• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Een beetje pijn.
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Een beetje pijn.

23 jaar
6 maanden geleden
Mijn vriend en ik zijn al een tijdje aan het experimenteren met bdsm-achtige dingen. Met name machteloosheid, opdrachten, gehoorzamen. Ik ben daarin de onderdanige. Van dingen die pijn zouden kunnen doen moest ik nooit wat hebben. Nu begin ik dat de laatste tijd interessanter te vinden. Je zou het zelfs nieuwsgierig kunnen noemen. Maar ook bang om eraan te beginnen en dat het dan enorm tegenvalt. Dus nog niets mee gedaan. Maar daarom mijn vraag: zijn er mensen die er iets van weten of mee doen en wat zijn jullie ervaringen? Voegt het iets toe?
89 reacties
17 jaar
1 maand geleden
Vind deze topic leuk en interessant om te lezen. Wel voor 18 + . Jongen 21, wil effe kwijt dat wat jullie spannend vinden dat dit niets met homo te maken heeft of met het op vallen van jongens . Komt voor bij alle geaardheid. j.j. m.m. en j.m. Genoeg hetero jongens die dit ook spannend vinden. Zelfs normaal vinden zoals nog wel in veel landen als traditie.
21 jaar
1 maand geleden

Meisjes 22 en 23, jullie hebben het over slaan op de billen, als spel. Vaak zijn het jongens die het beleven of dit graag lezen. Zelf niet meegemaakt. Op andere topic wel verteld dat ik weer vriendschap heb met een jongen die later in onze jongensclub kwam enkele jaren al geleden. Hij vroeg of hij er bij mocht. Geen probleem. We waren wel verbaasd dat hij aan gaf om ontgroend te worden als dit moest. We deden hier niet aan, maar merkte wel dat hij enigszins teleur gesteld was. Maar niet op gereageerd. Club bestaat niet meer, maar sinds kort heb ik weer vriendschap met hem. Echte kameraden die alles met elkaar bepraten. Ook dit kwam ter sprake, en hij zei dat hij echt teleurgesteld was, want leek hem wel spannend om ontgroend te worden zelfs als het betekende dat hij bloot moest. Gewoon bewijzen dat hij een stoere vent was . Toen zei hij dat hij wel gemerkt had dat ik zijn vraag toen ook wel spannend vond maar toch dit niet liet merken aan de anderen. Gelijk had hij, ik had het wel spannend gevonden om hem bloot te zien en van ons enkele klappen op zijn kont zou krijgen.

Hij weer, had je moeten zeggen dan was je een kerel geweest, en geen watje. Daar aan toevoegend maar kan ook dominant zijn . En vind dat jij een lesje moet hebben. Hoorde me zelfs zeggen dat ik het verdiend had. Zal niet in details treden, vond me niet onderdanig, maar stoer en vond het spannend en erotisch om van hem met een rotanstokje een aantal vooraf geproken aantal klappen om mijn kont te krijgen. Daarna zei hij, meiden zijn voor jou verboden, ook voor mij. Wij hebben genoeg aan elkaar, waarop ik volmondig ja op zei.

17 jaar
2 maanden geleden
bdsm spel. doet me niets. J. 22 bood tegenstand op school terwijl anderen het normaal vonden hun ontgroening. Zou ik het doen? Denk het wel zou het wel willen.
23 jaar
3 maanden geleden
J22, je hebt gelijk over die topics. Ik probeer op allemaal ook te reageren op andere posts, maar het is niet te voorkomen dat weleens een stuk van hetzelfde verhaal terugkomt. Over dat zweepje: niet zo'n hele echte, ik heb een speeldingetje liggen dat je wel voelt maar geen schade achter laat. Alleen voel ik het dus niet. Voor mij inderdaad met een erotische lading. Dat jullie het op een andere manier beleven of willen beleven is jullie zaak. Alleen vind ik dit binnen een relatie iets heel anders dan op een school, in het leger of met een vriendengroep.
22 jaar
3 maanden geleden
Meisje 23, hier staan 3 verschillende topics op, die met elkaar elkaar te maken hebben. Logisch dat er personen zijn die ook op alle 3 reageren. Zie jou het ook doen. Met een zweepje is wel heftig, te heftig omdat jij hier geen ervaring mee heb. Wat op de billen betreft hier wordt altijd nogal negatief op gereageerd, omdat het in onze cultuur niet echt meer gangbaar is. Gelukkig maar . Het wordt daarom ook altijd als een seksuele lading gezien, niet normaal. Zelf ook geen ervaring alleen toen ik 17 was tijdens een weekend ontgroening kregen we enkele klappen met een paddle. ps dit al vaker gemeld. Vond dit niet normaal, mijn kamergenoot en vriend vond het wel spannend, en vooral de Amerikaanse jongens vonden het grotendeels normaal. Een aantal van hun hadden wel ervaring zowel thuis als op een meestal privéschool. Wat daar nog een normaal onderdeel was van de opvoeding. De meesten zagen zelf dit ook zo, begrepen niets van mijn tegenstand. Spijt , neen, heb het maar geaccepteerd, je kwam er toch niet onder uit. Had dit jaar niet willen missen. Ze hadden gewoon een andere mentaliteit.
23 jaar
3 maanden geleden
M22, het is juist andersom. Ik ben nieuwsgierig hoe het zou zijn om eens een flink pak op mijn billen of een zweepje te voelen. Maar zoals ik al in een ander topic heb verteld doen wij geen dingen die voor een van ons niet goed voelen. En mijn vriend heeft dat daarmee dus. Hij wil niet, dus gebeurt het niet. Hij had dat eerst ook met vastbinden. Pas toen ik hem meegesleept had naar een vriendin, waarmee ik dat deed voor ik hem ontmoette, en die hem een soort cursus heeft gegeven, ging hij overstag. Eerst nog vooral omdat hij zag hoeveel genot dat mij gaf.
22 jaar
3 maanden geleden
@TS toen ik mijn eerste stappen zette in de bdsm wereld vond ik pijn ook heel eng en nog steeds is pijn voor mij ook echt een straf, ik ben dan ook zeker geen brad en daag ook nooit echt uit.

Maar het geeft ook een gevoel van trots als ik een straf ondergaan heb en met 'zijn' blauwe rondloop. Het fijne is ook dat na de straf het ook voorbij is. Als hij boos of teleurgesteld was op me is dat daarna helemaal afgelopen.

Als je het eng vind kun je ook met hem afspreken (wat volgens mij ook al eerder genoemd werd) met een stopwoord werken (stoplicht) hij kan vragen hoe het gaat en dan kun je met groen aan geven ok, of met oranje het is op de grens. en zelf kun je ook oranje of rood gebruiken. En duidelijk afspreken dat de stopwoorden niet vrijblijvend zijn. rood = stop! Als je een gag in hebt moet je iets anders afspreken bijvoorbeeld dat als je op het bed slaat op klopt dat hij stopt.

experiementen is leuk en spannend maar zeker ook wel eng.
20 jaar
3 maanden geleden
Je kan ook toegeven, dat je het leuk en lekker vindt. Ik doe heel vaak aan lichte bdsm met vriend en/of vriendin. Wij doen nooit iets op of voor je mond, zodat je kan aangeven als het tever gaat. Blinddoek voor, dildo in en over de knie. Heerlijkkkk....
23 jaar
3 maanden geleden
J18, toch weer een meisje dat reageert. De heren lijken het nog even af te weten. Een simpele vraag: als het, zoals jij schrijft, een functie heeft, je ernaar verlangt en je krijgt ook nog eens de kans, waarom doe je daar dan niets mee? Je kunt het toch proberen? Als het toch niet bevalt kun je er toch weer mee stoppen? Tenzij je direct een contract moet tekenen, maar dan zou ik het sowieso niet vertrouwen.
18 jaar
6 maanden geleden
Meisje 23. ben 18 nu, was 17 toen ik ook afhaakte, sorry , jongen 20 heeft gelijk, wie is wie. Hij heeft gelijk als het om mij gaat. Veel aan zijn reactie dat er meer jongens zijn die dezelfde gevoelens hebbe als ik. Heb wel de kans gekregen, nu nog, van oudere jongen die me begeleiden wil. Heeft wel een functie. Denk nog steeds heb het nodig. Verrast dat meisjes ook deze behoefte soms hebben. Eigenlijk vind ik dat ik me aanstel tegen over hem. Om dit te negeren terwijl ik wel een jongen ben die stoer wil zijn. En ergens verlang ik ook er naar. Zou graag hier met andere jongens over willen praten die dit ook zo voelen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.