• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ervaring met trio?

18 jaar
6 dagen geleden
Mijn vriendin wil een trio doen met haar beste vriendin en mij. Nu was mijn vraag heeft hier ervaring mee?
10 reacties
18 jaar
6 dagen geleden
Ik zou echt super graag eens een trio willen alleen vindt het lastig hoe ik dat ooit regelen moet. Waar vindt ik iemand van mn leeftijd die een trio zou willen?
19 jaar
1 week geleden
@j23 ik kon bij hun alles zien en heb mezelf zonder dekens gevingerd, het was te warm voor een deken. ik heb niks gezegd en ben gaan vingeren en toen ze het zagen daagde ze mij uit om erbij te komen.
23 jaar
1 week geleden
@m19 klinkt opwindend hoor. Konden zij ook zien dat jij aan het vingeren was, of heb je het toen verteld? Of was je stiekem bezig?
19 jaar
1 week geleden
Ik vond zelf de trio erg leuk alleen hadden we niet echt afspraken gemaakt wat wel en niet mag. Van mijn vriendin weet ik het dat ze niet anaal wil. Het einde vond ik zelf het leukst toen ze beide op elkaar lagen en ik om en om seks had. Ik ben in beide klaargekomen en dat vonden ze allebei niet leuk. Dus afspraken maken is belangrijk!
19 jaar
2 weken geleden
ik heb wel een keer toegekeken en gevingerd met in het bed naast mij een vriendin en haar vriend.
we waren met 4 meiden op vakantie en haar vriend kwam 1 dagje langs maar door een treinstoring is hij blijven slapen. ze vroegen aan mij of ik het niet erg vond dat ze gingen seksen met mij erbij in de slaapkamer en ik vond het goed. ze hebben mij wel uitgedaagd om erbij te komen maar ik durfde toen niet.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
2 weken geleden
Een trio vind ik sowieso bijzonder opwindend. Enkel al het feit dat er een derde persoon bij is maakt het spannend en opwindend, zelfs als hij of zij nog niet meteen acttef mee zou doen. De eerste keer dat mijn vriendin en ik een triootje gingen hebben was ik voordien best wel wat nerveus, maar ook erg opgewonden. Alleen al door de gedachte aan wat ik ging doen met mijn vriendin erbij was in mijn gedachte al spannend en ontzettend opwindend. Op het moment dat ik dit ook effectief deed ging dit mijn wildste fantasie nog voorbij en zo ook voor mijn vriendin. Goede afspraken en vooral een open communicatie is belangrijk bij triootjes, zeker als koppel.
21 jaar
2 weken geleden
Heb een paar keer een trio gehad met mijn vriendin en een vriendin van haar was echt top. En 1 keer een trio met een vriend van mij en mijn vriendin is ook een aanrader als je dan kijkt hoe ze dan geniet. Maar je moet wel goed afstemmen wat wel en wat niet mag goede afspraken maken dus.
18 jaar
2 weken geleden
Ts hier we hebben het gedaan en was heel fijn!
23 jaar
2 weken geleden
Met een vriendin erbij nog geen trio gehad, wel eens met de beste vriendin van mijn vriendin erbij als "toeschouwer". Met een vriend erbij wel af en toe en dit is steeds een heel opwindende ervaring.
19 jaar
2 weken geleden
Bij mij was de ervaring erg goed met 2 meiden tegelijk. We hebben het een paar keer gedaan totdat mijn ex-vriendin het uit maakte omdat ze toch meer van vrouwen hield dan van mannen.