• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Geld
  4. Meer geld verdienen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Meer geld verdienen

13 jaar
1 dag geleden
Dus… ik heb een best goed lopende handel op marktplaats, ik handel in games en heb de afgelopen week een record van €600 gedraaid!

Iemand die nog tips heeft met uitbreiding, financiën of de goude tip voor inkoop?!
4 reacties
23 jaar
1 uur geleden
goed dat mensen je waarschuwen maar ik zou me er eerlijkgezegd niet te druk om maken. De beladtingdienst heeft denk ik wel betere dingen te doen dan 13 jarigen achter de broek aan zitten voor een paar tientjes. Plus je bent jong, dus zelfs al zou de onwaarschijnlijke situatie zich voor doen, kan je verwacht ik nog best rekenen op coulance. Lekker doorgaan met je eigen ding doen.

Wat geld verdienen betreft: je kunt je eens goed verdiepen in bepaalde online marketing diensten (social media ads, zoekmachine ads, cro, sales) . Altijd goede skills om te hebben, en het sluit goed aan op jou verwacht ik. Als je daar voldoende kundig in wordt kun je prima 40 a 50 euro per uur vragen voor diensten. Dat zouden dan wel weer serieuzere werkzaamheden zijn, dus dan moet je het wel even formeel regelen allemaal (kvk, verzekering, etc). sucess
18 jaar
10 uur geleden
TS, sinds een paar jaren is 'Marktplaats ' om de geldstromen die plaatsvinden op hun site, te melden bij de belastingdienst. Jij neemt deel aan het economisch verkeer, zoals dat heet. Over je inkomsten en uitgaven zou je dan belasting moeten betalen. Er is daarnaast ook nog een regeling voor btw.
Op jouw leeftijd gaat handelen op Marktplaats denk ik een beetje te ver.
Ga ook eens info halen bij de Kamer van Koophandel. Misschien leer je daar iets over de spelregels.
22 jaar
1 dag geleden
Zoek uit of alles wettelijk in orde is, ivm.: inkomen, belastingen, verzekering, evtl. garantie, aantal uren dat je mag werken, legaliteit van de games, enz.

Als dat niet zou zijn, en je loopt tegen de lamp, dan kan dat jou en je ouders heel veel geld kosten, veel meer dan het opbrengt. Als alles wel in orde is, slaap je ook veel beter omdat je meer gemoedsrust hebt: dan kan je veel terechter fier zijn op je werk. Ik vind het heel goed dat je werkt, dat is super, maar dek je wel voldoende in en zorg dat alles in orde is.

Dat is zoals bij een auto of moto: zorg dat de remmen werken, dat de motor-olie goed is, koelwater okee, genoeg brandstof, rijbewijs, verzekeringen, enz., zodat je gerust op weg kan.
22 jaar
1 dag geleden
Games zijn wel voor weinig op rommelmarkten en in sommige kringloopwinkels te koop
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.