Hoi, furry (vos) hier! Laat me even alle furry misverstanden de wereld uit helpen. Furries denken niet dat ze dieren zijn EN furries zijn ook geen fetish. Furries zijn eigenlijk next level cosplayers. Waar een cosplayer zich als een karakter uit een film of een serie verkleed, doen furries dat ook, maar dan gebaseerd op hun zelf gemaakte personages (fursona).
Heel weinig furries zijn sexueel actief als hun sona, laat staan in de pakken (Fursuits), maar natuurlijk zijn er - zoals overal - uitzonderingen die het hele imago kapot maken. Kijk maar de mensen die geilen over cosplay, anime of videogame karakters. Zouden mensen dan ook zeggen "Gamers zijn een hoop fetishisten"? Nee, dat doe ze niet, maar wel over furries, omdat mensen niet begrijpen wat ze zijn.
Om terug te komen op mijn punt dat furries next level cosplayers zijn en niet denken dat zij zelf dieren zijn. Cosplayers denken ook niet dat de personages zijn waarin ze gekleed/verkleed zijn. Mensen die denken dat ze dieren zijn, zijn therians. Eerlijk, helemaal niet mijn ding haha! You do you ofcourse, maar ik - een furry - kan er niet bij hoe Therians zich dier voelen, en niet mens????
Nog een laatste puntje, mijn tail is gewoon met een riem. Ik kan met alle respect niet voorstellen om een plug tail te gebruiken 😭! Gelukkig is zo'n plug tail echt een uitzonderlijke rariteit en is het gemaakt voor kinks/pleasure, dus NIET voor ons furries.
Oki dat was het! Heb jij nog vragen, SHOOT :3
Vox out -