• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Te doorschijnend voor in het openbaar?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Te doorschijnend voor in het openbaar?

19 jaar
2 maanden geleden
Ik heb maandag een heel verhaal geschreven, maar blijkbaar voldeed het niet aan de regels. Daarom long story short, zaterdag met het zomerweer na het zonnen voor het aperitief een nieuwe erg transparante zwart kanten cover up aangetrokken over mijn bikinistring. En toen vond mijn moeder dat ik best zo mee kon naar de afhaalchinees. Ik voelde me erg bekeken, maar denk dat ik het een volgende keer zo weer zou doen. Wat denken jullie?
104 reacties
23 jaar
3 weken geleden
J22, nee ik vind dat niet erg. Heb in mijn leven al dingen gedaan waarbij er meer te zien was. Eigenlijk gedraag ik me tegenwoordig een stuk beschaafder. Maar dit jurkje hing al een tijdje in de kast. Ik wilde het dragen en omdat dat thuis niet lukt moest ik ermee naar buiten. Mooi wit met roze slipje eronder en gaan dus. Helaas voor de heren was wel mijn vriend erbij.
22 jaar
3 weken geleden
M23, leuk dat je ons jongens van je kprte roze jurkje wil laten genieten.
Vond je het niet erg dat iemand gezien had wat je eronder had.
PS wat had je eronder ??
20 jaar
4 weken geleden
@M23 Zo was mijn jurk gisteren best modest, maar zeker niet lang genoeg om mijn staart te verbergen ??
20 jaar
4 weken geleden
Met doorschijnende kleding lopen is niet raar, ik doe het ook weleens.
Ik heb een goede en strakke kont, draag string en soms een doorschijnende legging, mensen hebben al vaak er wat van gezegd, positief uiteraard, van: ''zo, dat ziet er sexy en lekker uit, lekkere kont heb je ''.
23 jaar
4 weken geleden
Doorzichtig was het niet maar het mooie weer van zondag heeft me wel verleid om in mijn ultra korte roze lakjurkje naar buiten te gaan. Bekijks genoeg en zeker op het terras, waar het niet lang genoeg bleek om te bedekken wat ik er onder had.
20 jaar
4 weken geleden
Bij het opruimen van mijn kast thuis vond ik laatst een spijkerbroek waar ik op de middelbare school ooit uitgescheurd ben (horizontale scheur precies boven de linker kontzak). Toen schaamde ik me rot, omdat de scheur precies onder mijn string zat en je dus mijn bil zag. Later heb ik die broek in een stoute bui nog wel eens gedragen, maar intussen wist ik niet dat ik ze nog had. Tot mijn verbazing past ze nog (of weer) en voel ik me nu heel ondeugend, omdat ik straks een volle dag college heb en de broek de basis is van mijn outfit vandaag #naughtyme #can’tstopcheckingmyselfinthemirror
20 jaar
1 maand geleden
Ik was pas aan het hardlopen met een doorschijnende legging aan en toen werd ik ingehaald door een paar mannen en die riepen: Lekkere kont heb je en een mooie string draag je.
23 jaar
1 maand geleden
Nou, m20, bij jou moeten ze in ieder geval nog door een truitje heen kijken. Ik ben op steeds meer plaatsen in mijn onderbroekje. Als we bij iemand zijn en mijn vriend vindt dat het wel kan krijg ik de opdracht en als ik eenmaal ergens zo geweest ben word ik geacht het de volgende keer uit mezelf te doen. Ik zorg dan ook maar dat ik als we naar iemand toe gaan ik altijd iets knaps aan mijn kont heb. En ondanks dat het steeds gewoner wordt kom ik nog steeds iedere keer met een rood hoofd te zitten.
20 jaar
1 maand geleden
Gisteravond een verjaardagsfeestje. Niet te veel opgekleed, maar gewoon een low rise baggy jeans en een strak zwart merino truitje. Eerste opmerking die ik kreeg ‘oh, dat truitje heb ik ook gepast, maar ik heb het laten hangen omdat je mijn bh er zo doorheen zag.’ Daarop volgde een heel veelbetekenende blik richting mijn borsten…
20 jaar
2 maanden geleden
Ondertussen genoten van de aangekondigde eerste lentedagen en heel optimistisch mijn geduldig in de kast wachtende nieuwe vintage witte linnen broek aangetrokken over die ooit in een opwelling gekocht poederroze stringbody. Wel gewoon met een trui er overheen, want hee, het is toch pas februari. Nou weet ik dat die broek elk sproetje op mijn billen prijs geeft, dat stukje exposure had ik opgenomen in mijn eerste voorjaarsgeilheid, maar dat ik na college zonder dat veilige truitje op een terras in de zon terecht zou komen in mijn nietsverhullende body was niet alleen voor mij een leuke bijkomstigheid 😇🥳
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.