• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Smaak sperma
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Smaak sperma

13 jaar
6 maanden geleden
Na lang wachten heb ik vorige maand mijn eerste zaadlozing gehad .
Enorm lekker maar moet het nu ook opruimen, hiercoor heb ik zakdoekjes op mijn kamer leggen . Maar ik wil het een keer proeven , en mijn voorvocht is best lekker .maar als het sperma er is durf ik niet meer . Zijn er meer jongens die het oplikken en hoe smaakt het ?
33 reacties
22 jaar
5 dagen geleden
als mijn vriendin me klaar gepijpt heeft, kust ze me met haar mond vol en duwt mijn sperma in mijn mond met haar tong... of ze komt op mijn gezicht zitten nadat ik in haar klaar gekomen ben. we vonden dat allebei enorm geil
23 jaar
3 maanden geleden
Als jonge puber slikte ik mijn sperma altijd. Makkelijk, geen tissues en lekker opwindend.
19 jaar
3 maanden geleden
Ik lik regelmatig mijn eigen sperma wanneer ik mijzelf hebt afgetrokken.
Mijn vriendin slikt de pil dus wij doen het zonder. Ik lik haar ook wel eens schoon nadat ik in haar klaargekomen ben. Dan is de smaak heel anders.
20 jaar
3 maanden geleden

"!!!Slikken van sperma wordt gezien als een belangrijke oorzaak van onder andere slokdarmkanker en keelkanker!!!"
Leven is een belangrijke oorzaak van dood gaan...
12 jaar
3 maanden geleden
Ts. Ga je het van iemand anders ook nog proeven miss is dat lekkerder dan van jezelf, laat maar weten.
20 jaar
3 maanden geleden
!!!Slikken van sperma wordt gezien als een belangrijke oorzaak van onder andere slokdarmkanker en keelkanker!!!
17 jaar
6 maanden geleden
Ik vind sperma soms niet lekker, maar wel altijd lekker (geil) dus ik heb er geen problemen mee. Mijn vriend wil zijn eigen sperma niet proeven maar dat is niet erg, dan blijft er meer over voor mij (mijn ex wou het altijd met me "delen"). Als hij ananas eet is het zoeter maar dat hoeft van mij dus niet. Mijn vriendinnen houden niet van sperma. Eén keer omdat ik ruzie had met een vriendin haar vriend als wraak gepijpt en omdat zij het niet slikt en ik wel was dat echt een groot succes om haar een hak te zetten, die jongen kwam vaker bij me terug en ik hoorde van anderen dat hij bij haar ging zeuren dat ze niet wou slikken. Is na een paar maanden uitgegaan. Mooiste was dat ze niks doorhad en we nog een jaar of twee als vriendinnen met elkaar omgingen.
14 jaar
6 maanden geleden
Gewoon een keer proberen. misschien heb je daarna de zakdoekjes niet nodig.
J12 heb je wel schaamhaar of voorvocht?
23 jaar
6 maanden geleden
Ik snap dat je het gek vindt om te doen. Dat heb ik ook vaak gehad, maar heb het toch eens gedaan. Ik was zelf benieuwd, maar wilde ook weten wat m'n vriendin zou proeven tijdens een bj. Ik vond het eigenlijk nmvrij neutraal
23 jaar
6 maanden geleden
De ochtend na een avondje stappen met wat veel drank is het inderdaad minder lekker om all the way pijpen. Maar slikken is nog steeds de snelste manier om z'n orgasme weg te werken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.