@m20 dan ben ik toch wel nieuwsgierig naar hoe je schoonouders reageerden op het feit dat hun dochter openlijk met een butplug in liep… en dat ze jarretels droeg.
Gisteren was ik met mijn vriend op een verjaardagsfeestje van een meisje waar een van zijn vrienden van de voetbal verkering mee heeft. Niet meteen onze normale crew dus. Ding is dat ik me al de hele dag tamelijk ondeugend voelde. Dat kon natuurlijk alleen maar uitdraaien op een ‘foute’ kleding keuze. Nee, het was dit keer niet full on transparant, maar mijn jurkje (en dat mag je letterlijk nemen) was van een zo dunne flexibele stof dat je elk puistje op mijn lijf had kunnen zien. Met andere woorden het was pretty obvious dat ik eronder poedelnaakt was. Dat werd overigens door een aantal mensen ook letterlijk uitgesproken. Dat betekende trouwens ook dat mijn op het laatste moment nog toegevoegde vossenstaart meer discussie uitlokte, of beter een andere dan ik gewend ben. Maar daarover denk ik later meer in een ander topic.
In een ander topic (dat met een heleboel andere plots gesloten is) wilde ik dit antwoord geven op @M23 die vroeg wat ik dan had aangehad nadat mijn door haar verhalen geïnspireerde vriend mij had opgedragen de hele week mijn borsten te ‘exposeren’. Misschien past het hier beter?
Outfit 1 was een wit rugloos topje met een decolleté tot onder mijn navel dat je voor goed fatsoen eigenlijk alleen met een hoop boob tape kunt dragen. Je begrijpt, die was er niet. Oh en met een low rise jeans. Dag twee droeg ik dezelfde broek met een dunne katoenen sweater waar ik de toch al schouderbrede neckline ooit uitgeknipt heb, waardoor hij continu te ver afzakt en mijn borsten laat flashen. Draag ik normaal gesproken niet zonder iets eronder. Outfit 3 was de stretch gazen jurk die ik laatst ook op restaurant gedragen heb, maar dit keer wel met een opaque zwarte panty eronder. Dag 4 was ik de hele dag thuis en heb ik de hele dag alleen een minuscuul g-stringetje aan gehad, tot ik even naar de winkel moest en er een lange colbert over had aangetrokken. Toen heb ik besloten het broekje te wisselen voor mijn langste staart (die ik vervolgens de rest van de dag heb ingehouden). Op vrijdag leek mijn inspiratie op, maar vond ik in mijn kast een 80’s string gympak, heel hoog opgesneden, armgaten heel diep uitgesneden, net als het rug en het voor decolleté (eigenlijk gewoon een broekje dat je over je schouders draagt). Om mijn borsten te bedekken hoorde daar origineel nog een bandeau bij, maar je begrijpt… Om het gruwelijk knalroze ding te completeren droeg ik er mijn meest baggy tuinbroek ever overheen. Nipple alert big time dus. Alweer. En toen was het weer weekend 😎
Doe je die plug dan in je kut of in je anus? Wordt je daar niet heel opgewonden en nat van dan? Als jongen zou ik een stijve van jewelste krijgen maar ik denk dat jongens dit niet kunnen dragen of vergis ik me. Het lijkt me wel erg geil om te dragen en wou dat die er ook voor mannen waren.