• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Risico bij anaal
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Risico bij anaal

17 jaar
1 maand geleden
Laatst heb ik deze ook al geplaatst:

17 jaar
Mijn vriend en ik doen al heel lang anaal want ik was niet aan de pil en vanaf mijn zestiende aan de pil gegaan en doen we het meest vaginaal maar ook regelmatig anaal.

Soms ook beide.
Als we anaal doen dan raken we beide soms zo opgewonden dat we richting einde wisselen we naar vaginaal dit vinden we beide heel geil en is erg verslavend.
Eigenlijk niet doen want zit heel veel risico aan!

Als we anaal doen dan spoel ik wel altijd en ik neem dagelijks cranberry capsules en na neuken altijd leegplassen want met anaal heb je verhoogde kans op blaasontsteking.
9 dagen geleden

We doen het eigenlijk best vaak zo en ik weet veel risico!
We willen liever geen condooms of onderbreking mijn vraag is eigenlijk hoe kunnen we het nog veiliger doen?
Ik maak we eigenlijk wel zorgen!
36 reacties
23 jaar
3 weken geleden
Een ex-vriendin van me wou om persoonlijke redenen ook graag vaginaal maagd blijven tot haar huwelijk. Dit was niet omwille van geloof. Na een tijd samen wou ze me op een avond toch graag in haar voelen. Ik zei haar dat ze hier de dag nadien misschien toch spijt van zou hebben en deed dit toen toch niet. De volgende dag was ze inderdaad blij dat we het niet hadden gedaan. Enkele dagen later had ze terug dat verlangen en stelde toen anaal voor.
21 jaar
3 weken geleden
"The poop hole loop hole"
18 jaar
3 weken geleden
Bij sommige geloven wordt er vaak aan anale sex gedaan, want zo blijven ze nog (vaginaal) maagd.
Daar is niks mis mee vind ik, maar ze zijn wel gevaarlijk bezig als dat uitkomt.
23 jaar
3 weken geleden
Maak je geen zorgen, ook bij moslims komt anale seks voor al is het taboe hier rond inderdaad nog groter.
22 jaar
1 maand geleden
J20. Gelukkig wonen wij in een vrij land en kunnen wij zelf bepalen hoe en met wie we seks willen hebben.
On-topic. Anaal is heerlijk (ik ontvang ook) en ik snap dat vrouwen soms na anaal ook nog vaginaal willen, je wordt namelijk enorm opgewonden van anaal als je het goed doet.
Ik doe regelmatig kont naar mond bij mezelf, maar alleen als ik enorm goed gespoeld ben. Als het ook maar een klein beetje naar poep ruikt dan is mijn complete drive sowieso meteen weg. Ik heb denk ik om die reden nooit problemen ervaren.
20 jaar
1 maand geleden
Blij dat ik geen moslim ben dan. Soort van oneindige lijst redenen.
20 jaar
1 maand geleden
Anale seks is onnatuurlijk, walgelijk en onhygiënisch het is niet bedoeld voor voortplanting en daarom is het verboden en Haram. Anale en dan vaginale seks zijn om grotendeels dezelfde redenen verboden. Verboden in veel landen en de meeste religies. Wat snappen jullie hier niet aan?

(Vertaald uit het Engels naar het Nederlands)
18 jaar
1 maand geleden
@M16
Als BFF en ik extreem opgewonden zijn voornamelijk na stappen wil ze altijd bottom on top in haar sterretje, richting hoogtepunt gaat ze dan zo tekeer dat eindigd standaard altijd in haar in haar vagina.
Het gebeurt bijna nóóit en natuurlijk praten we met elkaar hierover maar hiermee stoppen wil ze niks van weten.
Seks zit altijd risico aan maar onbeschermd en anaal levert extra risico op, wil je dit zoveel mogelijk vermijden dan blijft alleen standaard vaginaal met condoom over en ook dat kan enorm fijn zijn.
Iedereen moet dit voor zichzelf invullen en met vriend vriendin of partner afspraken over maken.
Dwang mag absoluut nóóit!
22 jaar
1 maand geleden
"Goes with the territory" zeggen ze dan, anaal zit nu eenmaal meer risico aan dan vaginaal! Overkomt ons ook wel eens als we zeer opgewonden zijn en heftige anale seks hebben dat hij plotseling in mij voorste gaatje zit en zo eindigen. Goede hygiëne vooraf voorkomt al een hoop ellende en wat je zelf al zegt na afloop gelijk plassen en douchen maar ook veel water drinken en bij klachten gelijk naat de huisarts. Jullie zouden ook een ander standje kunnen proberen waarbij hij ziet wat hij doet en meer controle heeft zoals doggy of cowgirl waarbij jij meer de controle hebt.
Als je safe wilt kun je er ook voor kiezen om het voorlopig alleen vaginaal te doen en als jullie wat meer ervaring hebben weer anaal te proberen.

Ik moet eerlijk toegeven, het is wel een heel intense geile ervaring als we na een foutje tijdens anaal in mij poesje eindigen maar de nadelen...

15 jaar
1 maand geleden
M16, mijn lover is ook nogal wild als hij me bespringt. Ik heb juist omgekeerd dat ik wil dat ik wél vaginaal maar niet anaal genomen wordt (anaal daarvoor wordt zijn pik me te groot).Dan gebruik ik een buttplugje, dan stoot hij hem er niet per ongeluk in.

Voor jou mischien zo'n dildobroekje maar dan met open achterkant?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.