• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Werk
  4. Werk
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Bijles

18 jaar
4 jaar geleden
Lieve allemaal,

Ik geef sinds ongeveer een jaar bijles in ruil voor geld. Nu wil ik het tarief verhogen alleen ik heb geen idee hoe ik dat netjes moet vragen aan de moeder. Hebben jullie tips?
Alvast bedankt
6 reacties
18 jaar
4 jaar geleden
Mijn tarief ligt voor zowel onder het gemiddelde tarief voor bijles als die 25 euro. Maar ze vindt het alsnog veel maar zegt dat haar kinderen het ook nodig hebben
21 jaar
4 jaar geleden
Ik heb de site terug gevonden waar mijn mama vroeger mijn bijlessen regelde. Het is wel een Belgische site maar ik denk niet dat het een groot verschil zal maken met NL. Alle actuele tarieven staan er aangegeven op hun gratis startpagina. Ze heten hetbijlesbureau.be. Hoop dat je hier wat aan hebt ter vergelijking :-)
21 jaar
4 jaar geleden
Voortdenkend op wat j21 hierboven zei, dat was een goed idee: vraag eens rond wat de prijzen zijn voor bijlessen, in de richting en niveau dat jij geeft? En wat de bijkomende voorwaarden zijn (aantal uren, verplaatsing, verplichte medewerking van je leerling, maken van taken die je oplegt,...)? Dan heb je een goede vergelijkingsbasis, zowel voor jezelf als naar je klanten toe. Ik zelf heb absoluut geen idee, nog nooit achter gevraagd.
21 jaar
4 jaar geleden
Vier jaar geleden kreeg ik bijles van een echte docent die nog bijkluste na school. Zijn tarief was toen 25 euro per uur plus verplaatsing. Mss heb je hier wat aan als richtlijn?
18 jaar
4 jaar geleden
*blijkbaar vindt ze de verhoging teveel, wat nu?*
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

19 jaar
4 jaar geleden
Aan de hand van inflatie en meer ervaring heb ik mijn uurtarieven verhoogd per * datum * graag zou ik horen of de geplande nascholing blijft doorgaan