• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Is een dildo gay?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Is een dildo gay?

21 jaar
3 maanden geleden
Hey,

Ik ben een jongen en heb zelf een redelijk aantal buttplugs en sinds een paar dagen, na een hoop nieuwschierigheid, ook een dildo. Ik heb deze nu 3 keer gebruikt en de stimulatie die ik van de dildo krijg is echt zo lekker. Spelen met mezelf tijdens het rijden van de dildo voelt echt als een andere wereld als voorheen.

Ik vroeg me alleen af, is dit een beetje gay? Ik ben niet seksueel met een man bezig in principe maar wel met een "kunstmatige" pik. Hoe denken jullie hier over?
39 reacties
23 jaar
1 dag geleden
@J21 Met de rollen omdraaien bedoel je dat jullie nu samen een voorbinddildo gebruiken?
21 jaar
2 dagen geleden
Mijn vriendin vroeg van de week wat nou als we de rollen omdraaien dat jij het mij bent en ik jou ik twijfelde maar ging uiteindelijk akkoord nou alles ging niet makkelijk voelt toch raar als je gaat pijpen
19 jaar
2 weken geleden
Niks mis mee hoor zolang je niet aangetrokken voelt aan jongens dan is er niks aan de hand ik gebruik ook een dildo ik trek mezelf af terwijl ik hem in hou en op het moment dat ik klaar om laat ik de dildo er uit
18 jaar
2 weken geleden
Misschien voel je je wel aangetrokken tot jongens en meisjes. Dan ben je misschien seksueel georiënteerd. Dat hebben best veel jonge mensen. Vaak begin je ook samen met andere jongens te ontdekken wanneer je sperrme krijgt en leert aftrekken.
19 jaar
2 weken geleden
J23 man ik zou dat graag kopen maar ik ben bang dat me ouders gaan dat ooit vinden als ik ga niet thuis zijn. En dat vind ik beetje probleem.

Alle ik zou dat oprecht willen een dildo maar het is nog beetje te gevaarlijk misschien is best even wachten tot ik op kot ga wonen als ik naar hoger ga en dan pas kopen?

We zien wel
23 jaar
4 weken geleden
J 16 dit heb je perfect geformuleerd. Niet meer en niet minder dan dat. Lekker om gestimuleerd te worden.
16 jaar
4 weken geleden
Het zorgt gewoon voor extra genot, omdat je prostaat dan gestimuleerd wordt. Daar is niks gay's aan.
23 jaar
4 weken geleden
@ J19 Het is niet omdat je het lekker vindt om je anaal te stimuleren dat je homo zou zijn. Je doet niets met een andere jongen en vooral je doet ook helemaal niets verkeerds met een dildo te gebruiken. De prostaat stimuleren is gewoon heel lekker en dit zegt niets over jouw geaardheid. Alle mannen hebben een prostaat, hetero, homo of bi, maar niet alle mannen vinden anaal lekker, en dit staat ook los van geaardheid. Mijn vriendin en ik zijn beide liefhebber en gebruiken ook samen een dildo enz.
19 jaar
1 maand geleden
Ik heb ook al twee keer dildo gebruik en ik denk dat beetje gay is maar ik deed het toch.
Het voelt gewoon echt goed.
23 jaar
3 maanden geleden
Een dildo gebruiken is helemaal niet gay, kan ook in hetero relaties.
M20 Als jij jouw vriend anaal zou nemen kan hij bijv op jouw buik en borsten komen en dit oplikken voor jou. Dan kunnen jullie intens zoenen en krijg jij alsnog wat je wil, bijvoorbeeld.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.