De eerste ervaring met m'n ex-vriendin met anaal was op vakantie. Ze had 'een vaginaal probleem' en penetratie ging toen dus niet. Ondanks de medicatie duurde dit langer dan ze had gehoopt. We sliepen samen en om een avond zei ze me dat ze me in haar wou voelen. ik zei dat ik haar begreep en dit ook graag wou, maar dat dit nu even niet kon. Ik had haar dus niet begrepen, zelfs niet toen ze met haar billen tegen mijn kruis wreef. ik begreep de hints toen ook niet en uiteindelijk vroeg ze me letterlijk om haar anaal te nemen.. Ik was verrast door haar vraag, maar deden het die avond en de komende dagen steeds anaal. Toen de vaginale aandoening genezen was vroeg ze toch regelmatig om haar ook anaal te verwennen. Door de aandoeing die ze had gehad waren we wel heel voorzichtig en gingen dus niet na anaal terug vaginaal. Uiteindelijk informeerde zij zich bij haar dokter en ook zij raadde het af om na anaal (zonder condoom) nog vaginale penetratie te hebben. Door haar infectie gevoelige vagina hadden we toen meer anale seks dan vaginale, wat ik wel jammer vond, maar m'n vriendin vond dit eigenlijk wel helemaal ok.