• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Buttplug voor hetero jongen, hoe vertel ik het aan mijn vriendin

21 jaar
2 weken geleden
Hallo
Ik ben een hetero jongen en ik vind het lekker om een buttplug te dragen tijdens seks.
Mijn vorige relatie was met een meisje met veel ervaring op vlak van seks en ze leerde me het plezier van anaal stimulatie. Zij was 8 jaar ouder dan mij en heel open-minded. Seks met haar was geweldig maar de relatie liep om andere redenen af. Nu ben ik al een tijdje aan het daten met een ander meisje (van mijn leeftijd deze keer). Zij heeft veel minder ervaring en is ook meer verlegen. We hebben nu al enkele keren seks gehad. Vond ik heel leuk! Nu zou ik haar willen vragen om mij te vingeren of om een buttplug bij me in te brengen. Ik vind het lastig om te vragen, zou niet willen dat ze afhaakt. Hoe pak ik dat best aan? Zijn er hier nog hetero jongens die soms een buttplug dragen? Los van tijdens seks draag ik nooit een buttplug.
9 reacties
20 jaar
2 weken geleden
Het lijkt mij leuk om ook een piercing te hebben, dus mijn balzak en anus (guiche piercing). Ben benieuwd of dat er meer mensen zijn met zo’n piercing. En wat een ervaring daarmee is? Deed het zeer het zetten en hoelang duurt de genezing.
23 jaar
1 maand geleden
@TS Heb je intussen jouw voorkeur al aan jouw vriendin verteld? Ben eigenlijk wel benieuwd en naar haar eventuele reactie.
23 jaar
1 maand geleden
Een jeugdvriend van me was heel vrij en open over zowat alles en op zijn kamer lag soms open en bloot een plug en dildo. Zonder enige gêne gebruikte jij deze en ook mij leerde hij me het genot van anale penetratie. Zo verdween ook mijn reserve tegenover anaal en ook om mezelf zo tonen. Dit hielp in mijn latere relaties om hier ook eerlijk over te zijn.
23 jaar
1 maand geleden
Inderdaad wat M23 schrijft, gewoon openlijk met jouw vriendin bespreken. Misschien reageert ze aanvankelijk wat verwonderd, maar als jij haar dan eerlijk vertelt dat jij anaal wel lekker vindt zal ze hier begrip voor hebben en mogelijk - op termijn - in meegaan voor jou.
23 jaar
1 maand geleden
Gewoon vragen, het is heel normaal om dingen te bespreken die je lekker lijken
23 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

2 maanden geleden
Vertel het gewoon eerlijk aan haar, wie weet heeft ze er zelf ook wel interesse in en vindt ze het jou ook eng om te vragen. Ik gebruikte tijdens solosessies ook wel eens een plugje en toen ik een tijdje een relatie had heb ik dat ook kenbaar gemaakt bij m'n vriendin. Wat bleek, zij gebruikte er zelf ook wel eens 1, maar durfde het me niet te vertellen. Sindsdien verwennen we elkaar ook anaal
23 jaar
2 maanden geleden
Je kan die plug gewoon eens in hebben wanneer je met je vriendin aan het vrijen bent en haar zo laten ontdekken bijvoorbeeld?
23 jaar
2 maanden geleden
Ik begrijp dat je het wat moeilijk vindt om als ( hetero) jongen aan jouw vriendin te vragen om je anaal te verwennen?
Ik vind anale stimulatie en penetratie ook erg lekker en opwindend en ik ben hier in mijn relaties altijd eerlijk over geweest. Eén ex-vriendin kon hier echter geen begrip voor opbrengen. Zij wou me niet anaal stimuleren en een plug of dildo vond ze gay. Dit vond ik jammer, maar respecteerde haar.hier wel in. Andere vriendinnen hadden hier gelukkig geen enkel probleem mee. Wij gebruiken samen toys en een strapon. Dus gewoon eerlijk zijn tegen jouw vriendin over jouw voorkeur, lijkt mij sowieso het beste. Succes
22 jaar
2 maanden geleden
Dit is een lastige vraag. Ik vind anale sex ook lekker en doe het dan ook regelmatig met zowel jongens als meiden, ben bi. Ik vind het heerlijk om geneukt te worden, zowel met een dildo als met een echte pik. Een echte pik is en blijft wel het lekkerste. Je zou aan je vriendin kunnen vragen of het haar leuk lijkt om je een keer te vingeren omdat je nieuwsgierig bent om te voelen hoe dat aanvoelt. Wie weet wil ze het wel een keer proberen.

Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat je anale stimulatie lekker vind? Is dat door een vriendin of heb je het zelf ontdekt door te experimenteren? Ik heb het op mijn 14de ontdekt door zelf te experimenteren met mijn vingers en daarna heb ik toys gekocht.

Wat ook een lekkere aanvulling is op anale stimulatie is een piercing tussen je ballen en je kontgat, een guiche piercing. Ik heb er eentje laten zetten op mijn 18de en dit voelt erg geil aan. Een aanrader bij anale stimulatie!