• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Buttplug voor hetero jongen, hoe vertel ik het aan mijn vriendin
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Buttplug voor hetero jongen, hoe vertel ik het aan mijn vriendin

21 jaar
3 maanden geleden
Hallo
Ik ben een hetero jongen en ik vind het lekker om een buttplug te dragen tijdens seks.
Mijn vorige relatie was met een meisje met veel ervaring op vlak van seks en ze leerde me het plezier van anaal stimulatie. Zij was 8 jaar ouder dan mij en heel open-minded. Seks met haar was geweldig maar de relatie liep om andere redenen af. Nu ben ik al een tijdje aan het daten met een ander meisje (van mijn leeftijd deze keer). Zij heeft veel minder ervaring en is ook meer verlegen. We hebben nu al enkele keren seks gehad. Vond ik heel leuk! Nu zou ik haar willen vragen om mij te vingeren of om een buttplug bij me in te brengen. Ik vind het lastig om te vragen, zou niet willen dat ze afhaakt. Hoe pak ik dat best aan? Zijn er hier nog hetero jongens die soms een buttplug dragen? Los van tijdens seks draag ik nooit een buttplug.
20 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Dit wil je mogelijk vandaag nog niet horen, maar ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent zonder haar. Dat ze een plug raar vind wil ik eventueel nog wel begrip voor opbrengen, al had ze misschien toch de moete kunnen doen om te proberen begrijpen waarom jij dit wel fijn en lekker vind. Dat ze hierop reageerde zoals jij hier beschreef vind ik zo laag dat je ik haar alvast niet zou missen in mijn leven. Heel oppervlakkig en dan nog met een gemeen kantje ook ... sowieso niet mijn type.
20 jaar
1 maand geleden
@J23 ik denk er zo ook over maar zij niet ze vond het niet mannelijk en maar raar tot op de dag van vandaag tot het nog wel pijn hoe ze het zei heel vernederd en op een lacherige toon
23 jaar
1 maand geleden
Waarom zou het raar zijn dat een ( hetero) jongen het fijn vindt om een plug of dildo te gebruiken? Als je dit al partner niet bij hem wel gebruiken begrijp ik, maar dit is toch geen reden om een relatie met iemand die je graag ziet te beëindigen, denk ik?
19 jaar
1 maand geleden
@J20 anale stimulatie zegt inderdaad niks over je geaardheid daar in tegen snap ik wel dat ze het raar vind maar om jezelf zo uitdrukken is heel kinderachtig
23 jaar
1 maand geleden
Ik begrijp je vraag, maar eigenlijk heeft een plug niets met geaardheid te maken. Als een meisje/vrouw dit fijn vindt zegt men niets over haar eventuele geaardheid. Als een jongen/ man een plug een lekker gevoel vindt moet hij blijkbaar homo zijn? En dit terwijl alle mannen een prostaat hebben ... een erogene zone.
Maar, het is niet omdat dit een erogene zone is dat ook iedereen het fijn moet vinden om hier gestimuleerd te worden uiteraard.
22 jaar
1 maand geleden
@J20 dat is wel heel heftig vooral haar reactie slaat nergens op misschien maar goed ook zo iemand moet je echt niet hebben ik persoonlijk vindt het ook raar als ik een vriend zou hebben en die dat mij zou vertellen maar ieder zijn ding toch het belangrijkste is houd je van elkaar
20 jaar
1 maand geleden
Eerlijkheid is altijd het beste soms gaat het goed en soms niet zo gaat het nou eenmaal Mijn ex vriendin lachte me uit en zei dat is een uitgang en geen ingang en als jij lekker met een piemel in je kont wil rondlopen doe je dat maar ergens anders en maakte het meteen uit
22 jaar
1 maand geleden
Ik heb al op vrije vroege leeftijd ontdekt dat ik van anale stimulatie hoe. En heb dus in zelfde situatie gezeten. Mijn advies is echter om het eerlijk te bespreken. Mijn ervaring is dat meeste meiden er niet echt probleem mee hebben. Eentje moest er niks van weten ook niet bij haar. Maar vond geen probleem als ik alleen was. Het voor je houden en/of stiekem doen is denk lastig.
23 jaar
1 maand geleden
Gewoon open en eerlijk met je vriendin bespreken en horen wat ze er van denkt. Misschien vindt ze het juist wel een hele opwindende gedachte om jou te penetreren! En ja, ook genoeg hetro mannen gebruiken een buttplug en vinden anale stimulatie heerlijk, want elke man heeft nou eenmaal een prostaat!
23 jaar
3 maanden geleden
@Ts Ik weet niet of jij je vriendin jouw voorkeur al heb verteld en begrijp ook dat je dit wat lastig vindt. Je kan inderdaad voor jullie gaan vrijen die plug zelf al bij je inbrengen en het haar zo laten ontdekken. Misschien kan jij inschatten hoe ze hier zou op reageren? Je bent wat bang voor haar reactie, maar ik denk toch dat het ergste zou zijn dat ze hier niet in mee wil. Jullie relatie hier voor beëindigen zal toch niet gebeuren, denk ik?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.