• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Naakt lopen op een ander?

18 jaar
2 weken geleden
Door onvoorziene omstandigheden kan ik niet meer in mijn studentenhuis wonen. Nu hebben de ouders van mijn beste vriend aangeboden dat ik dan bij hen mag wonen tijdens mijn studies. Zijn mama en mijn mama zijn de beste vriendinnen. Ik vind het op zich wel leuk maar ze lopen daar allemaal in hun blootje rond daar ze nudisten zijn. Zelf durf ik niet in mijn blootje te lopen daar ik dan gegarandeerd een stijve ga hebben. Maar hier moet ik me dan niets van aantrekken daar het volgens hen bij de natuur hoort. Mijn beste vriend heeft regelmatig een stijve net als zijn papa maar zijn mama en zijn zussen die 20 zijn (tweeling)zeggen er niets van. Mijn ouders die me nogal open hebben opgevoed vinden dat ik me moet aanpassen. Daarom loop ik daar thuis nu enkel nog in mijn boxershort rond. Maar ik wil de laatste stap nemen maar durf niet Goed
3 reacties
17 jaar
2 weken geleden
Ik kom bijna elke dag bij mijn vriendin thuis.
Haar vader is ook nudist en is dus bijna altijd naakt.
Zelf hou ik daar mijn kleren gewoon aan ik hoef niet naakt als ik dat niet wil.
Haar vader krijgt soms ook wel eens een stijve piemel.
Daar doet hij niet moeilijk over gaat vanzelf weer over zegt hij.
De eerste paar keer dat ik daar kwam moest ik wel even wennen aan de naakte vader.
Maar hij doet verder niks raars en hij is heel aardig.

Voor jouw zal het wel even wennen zijn als je daar gaat wonen en naakt gaat zijn.
Maar als ze nu al zeggen dat het niet erg is als je een stijve krijgt. Hoef je je daar dus niet druk om te maken.
Ik denk dat het vanzelf minder wordt als je eraan gewend raakt.
16 jaar
2 weken geleden
Lijkt mij raar om zo naakt in huis te lopen en elkaars stijve te kunnen zien.
In de zomer op t strand lijkt me dan wel weer lekker vrij voelen.
13 jaar
2 weken geleden
Ts j18 zelf zijn wij hier thuis ook naturist/nudist en thuis ben ik ook altijd naakt. In het naturisme is het normaal dat een jongen/man een stijve kan krijgen en normaal wordt daar ook niks van gezegd ofz dat kan gewoon gebeuren. En dat je je moet aanpassen ja en nee maar het is wel bij hun thuis. Misschien kun je proberen voordat je toch naakt gaat om je even heel goed af te trekken dat helpt meestal wel en na 10 min misschien weer. Voor de rest zou ik zeggen gewoon doen het geeft zo’n lekker vrij gevoel en als je het eenmaal gewend bent doe je het zelfs heel graag. En als je toch een stijve krijgt ja nauw en even doorheen bijten
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.