Ik ben een paar weken terug geweest. Gesprekje enzo vond ik niet heel spectaculaur. Ook dat ik gemeten en gewogen werd terwij ik alleen een slipje aanhad vond ik opzich ook nog niet eens zo erg. Toen hij zag dat ik een slipje aanhad zei hij wel dat hij het stoer vond dat ik dat droeg, omdat er niet veel zijn die slipjes dragen. Wat ik het vervelendst vond was om mijn slipje uit te trekken en dat hij aan mijn piemel ging zitten. Hij schoof een paar keer mijn voorhuid heen en weer en de laatste keer trok hij deze zo ver naar achter dat mijn hele vel strak kwam te staan, wat ook wel wat pijn deed. En daarna ging hij nog aan mijn ballen voelen, maar daar zat hij ook aardig in te knijpen wat ook wel gevoelig was. En hij ging nog in mijn eikel knijpen om in het plasgaatje te kijken, maar mijn eikel is vrij gevoelig dus dit was ook alles behalve prettig. Toen hij er mee bezig was dacht ik van het zal wel aan mij liggen, maar ik had het er later met een vriend over en die zei ook dat het pijn deed.