• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Voorbinddildo
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Voorbinddildo

22 jaar
3 maanden geleden
Samen met mijn vriendin hebben we een voorbindharnas gekocht zodat ze mijn kontje kan verwennen. De keuze van de voorbindharnas is gevallen op eentje die we beiden kunnen dragen al was dat niet de voornaamste reden maar prijs was redelijke en bleef stevig op zijn plek.

We hadden thuis al enkele dildo's die we konden gebruiken maar we hebben twee extra dildo's gehaald die toch wel stukje groter en dikker waren dan de huidige.

's avonds hebben we het gelijk getest en ook de grotere dildo's. Mijn vriendin zijn toen van wil jij heb voorbinden en me daarmee nemen. Ik vond erg leuk om haar zo te nemen en zo zien te genieten. Maar als we nu seks heeft wilt ze liever alleen daarmee genomen worden.
60 reacties
23 jaar
3 weken geleden
De beste vriendin van mijn vriendin en sindskort ook een goede vriend van ons weet dat we beide liefhebbers zijn van anaal en ook dat we een strapon gebruiken. Opzich wel fijn dat we hier open over kunnen zijn, al is dit ook geen dagelijks gespreksonderwerp uiteraard. We lopen hier niet mee te koop, maar het is ook geen geheim meer, alvast naar hen toe.
23 jaar
1 maand geleden
Zou kunnen, maar ik ken alvast geen ander koppel die een strapon gebruikt. Maar dit is nu niet meteen het gespreksonderwerp op café ook niet .
22 jaar
1 maand geleden
@J23 Ik denk dat het vaker gebeurd dan je zou verwachten.
23 jaar
2 maanden geleden
J22 Het komt wellicht niet zo vaak voor bij hetero koppels, denk ik? Zoals je schreef wel een fijn toevoeging aan de relatie. Het klinkt misschien onbedoeld wat zweverig, maar het heeft onze relatie zeker wel hechter en intiemer gemaakt. Het is bij ons is het gebruik van strapon geen rollespel, maar het draait de rollen sowieso wel om. Het is ook een soort van je overgeven aan je partner. Dit was het aan mijn vriendin vertellen dat ik zelf ook liefhebber was ook al wel. Het is je kwetsbaar opstellen, want dit is algemeen aanvaard (binnen een hetereo relatie).
22 jaar
2 maanden geleden
Op mijn 18e had ik een vriendin die kwa seks meer ervaring had. Bij 3e keer dat het we deden en toen ik haar op zijn hondjes neukte zei ze beetje kreunend stop hem in kont. Ik had het nog nooit gedaan maar leek me heel geil. Terwel ik haar nam zei ik dat ik nieuwsgierig ben hoe het voelt. Ze zei toen ga maar liggen en bracht ze een vinger bij me genoot er enorm en al snel kwam meer vingers. Toen pakte ze een dildo en ging me daarmee verwennen. Dit wilde ik vaker dus volgende dag zijn we samen naar sekswinkel gegaan om een dildo voor mij te kopen. Maar kwamen thuis met een dildo en een harnas waar de dildo op kon we hebben hem veel gebruikt hebben en is echt leuke toevoeging.
23 jaar
2 maanden geleden
of ik gebruik een holle dildo met de strapon of het is voor dubbele penetratie.
22 jaar
2 maanden geleden
J23 en als jij de voorbind dildo draag, waar laat je je eigen piemel dan? Want ik heb dan messtal een kooitje om.. dan zit hij niet in de weg
23 jaar
2 maanden geleden
Bij ons is dit strapon-gebruik vaak met periodes. De voorbije dagen, weken hebben we de strapons weer vaker gebruikt. We hebben - net als de TS hier - ook voorbinddildo's voor beide. Als mijn vriendin me vraagt om haar met voorbinddildo te nemen weet ik ook wat gaat volgen. We hebben ook een harnas waar je een dildo kan op vastklikken en het voorbije weekend had ze zonder mij een nieuwe dildo gekocht. Na eerst de dildo die we regelmatig gebruiken kwam ze met die nieuwe uit de badkamer. Opwindend, maar ik was niet meteen overtuigd of dit wel een fijn gevoel zou zijn of zelfs lukken. Het bleek een goede keuze van haar. Een nieuwe en intensere ervaring was het, maar zeker af en toe voor herhaling vatbaar.
In deze periodes wel mijn vriendin zelf ook vooral of zelfs uitsluitend met een voorbinddildo genomen worden.
23 jaar
3 maanden geleden
@ J 19 Het zal jullie met beide wel lukken hoor. Die dildo van 20com zal je - afhankelijk van de dikte - ook helemaal kunnen inbrengen bij jou.
19 jaar
3 maanden geleden
@J23 Ja allebei gebruiken we als strapon die van 10 cm past wel helemaal en dan plaagt ze me soms mee we werken nu aan de 20 cm
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.