Jongen 19 en meiske 19 op andere topic wel gereageerd, was meer mijn stijl van taalgebruik, probeer Hollands meer. Mailde daar dat ik nonkel mijn begeleider samen met Kozijn bezocht. Neefke voor den duidelijkheid. Maar bleek hij niet geschikt is. Hij is anders gevormd dan ik , slank, ik juist niet, nogal stevig. Hij danst graag met meiskes en houdt van den romantiek. Ging met kameraadskes en neefke uit naar een café, voor den jongere. Maar allen hadden al gauw een praatje en contakt met meiskes en dansten en zat ik alleen. Ineens kwam een jonge man binnen, vlot, iedereen groetend en zag dat ik alleen zat. Kwam naast me zitten en vertelde dat mijn neefke en kameraden meiskes hadden. Ze kwamen ineens naar me toe en vroegen of ik meeging naar een andere uitgaangelegenheid. Zei neen, ook tegen mijn neefke, begreep wel dat ik zonder meiske alleen niet animo had. Maar gerust zonder mij weg mocht gaan. Deden ze ook , zagen wel dat ik wel gezelschap had. Ineens zei hij ge mag wel mee naar mijn huis om verder te praten,pilske drinken nog. Heb ik gedaan, ge mag ook wel blijven slapen zei hij, heb logeerbed. Was verrast, belde thuis dat ik bij vriend ging slapen,deed ik wel vaker. Heb de volgende dag met hem doorgebracht, noemde hem nonkel uit den grap, nonkel is oom. Maar daarvoor was hij te jong maar vond het grappig. Als ik praat over hem noem ik hem ook zo, al is hij meer begeleider. Want vriend is het niet, geen relatie met hem. Hij heeft wel vrienden. Was toen net 17. Allemaal ruim een jaar geleden. Kom iedere week bij hem, hij ook bij me thuis. Ze weten dat ik of mijn leven moet leiden zoals ik zelf wil. Dat ik moeilijk kiezen kan wat wil ik voor een relatie. Vinden dat hij wel een goede invloed heeft op mij. Ben bewuster geworden en rustiger, maar nog wel eens ondeugd. Meisje 19 praten is niet echt straf maar berispen, of den daad bespreken toch. Jongen 19 en meiske 19 hoe ligt de situatie dan enige tijd geleden. Kunnen jullie wel met vrienden hier over praten, zelf doe ik het niet. Fijn dat ik het hier wel kan, en vraag af vinden jullie dit ook nog al is jullie situatie anders. Vinden jullie me gek og wel normaal en kunt ge dit begrijpen.