Vorige pagina

Duurste

15 jaar
4 jaar geleden
Hallo iedereen,

Wat is het duurste wat jijzelf heb gekocht het mag alles zijn zolang jij het maar zelf en zonder iemands anders geld heb gekocht.
Mvg groet
Anoniem
43 reacties
19 jaar
4 jaar geleden
Ik ben j18 (maar jarig geweest en nu j19) jah ik denk dat ik geluk heb... ik moet wel sparen van mijn moeder om te leren geld opzij te houden. Ik denk ook dat het komt omdat mijn vader is overleden en mijn moeder daarvan veel geld heeft gekregen en ik veel voor haar doe. En toch ben ik ook zuinig want geef geld geld uit aan dure of onnodige dingen.
13 jaar
4 jaar geleden
j18

jij hebt echt heel veel geluk dat je zo veel krijgt en dat op je 18ste!!! ik ben 13 en moet alles zelf betalen. jullie zullen wel rijk zijn haha of het is gewoon niet waar
16 jaar
4 jaar geleden
Al het geld wat broer en ik hebben is zelf bij elkaar gewerkt, vanaf ons 12 bij de boer en van 16 af bij de loonwerker.
Voornamelijk sparen, maar toch ook regelmatig lego. Broer Technic en ikke City.
Maar het duurste is door die stomme corona ieder een laptop om online les te kunnen volgen. En nu liggen die dingen daar maar bij wijze van spreken. Ik geloof 300 en nog wat euro per laptop.
Broer gaat volgend jaar een auto nodig hebben, dus daar gaat het meeste naartoe gaan, en daar is eigenlijk ook voor gespaard.
14 jaar
4 jaar geleden
Dure leren rijlaarzen van 360,- en na 3 maanden waren ze al te klein ..... dus
16 jaar
4 jaar geleden
Telefoon reparatie van 110 euro
18 jaar
4 jaar geleden
Mountainbike van 600 en daarna PlayStation en playseat beide 250
18 jaar
4 jaar geleden
Ik denk dat het duurste een BigMac is van € 4,95? De rest krijg ik allemaal :-)
22 jaar
5 jaar geleden
Het duurste wat ik heb gekocht is een huis al betaal ik daar nog wel een geruime tijd voor. Maar daarna het duurste is een auto.
15 jaar
5 jaar geleden
@m14 haha grappig hoor. eerlijk zijn is stoerder.
18 jaar
5 jaar geleden
Ik heb zelf een laptop van 1700 euro, alhoewel niet alles door mezelf is betaald. Mijn iPhone 13 Pro Max heb ik wel zelf betaald en was 1259 euro.
21 jaar
5 jaar geleden
@J22 waaat?? 1800 euro voor een telefoon? Daar heb je een slaapkamer voor. Mijn duurste aankoop waren mijn meubels + electro + huishoudspul toen ik op mezelf ging wonen. Een basic mix van Ikea, Leen Bakker, Blue cool en Blokker maar toch nog 17000 eurootjes.
22 jaar
5 jaar geleden
In januari van dit jaar een nieuwe auto, best wel lang voor gespaard. Het is een sportieve zwarte Renault Clio geworden, apetrots en zeer zuinig op!
22 jaar
5 jaar geleden
Denk mn samsung galaxy fold 3 van €1800,-

23 jaar
5 jaar geleden
Auto op mijn 20ste. Van 8000 euro ??
12 jaar
5 jaar geleden
een stuntstep 50 euro
16 jaar
5 jaar geleden
I phone 12

590 euro
18 jaar
5 jaar geleden
electische step
19 jaar
5 jaar geleden
Van wat ik zelf echt heb verdiend dus zonder geld voor rapport en verjaardag etc. is een luxe lang weekend weg met vriendin 500ish euro
14 jaar
5 jaar geleden
mn pony van 3000,00 lmao
22 jaar
5 jaar geleden
Een complete pc gekocht. G29 had ik al voor 200 euro. De pc compleet 900 euro. Gr
12 jaar
6 jaar geleden
Ja sparen voor iets
18 jaar
6 jaar geleden
Heeft er iemand ook nog iets zinvols gedaan met zn geld?
16 jaar
6 jaar geleden
Een winterjas van 244 beetje duur maar oke zelf gespaard.
15 jaar
6 jaar geleden
Ik heb vanaf mijn 10e gewerkt bij verschillende mensen, bij particulieren in de tuin, bij boeren tijdens de aardappel en bieten campagnes, op het land en de boerderij netjes houden, bij verschillende bedrijven gewoon een zaterdag baantje... ik vind het zelf allemaal best bijzonder als ik zie hoe weinig "kinderen' van ongeveer mijn leeftijd niet aan het werk willen of kunnen. maar afijn, daar heb ik een heel mooi zakcentje aan overgehouden en toen heb ik mij een handgemaakte accordeon laten bouwen. een geintje van 5500 euro. kost wat maar heb je ook een instrument voor het leven... en nu ben ik hard aan het sparen zodat ik als ik 18 ben een fatsoenlijke auto kan kopen, geen koekblik van 500 euro.
16 jaar
6 jaar geleden
Rolex submariner 5508 k heb veel gewerkt vooral in de avond me ouders hebben ook deel betaald
14 jaar
6 jaar geleden
Mijn duurste uitgaves : Riem, € 170,- ( was het totaal niet waard btw) En air max 2017, die waren € 190,- volgens mij.
15 jaar
7 jaar geleden
Iphone xs voor ongeveer 1350 euro
17 jaar
7 jaar geleden
@jongen18,
ik wil je wel helpen, omdat je schreef dat je niet precies weet wat het duurste was, in je lijstje domme keuzes in het leven. Volgens mij is het die tv van 1500 ;-) Geen dank, graag gedaan, no problemo, 't was een kleine moeite of eigenlijk nog minder dan dat

@TS,
het duurste wat ik zelf 'gekocht' heb, is iets wat ik in bezit kreeg na het geven van een armbandje voor mijn vriendje. Dat armbandje kostte me ongeveer 5 euro. Nou hoor ik jullie denken, das ook nie echt heeeeel erg veel. Maar, daar vergissen jullie je dan toch behoorlijk in. Ik ga dat ff uitleggen. Daarmee 'kocht' ik zijn onvoorwaardelijke liefde. En das onbetaalbaar, toch? Het zit m dus niet altijd in de geldelijke waarde van spullen. Mooi gezegd hè.

Wel jammer dat het uit is. Maar mij hoor je niet klagen hoor, dat het maar 3 weken geduurd heeft. Ik heb van bijna elke minuut genoten met hem. Die laatste minuten wat minder, maar ok. Uiteindelijk was het per minuut best wel goedkoop qua geld als investering. Hetzelfde als hij zelf was: goedkoop. Omdat hij er vandoor ging met een andere jongen. Maar, ik heb toch mooi 3 weken onvoorwaardelijke liefde van hem gehad. Die ga ik nooit vergeten.
17 jaar
7 jaar geleden
oeps, klein foutje in mijn vorige reactie: 'na het geven van een armbandje VOOR mijn vriendje', moet natuurlijk zijn: 'na het geven van een armbandje AAN mijn vriendje'.
21 jaar
7 jaar geleden
Telefoon - 889
15 jaar
7 jaar geleden
Ik weet het niet zeker , maar ik denk mijn telefoon die toen rond de €350 euro was weet het niet meer zeker.
12 jaar
7 jaar geleden
Een FG marder van ongeveer 800. Gespaard met klussen doen ed heb er zo’n 3 jaar voor gespaard
18 jaar
7 jaar geleden
Ik weet niet precies wat het duurste was. Maar hier een lijstje van mijn domme keuzes in het leven
schoenen 200
schoenen 280
ps4 (2x verkocht en 3x gekocht) totaal 830
galaxy earbuds 150
telefoon 400
telefoon 800
telefoon 750
bed 250
laptop 350
en een tv van 1500
14 jaar
7 jaar geleden
WHAHAHAA enige keer dat ik iets van me eigen geld kocht was ik acht, een furby WHHAHAHA €80
16 jaar
7 jaar geleden
Waarschijnlijk mijn telefoon: 800 euro
18 jaar
7 jaar geleden
Een laptop, ongeveer 700 euro
16 jaar
7 jaar geleden
een nieuwe videokaart voor mijn game pc de 2080 van msi die was 1300
15 jaar
7 jaar geleden
Ps4
14 jaar
7 jaar geleden
iMac pro van 11.000 euro, ja ik denk het ook....
17 jaar
7 jaar geleden
M14 zit lekker te liegen...HAHAHA
16 jaar
7 jaar geleden
Tv voor op me kamer €220
14 jaar
7 jaar geleden
Ik heb zelf een iMac pro van 11.000 euro
14 jaar
7 jaar geleden
Macbook
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.