Meisje 19, je hebt gelijkt, voel me niet echt onderdanig. Bij mij was het meer opkijken tegen die jongen die wel ontgroend wilden worden als we dat wilden om hem te accepteren in onze vriendengroep. Wat al lang opgegeven is en we waren allen begin pubertijd. De rollen zijn nu omgekeerd, ben weer vrienden met hem, kijk nog wel tegen hem op. Hij was bij een vriendenclub, nog steeds, en heeft mij ook gevraagd om bij hun te komen. Heb de boot afgehouden, gezegd wil er nog ever denken, maar eigenlijk wil ik het wel. Het gaat allemaal zo vlug, hij is mijn eerste echte vriend met wie ik een relatie heb. Moet er nog aan wennen, het is allemaal nieuw en spannend voor mij. Jij voelt je tegenover je ouders onderdanig en machteloos, en dat vind je soms te ver gaan, je voelt je dan zoals je zegt voor schut gezet. Maar je kan er niets tegen doen zeg je, dan denk ik je bent 19, volwassen, je hebt alle recht om te weigeren en het niet accepteren, dit zou ik hun heel duidelijk maken. Jongen 19, je voelt je soms onderdanig , fantaseert er over maar zou je het ook werkelijk willen, je laat een rollenspel maken of chatten. En je kijkt graag naar dit soort films of series, kun je er een paar noemen, kijken of ik me er ook in kan herkennen.? Een ai spel maken, zou niet weten hoe je dit doet.