• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Klaarkomen van grote piemel
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Klaarkomen van grote piemel

21 jaar
2 weken geleden
Heee, ik vroeg me of jullie hetzelfde ervaren. Ik heb 3 jaar lang een vriendje gehad met een piemel van 15cm. We hadden goede sex, maar ik kwam nooit vaginaal klaar alleen met sex. Nu heb ik laatst sex gehad met een jongen met een piemel van 21cm, best wel groot dus. En oh mijn god, wat was dat goed. Ik kwam opeens zo snel en hard klaar van zijn piemel. Ervaren meerdere meiden dit??
50 reacties
20 jaar
3 dagen geleden
Het feit dat ik een kleine van 12 cm heb en nooit een vrouw heel lekker kan laten genieten van mijn piemel is toch wel een treurige gedachte
22 jaar
6 dagen geleden
@J19 7 cm is wel klein hoor maar als je vriendin er plezier mee heeft prima ik zelf vind 12 cm toch het minimale
17 jaar
6 dagen geleden
Ik heb nog niet zoveel ervaring met verschillende maten. Mijn vriend is behoorlijk groot geschapen 21 cm maar niet zo dik. Hij raakt mijn baarmoeder mond als hij helemaal in me stoot. Dat deed eerst wel zeer maar ik heb nu door hoe ik mijn baarmoeder mond kan ontspannen en hem er met zijn eikel in kan laten stoten.
Hij vindt dat geweldig voelen want het is net een kringspier die steeds om zijn eikel glijdt.
En ik geniet er ook ontzettend van.
Klaar komen doe ik soms wel tijdens het neuken maar meestal tijdens het beffen en vingeren.. mijn vriend doet dat gelukkig heel graag en goed.
17 jaar
6 dagen geleden
Twee tegelijk (eentje voor en eentje achter) kom ik direct klaar omdat ik zo gevuld ben. Met eentje is het verschil marginaal.
19 jaar
6 dagen geleden
Mijn vriendin vind een kleiner fijner ze heeft 3 exen gehad en die hadden allemaal een grote ze schat zo rond de 16 cm als die stijf is die van mij is 7 cm stijf ze heeft nooit wat te klagen en ja soms komt ze niet klaar maar daar zorg ik op een andere manier voor
23 jaar
1 week geleden
Beste J18 dan moet je wellicht wat doen aan jouw "techniek " en ook goed luisteren naar je partner(s). 21cm is inderdaad bovengemiddeld, maar ook niet uitzonderlijk groot , zeker niet bij vaginale penetratie. We mogen uiteraard niet generaliseren. Wat bij de ene makkelijk gaat is voor de andere tegen de limiet of er over? En niet enkel lengte maar ook de dikte van de piemel zijn hierbij bepalend. Misschien is die van jouw ook dikker dan gemiddeld?
18 jaar
1 week geleden
Ik heb een penis van 21 cm echter eens lekker door neuken lukt niet
Het doet altijd zeer. Bij alle meiden waar ik mee ben geweest, trots op mijn piemel.maar of ik er tot nu toe gelukkig mee ben .
20 jaar
1 week geleden
Ik heb seks met meerdere jongens. een grote piemel is lekkerder neuken en een kleinere piemel is lekkerder pijpen.
22 jaar
1 week geleden
Mijn voorkeur gaat uit naar een wat grote piemel. In begin is wel iets moeilijker in te brengen maar daarna vult het een stuk beter.
19 jaar
2 weken geleden
Ik vind het ook wel een groot verschil. Mn ex had echt een hele kleine 12cm ik kwam nooit klaar vond het eerder grappig als opwindend. Ik date nu met iemand die zn piemel is 18cm en veel dikker hebben het nog maar 1keer gedaan en hij liet me gelijk klaarkomen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.