• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Studie
  4. Studie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vinden jullie niet dat reizen met trein zo vermoeiend is?

20 jaar
3 jaar geleden
Heyheyy

Ik ben student en reis vaak met OV. Ben er achter gekomen dat reizen met OV mij heel vermoeid maakt. Laatst kwam ik thuis rond avondeten en was daarna helemaal moe en had enorme hoofdpijn. Ik kon amper wat doen. Het was ook warm die dag, had haast en zweette me de pleuris lol. Hebben jullie dit ook dat je moe wordt van reizen met trein/vliegtuig/bus?
5 reacties
22 jaar
3 jaar geleden
Tja, dat is waar. Er zitten vaak eenzame mensen in treinen. Kletsen over koetjes en kalfjes wil ik nog een eind in meegaan. Het wordt pas echt slopend wanneer ze hun leven gaan vertellen. Al hun ellende en pech en hun ziektes. Dan kom je idd zelf als een wrak op je bestemming. Aparte zwijg-coupés voor reizigers die geen zin hebben in conversatie zou prachtig zijn.
21 jaar
3 jaar geleden
Echte he J22 dat domme geklets over koetjes en kalfjes de gehele reis zuigt. Hoe kunnen sommigen toch zoveel praten en nooit iets nuttigs zeggen? Dan ben je bij bestemming echt helemaal kapot want je moet je focussen op inhoudsloze gesprekken, fake lachen en dan soms ook nog ja knikken
22 jaar
3 jaar geleden
Als mensen gewoon hun mond houden is het prima te doen. Verkwikkend zelfs
22 jaar
3 jaar geleden
Je moet proberen buiten de spits te reizen dan valt het best wel mee. Vliegtuig is vreselijk want enorme vliegangst. Geen ervaring met bussen maar lijkt me wel een gezellige manier van reizen.
19 jaar
3 jaar geleden
Met hitte en dat je niet hoeft op te letten is dat snel oveeak
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.