Ik werk bij een bekende drogisterij. Best leuk hoor, met allemaal meiden, maar ze zijn wel een beetje saai soms. Dus gisteren had ik me tepelpiercings in en onder die rode bloes van de winkel kon je dat wel zien als je goed keek. En ik zag ze echt wel kijken de hele dag, maar niks zeggen. Beetje saai he!
Komt na het werk de teamleider naar me toe, die is ook nog maar 25 of zo, vraagt ze 'Heb jij tepelpiercings in?' Ik begon meteen sorry te zeggen, ik wist niet dat het niet mocht en zo. Maar daar was het niet om, ze wilde van alles weten, waar had ik ze laten zetten, doet het pijn, al die dingen. Ze bleef maar kijken naar me bloes dus ik vraag of ze ze wilde zien.
Toen stond ik dus met me borsten bloot in het magazijn achter de winkel die gewoon nog open was. En toen begon ze te voelen, met die piercings in is het zo veel gevoeliger en ik had de hele dag al half geil rondgelopen omdat ik ze in had. En ze hoorde me adem, vraagt ze terwijl ze doorgaat heel onschuldig of ik er opgewonden van word? Wat denk je zelf?
Dus toen stond ik met me teamleider te tongen wat ik nooit verwacht had toen ik die ochtend me piercings in deed!
Maar we werden onderbroken toen een collega iets kwam pakken en toen was het voorbij. Ze wilde nog weten of ik nog meer piercings had, ik zeg jammer dat ik geen rokje aan mag want dan had je het antwoord al geweten :P
Wordt vervolgd?