• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. SM Sessie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

SM Sessie

22 jaar
2 maanden geleden
Heeft er hier iemand ervaring met een SM sessie uitgevoerd door een meester of meesteres in SM studio? Mij lijkt dat eerlijk gezegd wel gaaf om mee te maken.
33 reacties
17 jaar
1 maand geleden
Jongen 22, veel situaties . Spank hoort bij sm. dik of dun, hetero of homo, maakt niet uit. Geen ervaring, wel over gelezen.
13 jaar
1 maand geleden
ik ben het eens met j22 je lichaam is gw oke zoals het is misschien is het niet perse perfect maar wel gw goed
18 jaar
1 maand geleden
Veel situaties hebben met sm te maken. Macht of onderdanigheid, vooral in groepen soms in tal van films te zien. Jongen 22 moet niet zeggen dat verhaal van ook jongen 22 onzin is. Hij was toen ook nog 17. Waarom leest hij dit dan,? Al zou ik het zelf niet willen en zoek het ook niet op.
22 jaar
2 maanden geleden
Jongen 22. dan heb je mijn beleving niet goed gelezen. Over mijn 1 jarig verblijf op een Amerikaanse highschool. Dit gaat over sm of bdsm zoals je zegt. Daar draait het vaak ook om macht en onderdanigheid, Niet in die mate, maar wel beperkt die overheersing en machtsgevoel jegens nieuwkomers. Spank was niet aan de orde op deze school, alleen tijdens een traditie is het nog altijd een ritueel, wat ik toen niet normaal vond. Maar de meerderheid wel. Verder voor Nederlandse begrippen ben ik dik, Zelf noem ik me meer stevig. Op die school was ik het daar niet, Vooral de Amerikaanse studenten en ook mijn kamergenoot waren allemaal nogal stevig gebouwd. Maar daar was het normaal, De meesten waren er trots op en gaf een zekere status. Dit was mijn beleving, zelf vond ik het een toevoeging, mag dat, waarom zo negatief. Dit verhaal staat niet op zich zelf , iedere student die in het buitenland op een internationale school of internaat heeft gezeten, zal hier iets in herkennen. Niet alles niet de vrije scholen, maar de traditionale scholen waar nog een uniform wordt gedragen.
22 jaar
2 maanden geleden

Dit topic gaat over bdsm. Niet over highschoolverhaaltjes of dikke jongens die graag spank willen.

22 jaar
2 maanden geleden
Jongen 22, ik reageerde op jongen 17, die op mijn highschool beleving reageerde. Gaf hem hier op antwoord terug. Wat onderwerpen betreft, op alle topics kom ik vaak dezelfde onderwerpen tegen. Zou fijn zijn als jij ook eens iets over je zelf vertelde of wat jou bezig hield.
22 jaar
2 maanden geleden
Jongen 22, Neen zit mezelf niet te antwoorden, heb jij ook nog iets te melden.?
22 jaar
2 maanden geleden
Zit je jezelf te antwoorden?
22 jaar
2 maanden geleden
Jongen 17, Ben jongen highschool. Je zegt waarom schamen. Was toen 17 en was onzeker. Altijd vrije keuzes gemaakt, Op internaat . Ineens een omgeving met tradities. Schooluniform, hijsen vlag, Geen eigen kamer. Delen met een andere jongen. Was duits, Maar meer nationale studenten. Grotendeels Amerikaans uit verschillende staten. Allen hadden meer te maken gehad met privéscholen en tradities. Zou me nu niet meer schamen begrijp dat het daar heel normaal was en dat vonden ze ook. Mijn kamergenoot vond het geweldig en hield ook van die tradities. Nog bevriend met hem. Op die highschool had hij ook meer vrienden als ik, die een soort clubje vormden. Hebben mij wel gevraagd, maar geweigerd. Zou ik het over kunnen doen, zou ik me nu vrijer voelen en ook bij hun aansluiten. Je hebt gelijk, hier niet normaal, op zo'n school wel. Want je wilt er toch bij horen.
17 jaar
2 maanden geleden
Denk niet dat veel jongeren ervaring hebben of zich bezig houden met sm. Denk toch ouderen boven de 20. Ken niemand van mijn leeftijd.
Maar lees dat het voor iedereen geldt. mv. vv/mm/ niet specifiek gekoppeld aan hetero of homo.

Lees wel over ontgroening of klappen op de billen maar dit is toch geen sm. ?

Vond verhaal over die highschool wel fijn om te lezen, waarom die jongen zich schaamde snap ik niet, zijn kamergenoot en anderen moesten hem er doorslepen.
Hoe zou ik zelf reageren als ik voor zo'n keuze kwam, leek me ergens wel spannend. Hier niet normaal maar op zo'n school wel.

Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.