Meisje 23, hier staan 3 verschillende topics op, die met elkaar elkaar te maken hebben. Logisch dat er personen zijn die ook op alle 3 reageren. Zie jou het ook doen. Met een zweepje is wel heftig, te heftig omdat jij hier geen ervaring mee heb. Wat op de billen betreft hier wordt altijd nogal negatief op gereageerd, omdat het in onze cultuur niet echt meer gangbaar is. Gelukkig maar . Het wordt daarom ook altijd als een seksuele lading gezien, niet normaal. Zelf ook geen ervaring alleen toen ik 17 was tijdens een weekend ontgroening kregen we enkele klappen met een paddle. ps dit al vaker gemeld. Vond dit niet normaal, mijn kamergenoot en vriend vond het wel spannend, en vooral de Amerikaanse jongens vonden het grotendeels normaal. Een aantal van hun hadden wel ervaring zowel thuis als op een meestal privéschool. Wat daar nog een normaal onderdeel was van de opvoeding. De meesten zagen zelf dit ook zo, begrepen niets van mijn tegenstand. Spijt , neen, heb het maar geaccepteerd, je kwam er toch niet onder uit. Had dit jaar niet willen missen. Ze hadden gewoon een andere mentaliteit.