• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Seksuele fantasie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Seksuele fantasie

18 jaar
3 maanden geleden
Wat lijkt jou geweldig om een keer te doen kwa seks?
Of waar fantaseer je wel eens over?
134 reacties
23 jaar
1 maand geleden
J18 De eerste sauna was echt geen succes. Voornamelijk ouder publiek ( zeker tov ons) en geen sfeer. Een volgende sauna bezoek was wel geel goed en opwindend. Ik ging aanvankelijk mee en enkel om se sfeer op te snuiven.zonder meer, maar dit was echt niet zo. Een hele toffe en ontzettend opwindende sfeer daar. Echt onweerstaanbaar.
21 jaar
1 maand geleden
@j18. Ja waarom ga je niet? Toen ik 17 was ben ik met oudere vrienden de eerste keer gegaan. Ga nu regelmatig met mijn vriend.
18 jaar
1 maand geleden
J23 ben je zelf er wel eens geweest en wat was jou ervaring daar ?
23 jaar
1 maand geleden
Beste J18, jouw fantasie kan je uitvoeren als je wil, toc? Je bent 18 dus je mag in de meeste gay sauna's binnen. Wat je allemaal wil doen of net niet wil doen is aan u. Alvast veel plezier, als je dit gaat doen. Enjoy!
18 jaar
1 maand geleden
Om een keer naar een gay sauna te gaan en alles daar mee te maken
19 jaar
2 maanden geleden
Mijn fantasie is ok eens met n heel dames hockey of voetbal of volleybal team na de wedstrijd mee te gaan douchen en dan gaat er vanalles gebeuren.
Maar ik lees ook mensen met fantasie bij de sauna, daar ga ik ook helemaal voor.
Om naar mooie blote meiden te kijken en soms ook n perfecte plekje in n sauna uit te kiezen voor het uitzicht en soms ook 'perongeluk'n beetje een stijve te krijgen of te maken.
23 jaar
3 maanden geleden
Ik had een hele tijd een bepaalde fantasie gehad: ik liet me masseren in een massagesalon door een mooie donkere en mooi geschapen kerel. Ik lag naakt pp de massagetafel, de masseur droeg in het begin van de massage een jockstrap en shirt en deze gingen na een tijdje ook uit. Ik kreeg een full-body massage en genoot hiervan, maar ook de masseur genoot hier zichtbaar van. Naar het einde toe kwam dan de vraag of ik hem oraal wou bevredigen.
22 jaar
3 maanden geleden
M22, ik zou je best eens tegen willen komen. Ik heb er best vlug "last" van 'n stijve krijgen. Maar ik vimd het 'n compliment voor 'n vrouw.
12 jaar
3 maanden geleden
Dat ik alle mannen die iets met jongetjes hebben gedaan mag straffen door hetzelfde te doen als wat zij hebben gedaan.
18 jaar
3 maanden geleden
Dat er een oudere man meekijkt terwijl ik seks heb met mijn vriendin. En dat ze hem als beloning na afloop aftrekt of pijpt
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.