• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

SM Sessie

22 jaar
1 week geleden
Heeft er hier iemand ervaring met een SM sessie uitgevoerd door een meester of meesteres in SM studio? Mij lijkt dat eerlijk gezegd wel gaaf om mee te maken.
18 reacties
22 jaar
1 week geleden
En hoe was dat? Wat is er allemaal gedaan?
22 jaar
1 week geleden
Hier TS zoals jullie gelezen hadden is de sessie eerder niet doorgegaan doordat ik ziek was. Echter heb ik voor vanavond een nieuwe afspraak staan. Ben erg benieuw en zenuwachtig maar heb er ook enorm veel zin in.
22 jaar
1 week geleden
Jongen ook 22, mag ik reageren op mijn verhaal. Inderdaad, op andere topics heb ik ook gereageerd. Maar het gaat niet om mijn beleving , maar door mijn verhaal kan ik anderen van reacties voor zien. Waarop jij dan weer reageert met altijd hetzelfde commentaar, maar je vertelt nooit iets over jezelf. Zou wel eens leuk zijn. Daarbij, veel dezelfde vragen en belevingen komen vaker voor, maar zijn meer jongens en meisjes met dezelfde vragen, problemen, of belevingen.
22 jaar
1 week geleden
J.18. klopt ik was reageerder over highschools. 5 jaar geleden dat ik een jaar hier was.
Wat jij beschrijft en met je vriend wil meemaken, niet gangbaar in Nederland . Typisch een oude Amerikaanse studenten traditie onder de noemer hazing.
Nog steeds vooral op privéscholen en ook nog op sommige andere scholen een populaire traditie.
Toen ik uitgedaagd werd, verplicht meedoen vond ik het abnormaal in tegenstelling tot andere studenten, die het konden waarderen.
Zelfs door de leiding van de school blijkbaar, die het zagen als een vorm van teamgeest.

Wel eens over afschaffing gesproken maar vond geen instemming, van de studentenclubs, die vonden dat deze traditie gehandhaafd moest blijven.
De mentaliteit is totaal anders, die wij niet kennen.

Jij hebt het er over dat je stevig gebouwd bent, ik ook, was ik op andere internaten ier altijd de dikke, daar totaal niet.
Vooral Amerikaanse studenten, ook mijn Duitse kamergenoot waren dikker als ik.
Ze waren inmiddels niet zo als hier dat slank de voorkeur had, net andersom bij hun, gaf een soort van status.
Zelf vond ik dit zeer positief voor mezelf, was geen buitenbeentje meer.

Nog iets, jullie zijn homo. Wat jullie voelen of beleven heeft hier niets mee te maken.
De meeste studenten die voorstander waren van deze traditie waren overwegend hetero, maar wel voorstander, het had toch iets magisch, en spannends.

Mijn kamergenoot en vriend vond het ook een geweldige beleving, hij sleepte mij er door.
Toen overviel me toch een soort van schaamte, nu, kijk ik er positiever op terug, en ben trots dat ik dit beleefd heb.
Het hoort er nou eenmaal bij zei mjjn vader toen ik hem dit vertelde. En moest zelfs lachen.
Zou me van jou tegen gevallen zijn zei hij als je geweigerd had, dan had jij je vriend en de anderen in de steek gelaten.

Voor jullie, gewoon zoeken, zijn meerderen met deze interesse, moet lukken, heb het met veel plezier gelezen, en herkenbaar, niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen.
Niet normaal, wel normaal, wat maakt het uit. Wel nadenken, en zoeken naar anderen die je vertrouwen kunt.

Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

22 jaar
1 week geleden
Haha weer die highschool spank verhalen.
18 jaar
1 week geleden
Een sessie is iets wat je meemaakt. Soms vrijwillig , soms door uitdaging. Zoals ik op andere topic las van een jongen op een Amerikaanse highschool waar het traditie was. Hij vond het abnormaal maar de meesten waren voor. Hij kwam er ook niet onderuit en kreeg ook een aantal klappen met een paddel. Een vriend had hem er door gesleept. Klinkt gek maar ergens zou ik dit ook wel willen mee maken. Heb sinds kort een vriend en die heeft ook ergens deze wens. Hij vind mij wel geschikt omdat ik net als hem nogal stevig gebouwd met, en een stevige kont heb. Onlangs zagen we een clip waarin een ook een stevige jongen bijna naakt met alleen een string ingewijd werd door andere studenten op zo'n highschool. Dapper ontving hij de klappen en stoer roepend.Thank your sir,you have my consent for another. Wij vonden dit zo machtig om te zien dat we zelf ook iemand zoeken die ons dit ook wil geven. Wie herkend dit.
22 jaar
2 maanden geleden
Ik was helaas ziek dus heb moeten afzeggen hopelijk januari of anders februari.
22 jaar
2 maanden geleden
@j22 je zei dat behaald december een sessie had hoe is dit verlopen ben er zelf ook over aan het nadenken om er 1 te plannen
19 jaar
3 maanden geleden
Niet echt BSDM, maar ik heb wel ooit een keer edging gedaan. Toen werden mijn handen op m'n rug gebonden en een gast heeft me toen gemasseerd en afgetrokken met heel veel olie en steeds tot bijna klaarkomen en dan weer stoppen. Duurde in totaal anderhalf uur voor ik klaar kwam. En toen echt heel intens en geil. En orgasme was echt heel hard.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Hier TS ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een sessie gemaakt voor midden december. Ondanks ik heel spannend vind kijk ik er enorm naar uit.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Jongen 22 geen sm. gewoon zoals Nonkel zeg beste medicijn voor onwillige knapen.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Ik ben een keer bij een betaalde Mrs geweest. Ik vond het verschrikkelijk duur, maar, het was wel echt elke euro waard. De toewijding en kennis van zaken spatte eraf. Sm-Mrs zijn is een vak dat kennis vereist, en daar staat een Mrs voor, wat echt een verschil is meteen prostituee. Mag ook wel, voor wat een Mrs vraagt.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Dat lijkt me geen sm.
Is toch niet bedoeld als seks?
18 jaar
1 kwartaal geleden
Neefke achterna niet lang volgehouden. Fijne jongen, slank, en dol op de meiskes. In stelling tot mij, die dit niet is. Toch iets van SM sessie,al zie ik het meer als den begeleiding van knapen die het nodig hebben en verdienen. Jongen 17 zelf vind ik het ook normaal.
17 jaar
1 kwartaal geleden
Jongen , je oom leek er plezier in te hebben, toch iets van SM
Jullie vonden dit normaal, nu, niets mis mee toch als beide partijen er achter staan. Vind je wel een echte kerel. Zelf nooit las de meesten nooit mee gemaakt.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ook 18, den SM spel is zo'n nep. Niet dat ik een bangen jongeling zijt, mijn neefke en ik waren ondeugd . Bij Oncle den broer mijn mama wist ons te temmen, met een plankse. Hij leek plezier te hebben ons te temmen en inzien dat we verdiend straf moesten hebben. Ge zijnt geek kleuters die pak op den broek kregen, maar altijd op de blote. Wij vonden dit normaal, preutsheid werd meteen afgeleerd.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Geen ervaring, kan er wel iets over zeggen. Een vriend en ik samen kwamen in contact met een vriendenstel , die samen woonden. Zijn een aantal keren bij hun geweest en bleken aan SM te doen met andere jongens. Ze hadden samen hun zolder tot een SM ruimte gemaakt, en samen betaald. Was goedkoper dan dure sessies bij een meester in een studio en persoonlijker. We mochten een kijkje nemen. Verbaasd over de ruimte en een grot aantal attributen . Aan de muur hingen verschillende soorten zweepjes, paddels , en soorten cane's. Een echte schandpaal, een takel, en een massale bok . En kettingen geklonken aan de muren. Een complete verzameling. We vonden het ergens angstig, maar had had ook iets spannends. iets wat voor ons totaal onbekend was. Hij liet ook foto's zien van die vrienden die bezig waren. Vroeg of we ook op zo'n foto wilden, mijn vriend wou wel, en ging in de schandpaal. Ik wou me niet laten kennen en liet me vast ketenen aan een ketting aan de muur. Wel met kleren aan, dat wel. Heb de foto op mijn kamer hangen, heb hem vergroot op de computer , het is een mooie zwart/wit poster, waar ik trots op ben. Verder hebben we het er nog niet weer over gehad, maar begrijpen het ergens wel, dat dit een kick kan geven.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Zeker ervaring. Het was heel duur, maar elke cent waard. Zij, de Mrs, wist wat ze deed, raffelde niks af, en tevoren doorspreken hoe of wat hielp ook. Dat neemt maar heel even tijd, maar maakt dat je weet wat je mag verwachten, en als klaarkomen daarbij hoort, dan zorgt ze dat je komt, en heftig ook.