• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Trio of kwartier biseksueel

23 jaar
5 dagen geleden
Hebben er hier ook mensen ervaring met trionof kwartet? Laatst een trio gedaan met een vriendin vann ons erbij en daarna een kwartet met haar vriend. Nu wisten wij wel al dat zij beide bi zijn en wij hadden daar nog geen ervaring mee maar achteraf was het wel heel geil. Tijdens de trio hebben mijn vriendin en haar vriendin elkaar voor het eerst oraal bevredigd en tijden het kwartet ben ik door alle drie gezogen en heb ik hem afgetrokken over mijn lichaam. Nu is het wel dat ik het aftrekken erg geil en ook spannend vond maar twijfel of als dit nog eens gebeurd ik hem ook met mijn mond zal bevredigen. Lijkt mij aan de ene kan heel geil aan de andere bang dat hij dan klaarkomt. Iemand een idee hoe hier mee om te gaan?
9 reacties
22 jaar
5 dagen geleden
En TS hoe was jou ervaring? Hoe is jullie verhouding onderling? Mijn vriendin en ik hebben een vast koppel waarmee we vaker spelen, soms om het extra spannend te maken doen we kop of munt om de rang orde te bepalen. De laagste krijgt al het zaad, de eerste keer zag ik er enorm tegen op, maar Wow wat is dat geil. Pijpen en vol gespoten kutjes leeg likken.
23 jaar
1 week geleden
Beste TS, mocht je van zin zijn die volgende stap die M23 suggereert te zetten kan je dit best voordien even bespreken. Het is fijner dat die vriend weet dat het voor jou ok is dat hij in jouw mond mag komen. Als dit niet duidelijk is gaat hij zich de ganse pijpbeurt misschien wat ongemakkelijk voelen of zelfs nhouden en dit is niet fijn, ook niet voor jou. Ook met jouw vriendin bespreken uiteraard.
23 jaar
1 week geleden
Leuk dat het zo'n fijne ervaring was @ts! Ga je hem de volgende keer ook in je mond latem komen, of is dat een stapje te ver? Hebben jullie ook nog elkaar anaal gestimuleerd ofzo?
23 jaar
1 week geleden
@j23 ik had nog geen eerdere ervaringen wat dat betreft.
@m23 beetje vreemd in het begin maar daarna wel heel geil. Ook gewoon omdat je de controle hebt wanneer hij gaat komen. Ook het langzaam aan steeds wat harder worden en de druppels voorvocht waren heerlijk.
23 jaar
1 week geleden
Het voelt echt wel bijzonder om een piemel in de mond te nemen met je vriendin erbij. Hem dan oraal bevredigen is best spannend en heel opwindend om te doen voor de ogen van haar, gelukkig vinden wij dit beide ( mijn vriendin en ik) heel opwindend... alle drie eigenlijk. (ik ben niet de TS hier)
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
1 week geleden
Wat leuk @ts, klinkt als een goede ervaring. Hoe vond je het dan om zijn lul in je mond te hebben?
23 jaar
2 weken geleden
@J23 Het is onze absolute wens om - net als jullie - seks met een ander koppel te hebben waarbij iedereen met iedereen seks kan hebben. Wij hebben soms een trio met een vriend erbij. Had jij al ervaring met seks met een andere jongen voor jullie deze stap zetten?
23 jaar
2 weken geleden
Kwartet opnieuw gedaan en nu verder gegaan dan de vorige keer. Hem gepijpt en terwijl hij zijn vriendin nam haar gelikt tot hij in haar klaarwakker. Zelfde hebben we ook omgekeerd gedaan en was heerlijk. Hierna hebben onze vriendinnen elkaar en ons heerlijk schoon gelikt en gepijpt. Was zeker voor herhaling vatbaar.
23 jaar
3 weken geleden
Je kan hier voordien duidelijke afspraken over maken. Pijpen kan wel, maar in de mond klaarkomen niet bijvoorbeeld. Anderzijds zou je het ook eens kunnen proberen, als je hier misschien toch wat benieuwd naar bent?