• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geld
  4. Geld
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

arbeidsongeschikt door ziekte

18 jaar
2 jaar geleden
Ik ben al sinds januari niet meer in staat om te werken door ziekte en nu is mijn geld langzaam op aan het gaan. Heeft iemand tips hoe ik geld kan verdienen vanuit huis? Ik heb namelijk geen zin om van mijn spaargeld te leven.
3 reacties
22 jaar
2 jaar geleden
Bij het UWV kan je een aanvraag doen voor een WAO of WIA-uitkering. Dan krijg je geld van de overheid omdat je (gedeeltelijk) niet kan werken.

Voor thuiswerk moet je maar even googelen, zijn vele opties: influencer worden, affiliate marketing, webshop beginnen, dropshipment, tekstschrijver, vertaler en nog veel meer.
23 jaar
2 jaar geleden
Jouw ziekte, is dat een tijdelijke zaak, iets waar je voor behandeld wordt en dat beter gaat worden, of is het een permanent iets? Als jij blijvend arbeidsongeschikt bent dan zijn daar regelingen voor. Informeer bij de sociale dienst.
20 jaar
2 jaar geleden
Je kan ook gewoon spaargeld uitgeven want geld is om uit te geven en dit is juist een situatie waarin dat van pas kan komen dus ik zou dat doen in plaats van nu te gaan werken
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.