Meisjes 22 en 23, jullie hebben het over slaan op de billen, als spel. Vaak zijn het jongens die het beleven of dit graag lezen. Zelf niet meegemaakt. Op andere topic wel verteld dat ik weer vriendschap heb met een jongen die later in onze jongensclub kwam enkele jaren al geleden. Hij vroeg of hij er bij mocht. Geen probleem. We waren wel verbaasd dat hij aan gaf om ontgroend te worden als dit moest. We deden hier niet aan, maar merkte wel dat hij enigszins teleur gesteld was. Maar niet op gereageerd. Club bestaat niet meer, maar sinds kort heb ik weer vriendschap met hem. Echte kameraden die alles met elkaar bepraten. Ook dit kwam ter sprake, en hij zei dat hij echt teleurgesteld was, want leek hem wel spannend om ontgroend te worden zelfs als het betekende dat hij bloot moest. Gewoon bewijzen dat hij een stoere vent was . Toen zei hij dat hij wel gemerkt had dat ik zijn vraag toen ook wel spannend vond maar toch dit niet liet merken aan de anderen. Gelijk had hij, ik had het wel spannend gevonden om hem bloot te zien en van ons enkele klappen op zijn kont zou krijgen.
Hij weer, had je moeten zeggen dan was je een kerel geweest, en geen watje. Daar aan toevoegend maar kan ook dominant zijn . En vind dat jij een lesje moet hebben. Hoorde me zelfs zeggen dat ik het verdiend had. Zal niet in details treden, vond me niet onderdanig, maar stoer en vond het spannend en erotisch om van hem met een rotanstokje een aantal vooraf geproken aantal klappen om mijn kont te krijgen. Daarna zei hij, meiden zijn voor jou verboden, ook voor mij. Wij hebben genoeg aan elkaar, waarop ik volmondig ja op zei.