• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Risico bij anaal

17 jaar
1 week geleden
Laatst heb ik deze ook al geplaatst:

17 jaar
Mijn vriend en ik doen al heel lang anaal want ik was niet aan de pil en vanaf mijn zestiende aan de pil gegaan en doen we het meest vaginaal maar ook regelmatig anaal.

Soms ook beide.
Als we anaal doen dan raken we beide soms zo opgewonden dat we richting einde wisselen we naar vaginaal dit vinden we beide heel geil en is erg verslavend.
Eigenlijk niet doen want zit heel veel risico aan!

Als we anaal doen dan spoel ik wel altijd en ik neem dagelijks cranberry capsules en na neuken altijd leegplassen want met anaal heb je verhoogde kans op blaasontsteking.
9 dagen geleden

We doen het eigenlijk best vaak zo en ik weet veel risico!
We willen liever geen condooms of onderbreking mijn vraag is eigenlijk hoe kunnen we het nog veiliger doen?
Ik maak we eigenlijk wel zorgen!
22 reacties
18 jaar
1 week geleden
Ondanks alle risico is anaal en dan eindigen in mijn kutje zonder onderbreking het meest intens.
23 jaar
1 week geleden
@j16 Het veiligste is uiteraard anaal met condoom. In een vaste relatie en ook met de nodige hygiëne blijft vaginaal na anaal toch een bepaald risico, bijvoorbeeld op een blaasontsteking. Mijn vriendin vindt het ook fijner zonder condoom en we hebben gelukkig nog nooit onaangename situaties gehad of een blaasontsteking.
21 jaar
2 weken geleden
Mijn vriend en ik doen altijd als eerst anaal met condoom en daarna condoom snel meg en vaginaal verder.
16 jaar
3 weken geleden
Wij doen ook anaal en soms wil mijn gf spontaan piv moet ik dan nee zeggen?
20 jaar
4 weken geleden
Anaal en wisselen naar vagina zonder onderbreking kan met vrouwencondoom!
16 jaar
1 maand geleden
Wij doen ook anaal, mijn vriendin heeft spiraal en zij is altijd schoon en wil op einde PIV.
15 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

1 maand geleden
Mijn mattie is altijd krasi, wij doen ook booty en dan PIV, wij vinden dit heel chill.
Gebruik de pil.
22 jaar
1 maand geleden
Ik en mijn vriend wisselen tijdens heftige anale seks ook vaak en eindigen meestal in de vagina. Tijdens opwinding gebeurt het gewoon. Alleen anaal of vaginaal vinden we saai en onderbrekingen zoals wassen of gehannes met condooms hebben we helemaal geen zin dan is bij ons de opwinding helemaal weg.
Ik slik cranberry d-mannose capsules ter preventie en wij hebben nog geen problemen gehad met blaasontstekingen.
Alle hier opgenoemde dingen zoals spoelen (meestal), water drinken, direct plassen (beide), na seks vagina opening even spoelen met douchekop doe ik allemaal.
Toch raad ik het niemand aan want het risico is gewoon hoger!
17 jaar
1 maand geleden
@jongen 23j
En hoe doen jij en vriendin dat veiliger? Het topic gaat over als je anaal doet en in vagina verder gaat en minder risico wilt.
Pil gaat zwanger worden tegen verder niet...
23 jaar
1 maand geleden
Met condoom is en blijft uiteraard de veiligste keuze, zeker bij anale penetratie aan te raden. Toch wil mijn vriendin beide liever zonder.
15 jaar
1 maand geleden
Mijn vriendin in niet aan de pil, wij doen anaal en vaginaal altijd met condoom.
17 jaar
1 maand geleden
Mijn eerste keer was ook anaal en sindsdien blijven doen. Ik heb nu ook de pil en nu doen we ook vaginaal, maar dan beginnen we daarmee en wisselen we later naar anaal. Dat voelt voor hem strakker en dan komt hij makkelijk klaar. Ik kom ook makkelijker anaal klaar dan vaginaal, wel in combinatie met vingeren maar wel heel hard en vaker dan 1x. Maar wisselen van anaal naar vaginaal doe ik gewoon niet! En ook niet pijpen na anaal, tenzij hij een condoom omhad en afdoet.
16 jaar
1 maand geleden
Ik en mijn liefje doen altijd anaal en ze is aan de pil daarom gebruiken we geen condoom, wij wisselen ook want ze wil graag dat in in haar kutje klaarkom. We genieten beide. Ik voel me nu wel dom en ik ga dit hier met haar delen.
15 jaar
1 maand geleden
Ik kan erg genieten van anaal maar als mijn vriendje komt begint hij erg hard te stoten en is het voor mij zeer ongemakkelijk en pijnlijk.
Wij wisselen vlak voordat hij komt naar vagina en is het voor ons beide wel fijn en kan hij gewoon in mij komen en vaak beide tegelijk.
Eerst in mijn vagina en dan anaal is voor mij geen optie...
Ik zorg altijd dat ik leeg en schoon ben en erna gelijk plassen en spoel ik met douchekop mijn vagina opening even na. Niet erin want dat schijnt slecht te zijn! Ik lees hier veel tips.
19 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend en ik doen regelmatig anaal maar soms ook anaal en op hoogtepunt in mijn vagina, dat is voor ons zeer intiem. Eerst in mijn vagina en dan anaal komt niet in de buurt...
16 jaar
1 maand geleden
Mijn vriendje en ik doen altijd anaal en dan in mijn kutje en vinden dat super.
Wrm weet ik niet precies, komt denk ik omdat we smoorverliefd zijn.
Nooit bij stilgestaan dat je zo ziek kan worden...
We zijn wel altijd schoon!
Hier wat dingen gelezen die risico beperken en dat gaan we zkr doen.
20 jaar
1 maand geleden
Condooms wisselen tussendoor, tussendoor wassen of eerst vaginaal en dan pas anaal is het veiligste!
Mijn vriendin en ik doen het altijd zonder condoom eerst vaginaal en dan anaal maar heel af en toe raken wij ook zeer opgewonden en willen mijn vriendin of ik vaginaal eindigen.
Soms gaat de lust boven het verstand en nemen we het risico, het leven is ook niet geheel zonder risico...
We doen het ook wel eens onder de douche, eerst spoelen en elkaar uitgebreid wassen en veel glijmiddel gebruiken en dan wisselen van vaginaal naar anaal en of anaal naar vaginaal waarbij onze edele constant worden schoongespoeld door het warme water.
Veel water drinken en na de seks allebei leegplassen want ook mannen kunnen blaasontsteking oplopen na onbeschermde anale seks.
22 jaar
1 maand geleden
Anaal geopend worden is gewoon heel erg lekker. En ja, een condoom is niks, dat voelt niet goed en ruikt ook ruk. Maar toch, waar andere meiden een condoom omdoen tot deel van het bezig zijn met elkaar hebben gemaakt, zo zouden jullie misschien van het even plassen en wassen van zijn stijve nadat hij uit jouw aarsje kwam ook een deel van de zo zalige seks kunnen maken. De volgorde omdraaien kan ook lekker zijn, dat je eerst zijn stijve je kutje in voelt glijden en daarna je anus in. Als hij dat doge doet kan ie met zijn vingers je clitje stimuleren, kom je er allebei van klaar ook nog eens.
23 jaar
1 maand geleden
Uiteraard is niet wisselen van anaal naar vaginaal aangewezen en een condoom gebruiken bij anale penetratie ook veiliger. Een goede hygiëne en voorbereiding bij anaal kan zeker helpen.
Mijn vriendin en ik hebben ook regelmatig anale seks en mijn vriendin heeft ook een voorkeur om dit zonder condooms te doen. Wij hebben tot heden hier nog nooit problemen ( blaasontstekingen) door gehad.
21 jaar
1 maand geleden
D-mannose schijnt nog beter te werken dan granberry pillen en veel water drinken.Het overkomt mij ook weleens dat tijdens via de achterdeur en opwinding hij in mijn vagina floept, dan gaan we vaginaal verder want dan zit hij er toch al in. Ook heeft mijn vriend een behoorlijke grote penis en via de achterdeur wordt het soms wat pijnlijk en gaan we vaginaal verder.
Ik weet het is niet goed maar ik heb gelukkig nog nooit geen problemen gehad. Ook gewoon anaal zit meer risico aan, je zit vlakbij de vagina en met voorspel inbrengen uithalen of als hij per ongeluk uit je floept raak je heel snel per ongeluk de vagina aan.
Het is goed dat er aandacht aan besteed wordt want voorkomen is beter dan genezen!
17 jaar
1 maand geleden
We willen dit eigelijk ook niet doen en we weten van risico. Het gebeurt altijd als we elkaar een poosje niet hebben gezien doordat hij op kamers woont elders. Als we dan anaal doen en bijna op einde dan denken we niet meer helder en verlang ik zo naar hem dan wil ik hem alleen nog maar in mijn vagina en dan gebeurt het gewoon. Hiermee stoppen lukt mij op dat moment niet. Ik kan het niet uitleggen het zit tussen oren. Daarom zoek ik dus iets om het nog veiliger te kunnen doen...
22 jaar
1 maand geleden
Heb je eigenlijk een vraag, of wil je vooral alleen maar iets meedelen?
Ja, eerst anaal en dan zijn stijve in je kut, vaginaal dus, is vragen om een blaasontsteking, als je dat bedoeld. Anaal seks hebben doe je maar om een reden: het voelt zó lekker.