• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Klaarkomen van grote piemel

21 jaar
1 week geleden
Heee, ik vroeg me of jullie hetzelfde ervaren. Ik heb 3 jaar lang een vriendje gehad met een piemel van 15cm. We hadden goede sex, maar ik kwam nooit vaginaal klaar alleen met sex. Nu heb ik laatst sex gehad met een jongen met een piemel van 21cm, best wel groot dus. En oh mijn god, wat was dat goed. Ik kwam opeens zo snel en hard klaar van zijn piemel. Ervaren meerdere meiden dit??
33 reacties
23 jaar
1 week geleden
Ja, zij kwam door mijn penis ook klaar, sneller dan ik. Ik dacht vanwege de lengte. Later ontdekte ik dat ik een exteem brede en dikke penis heb. Hierdoor kwam zij zo snel klaar. Wel jammer, omdat ik van een beetje heen en weer zij al klaar komt. Ik kan niet eens diep in haar komen. Mijn penis heeft een breedte van ruim 8/8,5cm en omtrek/omvang 21/22cm.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik vind het nog steeds wat raar om te zeggen en het klinkt misschien ook wat stereotiep, maar ik vind een grote piemel best wel opwindend en ook heel bevredigend. Ik had eigenlijk geen focus op piemels of specifiek grote piemels, tot ik enkele jaren geleden op vakantie een kerel ontmoette die echt groot geschapen was. Ik betrapte mezelf er steeds weer op dat ik mijn blik maar moeilijk van zijn kruis kon houden en hij merkte dit ook op. De eerste ervaring met hem was oraal en voor beide echt zalig. Hij vertlde me dat groot geschapen zijn voor hem meer nadelen had dan geneugten. Hij werd zelden - echt goed - gepijpt en al zeker niet all the way oraal bevredigd. Anaal was vaak helemaal een no-go, gezien zijn geaardheid en voorkeuren ook best jammer voor hem. Ik heb beide als erg lekker en opwindend ervaren en voor hem waren dit ook heel bevredigende ervaringen. Later leerde ik via hem zijn neef kennen en die was nog forser geschapen. Op het strand zag ik dat die familie echt wel ruim bedeeld was. Ze waren duidelijk ook heel open tegenover elkaar.
22 jaar
2 maanden geleden
Ik heb zelf ook geen grote piemel slap 3 cm en stijf 7 cm maar ik lik haar goed klaar daar geniet ze van
23 jaar
2 maanden geleden
Je hebt gelijk dat jongens dit item precies wat hebben gekaapt.
Je kan toch een voorkeur hebben voor groot of klein - en dit in dit topic hier delen - zonder dit echt belangrijk te vinden in je relatie.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

22 jaar
2 maanden geleden
Meiden reageren verder niet op dit door jongens gekaapte item, blijkbaar is de maat van een erectie niet belangrijk voor meiden. Snap dat nou eens jongens
22 jaar
2 maanden geleden
Op Tinder ga je er genoeg vinden
23 jaar
2 maanden geleden
Mijn ervaringen met een echt forse piemel - van 2 donkere kerels - waren ook waanzinnig lekker. Ik verwachtte aanvankelijk dat het wat pijnlijk zou kunnen zijn, maar dit was gelukkig niet zo. Enkel maar puur en intens genot.
21 jaar
2 maanden geleden
Ja nog geen idee. Ze heeft een hoog libido dus zal wel regelmatig zijn. Zolang ik ook gewoon nog mag als ik zin heb is dat prima natuurlijk. Nog geen idee hoe we iemand gaan vinden. We dachten aan tinder of heb je nog betere tips?
21 jaar
2 maanden geleden
@j21. Geweldig om te lezen dat jullie open minded zijn. Mijn vriend en ik zijn dat ook. Erg mooi van jou om jouw vriendin op deze manier te kunnen laten genieten. Zal dat iedere week zijn? Ja nu zoeken naar een geschikt iemand. Hoe ga jullie dat aanpakken?
21 jaar
2 maanden geleden
Ik heb het met mn vriendin gehad over een strapon maar dat vind ze niks. We hebben nu afgesproken dat ze met 1 jongen seks mag hebben naast mij en dat mag niet haar ex zijn. En ze mag geen gevoelens krijgen dan moet ze stoppen. Ik ga er niet bij zijn maar ik wil het wel weten. We gaan nu nadenken welke jongen dat kan zijn. Hij moet natuurlijk wel een grote pik hebben
21 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriend heeft een normale maat maar zelf heb ik een voorkeur voor een grote en dikke paal. Donkere jongens zijn voor mij favoriet hoor. Als die mij nemen is het voor mij een overwinning als die echt helemaal naar binnen gaat. Mijn prostaat maakt dan overuren en het genot is voor mij niet te beschrijven.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik vind prostaat stimulatie ook wel lekker. Een grote piemel vind ik ook wel lekkerder dan een wat grotere dildo, maar het kan ook wel echt stimulerend zijn. Een strapon-dildo moet niet te groot zijn voor mij.
21 jaar
2 maanden geleden
@j18. Ja ik heb hetzelfde. Ik vind prostaatstimulatie erg lekker.
23 jaar
2 maanden geleden
J21 Een trio of een andere jongen erbij voor jouw vriendin is een heel andere ervaring dan samen met jouw vriendin een strapon gebruiken uiteraard. Een jongen erbij kunnen jullie beide opwindend vinden, maar is tegelijk toch ook ingrijpend in jullie (ook intieme) relatie. Jullie maken voordien dan best goede afspraken over wat kan en niet kan voor beide en ook de derde persoon. Als het enkel of vooral gaat over penetratie met een maatje groter is een strapon misschien ook al een oplossing voor jullie.
Ik weet niet of jullie de rollen eventueel ook willen omdraaien met die strapon of misschien ook met die kerel erbij? Alles kan een lekkere extra zijn, aan jullie de keuze.
20 jaar
2 maanden geleden
Die van mij is in de lengte 16 cm en dikte 5 cm
22 jaar
2 maanden geleden
M21, ja die maat van 'n wc rolletje dat klopt vrij aardig. Als de mijne stijf staat past hij net niet in 'n wc rolletje
23 jaar
3 maanden geleden
Ik denk dat dit sowieso verschilt van persoon tot persoon. Ik heb ervaringen met groot en deze waren eenzijdig positief. Ik dacht dat die ene echt wat t zou zijn, maar dit bleek niet zo. Die bleek totaal geen pijn te doen en ik kon hier ook intens door klaarkomen. Los van het gevoel ook gewoon heel opwindend, al had ik voordien niets met grote piemels. Door die ene ervaring een periode echt wel, zelfs tot uitvoering van een ultime fantasie.
20 jaar
3 maanden geleden
Ik ben zelf ook redelijk groot geschapen (21cm, 15cm omtrek) en heb dit ook vaker gehoord inderdaad. Lengte is niet altijd ideaal, maar dit verschilt heel erg per persoon en makkelijk op te lossen door wat minder diep te stoten. Dikte zit bijna altijd wel goed, daar heb ik zeker nooit iemand over horen klagen. Behalve dat het in het begin vaak even wat moeite kost. Van nature zit m’n voorhuid niet over m’n eikel, dus die schijn je ook extra goed te voelen.

Maargoed, gelukkig zijn er zoals hierboven al gezegd werd ook genoeg oplossingen als je minder groot geschapen bent. En ook niet iedere meid vind een grote lekkerder, ook dat kan ik uit ervaring vertellen.
22 jaar
3 maanden geleden
Ik ben een jongen die onwijs geniet van het ontvangen van anale seks. Mijn voorkeur gaat zelf naar wat grote en dikker als gemiddeld verder vind ik de stand belangrijker belangrijker om handsfree klaar te komen.
Een hele grote of dikke is af en toe wel luk en leuk maar is vaak niet de beste seks.
18 jaar
3 maanden geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe het voor meiden voelt. Maar als homo vind ik hoe langer en dikker de lul is hoe lekkerder. Dat is ook gewoon spannender. Als ik zo'n dikke lul in me krijg en het lukt uiteindelijk om die helemaal in me te hebben voelt dat ook gewoon echt als een overwinning. En dikke lullen stimuleren ook mijn prostaat meer, ook lekkerder
19 jaar
3 maanden geleden
Mijn piemel is ook niet groot genoeg om mijn vriendin klaar te laten komen, maar als ik mijn piemel in haar kont die is hij echt wel groot genoeg.
Maar haar klaar laten komen met mijn hand vind ze echt heeeel geil .
16 jaar
3 maanden geleden
Voor mij liever een lange dunne dan een dikke hoor. Dat je echt diep geneukt wordt, daar kan ik wel van klaarkomen. Een dikke niet echt eigenlijk.
18 jaar
3 maanden geleden
Zelf heb ik een omtrek van 15cm en dit vult al best wel en zie online ook dat dit groot is, maar het kan naar mijn mening nog wel wat dikker
21 jaar
3 maanden geleden
Echt geen idee welke omtrek het beste is.. Dat meten jongens niet vaak. Misschien een beetje wc-rol formaat? Dat kartonnetje aan de binnenkant zegmaar
19 jaar
3 maanden geleden
Hallo iedereen,
De reacties hieboven zeggen dus duidelijk dat een grotere penis lekkerder voelt, en dat vooral ook de omtrek belangrijk is.
Over de exacte lengte die het beste voelt in cm is makkelijk veel te vinden, maar ik vroeg me nu dus af: wat is de ideaale omtrek voor meiden/vrouwen en wat is een te kleine/grote omtrek?
21 jaar
3 maanden geleden
Voorbinddildo is misschien wel een goed idee. Als mn vriendin nu speelt met de dildo is het toch nog anders dan echt geneukt worden. Misschien dat de voorbinddildo het echter maakt. En anders heb ik er niet echt problemen mee als ze met een andere jongen neukt, als ze het tenminste alleen voor de seks doet. Beetje zoals soms oudere stellen dat doen als de vrouw geen libido meer heeft maar de man wel. Dan vinden sommige vrouwen het oke dat de man naar de hoeren gaat. Alleen zijn er volgens mij geen mannelijke hoeren.
20 jaar
3 maanden geleden
Precies dat, dat heb ik ook t gevoel van opgerekt worden en helemaal gevuld, maakt me zo nat
19 jaar
3 maanden geleden
Ik heb 1x een grote dildo van 22cm gebruikt, maar vond het niet echt chill. Het ziet er wel geil uit, maar raakt al heel snel baarmoeder en kan daarom niet hard. M’n ex had een piemel van 18/19 cm en dat was echt veel beter vond ik. Ook echt goed klaar gekomen en hij kon lekker hard
22 jaar
3 maanden geleden
Het gaat vooral om de dikte, niet zozeer om de lengte. Het openrekken van mijn kutje, dat is wat het zo intens opwindend maakt, met natuurlijk ook gewoon het gevoel dat er echt iets groots, een dikke pik of ja, meerdere vingers of zelfs een hand, in me wordt gedrukt, dat is echt wel heftig en opwindend.
23 jaar
3 maanden geleden
J21 Je kan ook een voorbinddildo gebruiken bij jouw vriendin ipv een andere kerel te betrekken, tenzij jullie deze gedachte opwindend vinden of ook een trio willen uiteraard.
Het is maar een tip.
21 jaar
3 maanden geleden
Jongen 21 ik snap je vriendin wel maar seks met een andere guy is vaak niet slim. Daar gaat een van jullie spijt van krijgen. Mijn ex-vriend heeft ook een kleine maar maakte dat goed met andere dingen tijdens de seks.. Jou vriendin heeft dus ook niet perse een grote piemel nodig.. je moet het gwn op andere manieren compenseren
21 jaar
3 maanden geleden
Mijn vriendin heeft voor mij een relatie gehad met een jongen die groot geschapen was. Ze zegt dat ze daar inderdaad beter door klaarkwam dan door mij. Ik heb helaas maar 12/13cm. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je iemand leuk vind. Ze speelt vaak nog wel met een grote dildo nadat we seks hebben gehad. Die is 23cm en best wel dik. Soms denk ik wel eens om een andere jongen met een grotere pik te vragen om seks met haar te hebben. Dan kan ze ook eens goed genieten. Ik ben toch niet zo jaloers aangelegd. Alleen niet haar ex, dat lijkt me wel ongemakkelijk
20 jaar
3 maanden geleden
Ik herken dat vind t heerlijk om iets diks in me te hebben, of veel vingers of hele hand… doe t zelf graag met een komkommer of een courgette