• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geld
  4. Geld
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoe sparen

14 jaar
3 jaar geleden
Hoi, ik spaar voor nieuwe schoenen. Die nog wel prijzig zijn. Alleen moet k nog wel wat sparen. Heeft iemand tips hoe je (snel) geld kan verdienen. Ik heb al geprobeerd om bij verschillende restaurants te werken, maar ik ben te jong. Alle tips zijn welkom!
11 reacties
19 jaar
3 jaar geleden
Enorm dure schoenen zeg, mn duurste waren €120 (huidige €50, soldenkoopje)

Los van dat: (ik ben Belg) wat ik kreeg met nieuwjaar enz kwam in 1 pot die 1x/jaar op mn rekening werd gezet. (3/4 spaarrekening en 1/4 gewone rekening).
Eens ik studentenjob deed (jaar datk 16 werd tot even terug) mocht ik t uitgeven aan wat ik wou.

Maar als 14-jarige zo iets duur kopen mocht ik niet, max €100. Als ik heel braaf was geweest misschien voor mijn sinterklaas-, kerst- en verjaardagscadeau in 1.
22 jaar
3 jaar geleden
400 euro voor schoenen.. mijn hemel
15 jaar
3 jaar geleden
M14 bij Spotta.
23 jaar
3 jaar geleden
Jongen 14 Ik zou zelf nooit zoveel uitgeven aan schoenen en al zeker niet vragen aan mijn ouders
14 jaar
3 jaar geleden
M15 bij welke bedrijf deed je?
14 jaar
3 jaar geleden
M22, heb ik al gevraagd en omdat het een bedrag van 400 euro is willen ze dat niet doen helaas.
15 jaar
3 jaar geleden
Ik heb folders gedaan toen ik 14 was. Verdiende zo 25 a 30 euro per 2 weken. Soms meer en soms minder, ligt aan het gewicht van de pakketten.
22 jaar
3 jaar geleden
vragen aan je ouders of zij het willen voorschieten en dat zij het dan afhouden van je zakgeld?
15 jaar
3 jaar geleden
je kan klusjes doen je kan ook met de Nederlandse loterij meedoen.
Wat wij altijd doen is als we één boek uit hebben krijgen ik en mijn zusjes geld dat kan je ook altijd aan je ouders vragen. of spullen op marktplaats verkopen kan ook.
14 jaar
3 jaar geleden
M19 hoeveel verdien je ongeveer met reclame folders? Ja supermarkt mag wel maar niet op dagen van school en niet op zondag dus dan alleen zaterdag.
19 jaar
3 jaar geleden
Reclame folders bezorgen of supermarkt mag dat al? Op 14 is lastig
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.