• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ongelukjes bij anale sex

17 jaar
2 weken geleden
Mijn vriend wilde persee anale sex. Ik wilde niet teleurstellen omdat al zijn eerdere vriendinnen dat ook deden. Nu heb ik al een paar keer gehad dat er poep mee uit komt. Ik ben daar zo beschaamd over en wordt er onzeker van. Men vriend reageert dan ook steeds heel vreemd . Heeft dit nog iemand en wat kan ik hieraan doen? Ze zeggen spoelen maar weet niet hoe
15 reacties
19 jaar
2 weken geleden
Het gebeurd wel eens als ik mijn vriendin anaal neem dat mijn piemel niet schoon is dat kan eenmaal gebeuren
20 jaar
4 weken geleden
Vezelrijk voedsel en voldoende water drinken en bij eventueel spoelen dit niet te vaak doen want slecht voor darmflora en altijd glijmiddel gebruiken.
Hij moet accepteren dat altijd schoon niet bestaat.
Eerst met je vriend praten en duidelijk maken wat jij wel en niet wilt en grenzen stellen, jezelf niks gaan verwijten jij doet niks fout!
20 jaar
4 weken geleden
goed advies, m22! anale sex wordt door heel veel mensen als prettig ervaren, maar denk wel goed na!
22 jaar
1 maand geleden
Vergeten zeggen, maar mogelijk wist je het al: door je kutspieren ritmisch aan te spannen en los te laten, kan je bij gewone sex je partner ook veel plezier bezorgen. Je kan hem als het ware aftrekken enkel en alleen met je kutspieren. Mits genoeg oefening. Dat is een van de dingen die je in hogere yoga- en tantra-lessen kan leren. Maar je moet wellicht eerst doorheen een jaartje gewone yoga lichaamsoefeningen en filosofie, voor je tot die hogere lessen uitgenodigd wordt. Oosterse levensfilosofie is niet zo saai als veel mensen denken. :-) Dus dat zou misschien ook een alternatief kunnen zijn...? Het is alvast gezonder en veiliger. Want als hij je anaal neemt, en daarna elders nog wat doet, dan brengt hij al die darmkiemen in je vagina en je plasbuis. Met ook weer kans op blaas- en nier-ontstekingen. Ik weet niet wat darmkiemen doen in een baarmoeder en ei-leiders en eierstokken, maar ideaal zal het toch niet zijn, lijkt mij. Zoek dat even op. Dat zijn aspecten die je ook in het oog moet houden, en goed aan hem moet uitleggen, want wellicht komt hij daar niet uit zichzelf op.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

17 jaar
1 maand geleden
Hij zet me niet echt onderdruk, maar hij geniet er altijd van zegt hij.en hij zegt dat pijn in het begin normaal is en dat dit zal overgaan . Ik zou meer moeten ontspannen zegt hij. Alleen na al heel wat ongelukjes ben ik meer gespannen
22 jaar
1 maand geleden
Als je met een stok in de beerput gaat roeren, dan weet je toch op voorhand dat daar stront aan gaat hangen? Wat had hij anders verwacht? Rozenolie met bladgoud?

Spoelen (langs onder lauwwarm water erin spuiten) gaat niet helpen: dat gaat je darmen alleen maar meer irriteren, met hoogst waarschijnlijk urenlange diarree. Trouwens, je kan niet heel je darm leegspuiten, enkel het laatste stukje. Met kans op ontstekingen als je via die weg kiemen inbrengt. En het kan veel van je goede bacterien wegspoelen, net wat je niet wil, want die zorgen voor een goede waterhuishouding en voor het ontwateren en drogen van je ontlasting.

Langs boven spoelen door zoveel te drinken dat het er langs onder letterlijk uitloopt, is levensgevaarlijk: dan sterf je wellicht door overdosis water in je bloed. Dan gaan de bloedcellen barsten en ben je dood. Dat kan al vanaf dat je 5 liter water ineens drinkt.

Ga op voorhand naar toilet, en dat is al. Wil hij perse in de stront roeren, dan moet hij de gevolgen er maar bij nemen. Zoveel IQ zal hij toch nog wel hebben, hoop ik?

Anaal, en zeker als het pijn doet en je wondjes krijgt, geeft ook een hogere kans op soa's, omdat dat systeem daar niet op voorzien is.

Dus bespreek dat op een rustig niet-sexueel, niet-geladen moment.

Als hij dat allemaal niet kan of zou willen begrijpen, als hij zijn prostaatschokjes belangrijker zou vinden dan jouw genot en gezondheid, moet je je relatie misschien toch eens overdenken? Zit er dan toekomst in? Zulke karaktertrekken worden meestal niet beter met de leeftijd.
23 jaar
1 maand geleden
Beste TS, ik hoop toch dat je dit niet enkel voor jouw vriend doet, om hem te houden omdat hij vragendepartij is. Ik hoop dat je zelf ook van de anale penetratie kan genieten, al gaat het duidelijk nog niet echt makkelijk bij jullie.
Anale seks hoeft of mag echt niet pijnlijk zijn en je moet hier zelf ook voor zijn en van kunnen genieten. Anders vind ik dit toch behoorlijk fout om eerlijk te zijn.
18 jaar
1 maand geleden
Hij zet je dus gewoon onder druk. Het is voor jou dus ik niet pijnvrij, zeg je. En een leuke jongen moet ook rekening houden met zijn veel leukere vriendin.
Ik zou hem dumpen.
17 jaar
1 maand geleden
Hij is een beetje dom als hij denkt dat anaal altijd 100% schoon is. Maar goed, tips zijn veel vezels eten, en als je wilt spoelen op een seks speeltjes website een klysma kopen. Als je zoekt op klysma of enema vind je genoeg informatie.
23 jaar
1 maand geleden
Anale penetratie hoeft, mag zelfs niet pijnlijk zijn. Pijn is een signaal om te stoppen.
17 jaar
1 maand geleden
Ik zie hem heel graag en wil hem niet kwijt. Seksueel staat hij veel verder dan ik. En wil hem daarom niet teleurstellen. Hij zegt altijd dat hij dat enorm apprecieert ondanks de pijntjes en de ongelukjes
23 jaar
1 maand geleden
De eerste vraag is - of zou moeten zijn - of jijzelf ook anale seks wil, toch? Als dit zo is kan je inderdaad wat je voorbereiden op anale penetratie. Een evenwichtige voeding is al één samen met een goede dagelijkse hygiëne. Dan kan je eventueel ook anaal spoelen met klysma of anale douche. Je kan ook bijvoorbeeld ook een zogenaamd "backdoor starterspakket " kopen. Hierin zit een klysma, plug enz ...
Met wat ik hier over jouw vriend lees vind ik het voor hem precies niet echt erg dat hij in de shit zit. Sorry hoor!
19 jaar
1 maand geleden
En wat meid 18j zegt! Hij mag in jouw kontje, jij bent niks verplicht jij moet helemaal niks! Je kan ook gewoon weigeren.

Hij moet zorgen voor spullen dat jij kan spoelen en schoon bent.
Hij moet zorgen voor glijmiddel en dat hijzelf schoon is.
Als jij wil dat hij condooms gebruikt moet hij zorgen voor condooms.
Hij heeft al seks gehad met andere meiden...

Anders gewoon dumpen!
19 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend wilde persee anale sex?
Jouw lichaam jij bepaalt niet hij!
Mijn eerste gedachte dumpen...
Condooms gebruiken.
Onvoorbereid accepteren en erna gewoon beide fijn douchen.
Opzetstukjes voor doucheslang online te krijgen, louw water en weinig druk.
18 jaar
1 maand geleden
Voor mij geen anaal, dus geen ervaring. Maar als hij zo graag in je kontje wilt, dan kan hij toch zorgen dat jij schoon bent. Het is een uitgang, geen ingang hè?