Vorige pagina

Bijbaantje

18 jaar
3 jaar geleden
Beste iedereen,

Ik werk momenteel bij een supermarkt (al 2 jaar) en ben er eerlijk gezegd klaar mee.
Ik heb nou eenmaal een mentaliteit dat ik (ongeveer) €7 per uur niet genoeg vind, vooral dat het in de supermarkt meestal zo druk is en je ook nog zware dozen moet vullen…

Ik ben daarom opzoek naar een goed betaalde baan behalve freelancen en in de horeca want dat spreekt me ook niet aan.

Iemand tips?
Alvast bedankt.
3 reacties
20 jaar
3 jaar geleden
Geld is belangrijk, maar moet niet de drijfveer zijn om je baan(tje) leuk te vinden of niet. Elke baan heeft zijn voor en nadelen, in de horeca wordt ook niet uitbundig betaald en je moet meestal werken als vrienden op stap gaan. Succes met je keuze!
20 jaar
3 jaar geleden
Bijbaantjes naast de winkel of horeca zijn meestal niet dik gezaaid, zeker als je ook nog wilt dat het een beetje betaalt. Daarom zijn wij met wat meiden wel ons eigen dingetje begonnen en dus een soort freelancers. Voordeel is dat we zelf kunnen bepalen wanneer we beschikbaar zijn en wat we wel en niet doen. Aan de andere kant is het wel meer werk want je moet natuurlijk ook een administratie voeren en aan regels voldoen. Maar ons bevalt het goed.
16 jaar
3 jaar geleden
Ga iets doen wat je leuk vind zou ik zeggen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.