Jongen 18. Reageer op mijn bericht van gisteren. Jouw reactie sprak me erg aan. Nagedacht na mijn gesprek met een oudere jongen die ik per toeval leerde kennen . Niet belangrijk. Hij vertelde dat hij ook gay was en samen met vrienden een sm club soms bezocht . Vond het wel spannend maar na jouw lezen nogmaals is eigenlijk SM niet mijn ding. Toen ik hem vertelde dat ik wel eens spankclips bekeek van jongens zei hij dat dit met sm te maken had, En zo'n club wel iets was voor mij. Kom er achter dat er geen jongens van mijn leeftijd komen en ik oudere jongens rondom de 30 niet echt spannend vind. Evenals die atributen, Heb hem gebeld zo juist, hij begreep het wel. Maar ook verteld dat ik zelf wel eens verlangde naar een begeleiding. Had ik over gelezen o.a van jou. Leek me wel wat. Zelf vrij opgevoed, Maar ergens denk ik dat ik het ook nodig heb net als jij. Hier wil hij met mij ook wel over praten, en hij denkt ook dat dit wel meer bij mij past. Hij is ook wel dominant, Ergens vind ik het stoer en bij me passen, Hij begon me wel wat uit te dagen. Zovan een verwend jongetje, vrij opgevoed,, die stoer wil zijn, Spankngclips bekijkt van jongens die dit wel durven , En jij vroeg hij, ik hoorde mezelf zeggen , ik zou het wel willen en durven. Dit meende ik echt, dit past wel bij me, en hij weer , dat ik echt niet de enigste jongen was die wel kickt op een strenge aanpak, . Hij wil wel een kerel van me maken zegt hij, en dat wil ik denk ik zelf ook wel.