• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Internetgevaren
  4. Internetgevaren
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

gehackt op insta

14 jaar
4 jaar geleden
hey
ik heb een link gekregen van een vriend via instagram en die geopend er stond dat je je wachtwoord moest opgeven om verder te gaan maar ik heb mijn wachtwoord niet gegeven, ik heb het gewoon gesloten
mijn vriend zij dat hij die link niet zelf had gestuurd en ook had gekregen van een vriend
hij zegt dat hij gehackt is (hij heeft de link geopend maar heeft zijn wachtwoord ook niet ingegeven) zoals ik dus
moet ik mijn account verwijderen? heeft iemand dit ook meegemaakt? ben ik gehackt? wat moet ik doen?
ik heb wel mijn wachtwoord al verandert
alvast bedankt
8 reacties
15 jaar
4 jaar geleden
Als je je wachtwoord invult ben je wel echt een debiel hoor, gwn nie geven dat is t slimste, maar soms hacken die links je gelijk al. dan moet je gwn wachtwoord veranderen en 2 staps verificatie aanzetten

gr, J
17 jaar
4 jaar geleden
hey een vriend van mij heeft ook op zo'n link geklikt en heeft zen wachtwoord verandert en ook ingesteld dat je een extra code nodig hebt via sms om in te loggen en hij heeft er nu geen problemen meer mee
14 jaar
4 jaar geleden
Hier de link van een Instagram video van Nosstories. Zeker de moeite waard om even te kijken wat hun zeggen dat je het beste kan doen
(lees ook de beschrijving) https://www.instagram.com/p/CS7QPHtq9Cq/?utm_medium=copy_link
14 jaar
4 jaar geleden
hallo TS hier
dankjewel voor de tips allemaal
ik heb er ondertussen ook nog geen problemen meer mee gehad
14 jaar
4 jaar geleden
Ik heb ook eens een link gekregen van iemand die zei dat hij dat niet gestuurd had en had hem toen ook geopend. Geen wachtwoord ingevuld maar heb toen voor de zekerheid mijn wachtwoord veranderd. Nu heb ik geen problemen meer.
21 jaar
4 jaar geleden
Oh, ik heb je post niet goed gelezen. Je hebt wel geklikt, maar geen wachtwoord ingevoerd.

In dat geval zou er malware geïnstalleerd kunnen zijn. Met een virusscanner kun je dat controleren. AVG van Grisoft heeft een gratis virusscanner.

Daarna je wachtwoord wijzigen en je bent weer veilig.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

21 jaar
4 jaar geleden
Je wachtwoord wijzigen is goed genoeg. Trouwens, ik betwijfel of je gehackt bent als je niet op de link geklikt hebt.
14 jaar
4 jaar geleden
Zet 2 staps verificatie aan dat houdt in dat je en je wachtwoord moet opgeven en een sms code om in te loggen. Zet ook op je story dat als iemand een link gestuurd krijgt via jouw account ze daar NIET op moeten klikken