@jongen18,
ik wil je wel helpen, omdat je schreef dat je niet precies weet wat het duurste was, in je lijstje domme keuzes in het leven. Volgens mij is het die tv van 1500 ;-) Geen dank, graag gedaan, no problemo, 't was een kleine moeite of eigenlijk nog minder dan dat
@TS,
het duurste wat ik zelf 'gekocht' heb, is iets wat ik in bezit kreeg na het geven van een armbandje voor mijn vriendje. Dat armbandje kostte me ongeveer 5 euro. Nou hoor ik jullie denken, das ook nie echt heeeeel erg veel. Maar, daar vergissen jullie je dan toch behoorlijk in. Ik ga dat ff uitleggen. Daarmee 'kocht' ik zijn onvoorwaardelijke liefde. En das onbetaalbaar, toch? Het zit m dus niet altijd in de geldelijke waarde van spullen. Mooi gezegd hè.
Wel jammer dat het uit is. Maar mij hoor je niet klagen hoor, dat het maar 3 weken geduurd heeft. Ik heb van bijna elke minuut genoten met hem. Die laatste minuten wat minder, maar ok. Uiteindelijk was het per minuut best wel goedkoop qua geld als investering. Hetzelfde als hij zelf was: goedkoop. Omdat hij er vandoor ging met een andere jongen. Maar, ik heb toch mooi 3 weken onvoorwaardelijke liefde van hem gehad. Die ga ik nooit vergeten.