• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Vernederende/onderdanige opdrachtjes
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vernederende/onderdanige opdrachtjes

18 jaar
2 maanden geleden
Heeft iemand ideeën/tips?
60 reacties
23 jaar
2 maanden geleden
@m17 van kietelen en strelen zal er niet zomaar gespoten worden.

Wat betreft het topic, mijn vriendin en ik doen regelmatig edgen. Dan breng ik haar heel dicht bij een orgasme en stop dan even en zeg “nog niet”… Dan ga ik verder zodat ze weer bijna gaat klaarkomen, maar dan tel ik heel langzaam af van 10 naar 0. Bij elke tel doe ik iets waardoor ze bijna klaar komt. Als ze het niet volhoudt dan stop ik weer heel even, zowel met verwennen als met aftellen, totdat ze weer verder kan zonder klaar te komen. Van 1 naar 0 gaat het langzaamste. En bij 0 doe ik precies waarvan ik inmiddels weet dat ze dan meteen klaarkomt. Door het edgen heeft ze dan een heel lang en heftig orgasme waarbij haar hele lichaam schokt en trilt en ik vanbinnen alle spiertjes voel aanspannen.
17 jaar
2 maanden geleden
Ik vind het leuk om mijn vriend een naadloze panty te laten aantrekken zonder een slipje of een doorschijnend slipje eronder. En dan moet zijn piemel eerst slap blijven of weer slap worden als hij stijf werd van deze actie. Dan wil ik hem zachtjes kietelen en strelen tot hij gaat spuiten in de panty.
Vastbinden op bed met gestrekte armen en benen en dan kietelen en strelen of pijpen.
20 jaar
2 maanden geleden
@M19 er zijn zat jongens die dat graag zouden willen laten doen! Plastic broeken zitten super fijn!
23 jaar
2 maanden geleden
Dit is echt niets voor mij; ik zie het mij niet doen, nee.

Maar ieder zijn of haar ding: een vriendin van mij kickt er wel op. Soms wil haar vriend dat ze een kort kleedje draagt met een witte onderbroek. En dat ze zich dan in de winkel bukt, dus rechtstaand voorover buigen, niet hurken. Of ze moet zich helemaal uitrekken om iets van het bovenste schap te nemen, met zelfde resultaat. Soms moet ze thuis eerst in haar broek plassen, zodat iedereen die vochtige gele vlekken kan zien als ze bukt. Of soms moet ze een luier dragen inplaats van ondergoed. Soms moet ze van haar vriend thuis met een volle blaas vertrekken, zodat ze in de winkel onvermijdelijk in haar luier plast. Of soms moet ze met een fopspeen in haar mond door de winkel lopen. Of met een kleedje dat onder haar rugzak "per ongeluk" omhoog zit, of per ongeluk in haar onderbroek, zodat heel haar onderbroek van achter zichtbaar is. Ik snap het niet goed, maar zij kickt op die schaamte en vernedering, ze vindt dat mega-opwindend.
22 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriendin wordt opgewonden van kleding die door schijnt zo vind ze het geil als ik een witte broek draag met een string en dat ik dan alles laat lopen ze vernederd me dan met dirty talk vaak kom ik dan ook klaar
18 jaar
2 maanden geleden
Patiëntenbroek is mij niet onbekend wij mijn vriendin en ik doen ook vaak een rollenspel ermee maar wel zonder inleg luier,even toucheren eroverheen is genoeg om witte vloed te krijgen althans bij mij wel.
Altijd wel geil om dat te doen bij elkaar.
21 jaar
2 maanden geleden
Rollenspel kan je breed zien en dat kan per persoon verschillen. Wij doen thuis dingen maar ook in het openbaar . Ook mijn exhibitionisme kant komt hier fijn bij uit . Schoenen gaan kopen maar verplicht onder mijn rokje laten kijken en dat zonder slipje maar ook op de kamasutrabeurs in een doorschijnend bloesje lopen . Thuis is het vaak een spel voor de sex . Maar ook vastbinden en met een blinddoek . Voor ieder kan het anders zijn
19 jaar
2 maanden geleden
Droom ervan om een jongen een transparante plastic luierbroek te geven en ik daarover heen streel tot ie erin spuit!
22 jaar
2 maanden geleden
Hier ook onderdanig mn vriend heeft me eens vastgebonden en doet me dan edgen en geeft soms een tik op mn ballen als hij daar zin in heeft, ik word dan echt helemaal gek!
19 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriendin vindt het fijn om dominant te zijn ze wil graag de rollen om draaien ze doet dan een strapon om en neemt mij dan of ze laat me pijpen en roept dan dingen tegen mij terwijl ik bezig ben
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.