Hopelijk staat hij hier goed. Er is een vervelende foto van mij in omloop op school en misschien al verder. Ik kwam er achter omdat meisjes geheimzinnige opmerkingen maakten. Met eentje ging ik er op door en het bleek om een foto te gaan die bij buitengym is gemaakt. Ik had mijn officiele schoolgymbroekje met binnenbroekje aan, maar omdat dat lichtblauw is zie je dan wel is wat. Geen probleem maar op die foto zie je alles en heel duidelijk door het licht en de wind. Ik heb gezegd dat dat niet kon en het meisje dat hem gemaakt heeft is naar met toe gekomen. Ze had echt die bedoeling niet gehad, het was zuiver toeval. Ze heeft hem verwijderd en dat aan de andere meiden gevraagd dat ook te doen, maar hij is al verder naar lagere klassen en misschien al andere scholen. Nog vervelender ook omdat hij door de kou erg klein was. Ik wil hem nu via de school laten verbieden want ik heb nooit toestemming gegeven. Mijn moeder zegt dat ik dan juist er de aandacht voor vraag en dat ik beter kan doen of het me niets kan schelen. Hebben jullie ervaring en wat zouden jullie doen. En meiden hoelang gaan jullie hier mee door en verdwijnt hij vanzelf?Het is dus geen dickpic en ik heb er niets aan gedaan.
Moderator
Het is belangrijk om snel te handelen. Kijk even op helpwanted.nl voor advies en hulp.