Vorige pagina

Mcdonalds job

15 jaar
3 jaar geleden
Hallo iedereen
Ik mag op sollicitatie gaan bij mcdonalds en ik ben heel zenuwachtig ik vraag me af waar ik moet zijn want ik weet wel dat ik in het restaurant moet zijn maar zou ik dat dan moeten vragen aan medewerkers die daar werken dan want ik weet niet of die gaan weten naar waar ik moet voor een sollicitatie gesprek en mijn mama zij dat ze mee naar binnen wilt gaan maar dat vind ik ook maar een beetje raar maar ik weet wel niet waar ik moet zijn heeft iemand tips?
4 reacties
19 jaar
3 jaar geleden
Oh mcdonalds hmm. Klinkt vreselijk
23 jaar
3 jaar geleden
Het juiste adres is niet van belang zolang je maar in het juiste filiaal bent is het goed
21 jaar
3 jaar geleden
Als er een speciale personeelsingang is, kan je misschien die nemen? Anders gewoon in het restaurant binnengaan, en zeggen dat je een afspraak hebt met [naam persoon], en vraag waar je daarvoor moet zijn? Zorg wel dat je het juiste adres en de naam van die contactpersoon hebt.
19 jaar
3 jaar geleden
Bij ons is het zo dat je het gewoon aan een medewerker kan vragen. Die geeft het dan weer door aan de manager die met jou een gesprek gaat hebben en die helpt je dan verder. Niks om bang voor te zijn hoor! Het is voor iedereen logisch dat je nog niet zo goed snapt waar je moet zijn enzo!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.