• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Cockring

20 jaar
6 dagen geleden
Ik wil misschien een cockring kopen ik weet alleen niet hoe ik een goede maat vind, hebben mensen tips?
17 reacties
23 jaar
6 dagen geleden
Miscchien nogmaals meten?
23 jaar
1 week geleden
Bedankt voor de tip dat je moet delen door 3,14. Wel lastig om een passende te vinden. 21,5÷3,14 kom ik op 6,85.
23 jaar
2 weken geleden
Een gewone cockring is misschien niet echt stimulerend. Zo'n cockring met buttplug is wel stimulerend, tenminste als jouw vriend voor anale stimulatie of penetratie is.
23 jaar
2 weken geleden
Ik heb voor de grap een cockring voor mijn vriend gekocht. Hij krijgt er weleens een erectie van maar klaar gebeurd niet
23 jaar
4 weken geleden
Ik heb recent een cockring met buttplug gekocht. Best wel opwindend om dragen, maar weinig gelegenheid om te dragen. Op zulke parties zou dit wel kunnen, lijkt me? Maar ik ga niet naar zulke feestjes, al lijkt me dit wel bijzonder spannend en opwindend.
21 jaar
2 maanden geleden
Dat is super opwindend en extreem geil hoor. Maar ja alleen voor homo jongens en jonge homo mannen. Alleen op uitnodiging.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
2 maanden geleden
Lijkt me wel opwindend, zo'n party.
21 jaar
2 maanden geleden
Ja tijdens gayparties. Hier dragen veel jongens/jonge mannen die.
23 jaar
2 maanden geleden
Tijdens een party? Spannend!
Ik droeg voorbije zomer voor het eerst een metalen ring op het naaktstrand, nadat mijn vriendin dit bij een andere kerel had gezien en best mooi vond. Ik vond dit zelf behoorlijk spannend.
21 jaar
2 maanden geleden
Om je pik en ballen is veel fijner hoor. Wel een silikonen omdat die lekker zit en je die heel lang om kan houden. Om mijn ballen draag ik wel eens verschillende ringen om mijn ballen te stretchen. Tijdens een party vaak een dikke cockring van staal.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik wil er ook eenkopen maar weet niet of die alleen om mijn penis wil hebben of ook om mijn ballen. Heeft iemand tips?
23 jaar
2 maanden geleden
Vroeger vond ik een penisring vooral raar, intussen vind ik het ook mooi en leuk om dragen.
Vorige zomer nog wel wat onwennig en tegelijk opwindend om een cockring om te hebben.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik heb zelf een rubbere cockring, zit lekker strak en staat super mooi als stijf is.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik zou het ook wel willen maar ben bang dat je te klein koopt. Ik heb wel ens wat geprobeerd met een tiewrap die kan je meteen doorknippen als het te strak wordt. Maar toch nooit een ring gekocht.
23 jaar
2 maanden geleden
Vorige zomer een rubberen en metalen cockring gekocht. Op verzoek van mijn vriendin ook op het naaktstrand gedragen, dit vond ik wel spannend.
23 jaar
2 maanden geleden
Heb er ook net 1 gekocht. Ik heb eerst verschillende maten van een rekbare versie geprobeerd. Daarna de goede maat in staal gekocht. Ik draag hem overerigens om m’n pik en ballen.
21 jaar
2 maanden geleden
Werkt werelds een cockring. Zorg dat je penis goed stijf is en meet dan de omtrek van je penis en dan deel je de aantal cm door 3,14 dan heb je de juiste maat. Dus voorbeeld omtrek 14 cm delen door 3,14.