• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Voorbinddildo
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Voorbinddildo

22 jaar
2 maanden geleden
Samen met mijn vriendin hebben we een voorbindharnas gekocht zodat ze mijn kontje kan verwennen. De keuze van de voorbindharnas is gevallen op eentje die we beiden kunnen dragen al was dat niet de voornaamste reden maar prijs was redelijke en bleef stevig op zijn plek.

We hadden thuis al enkele dildo's die we konden gebruiken maar we hebben twee extra dildo's gehaald die toch wel stukje groter en dikker waren dan de huidige.

's avonds hebben we het gelijk getest en ook de grotere dildo's. Mijn vriendin zijn toen van wil jij heb voorbinden en me daarmee nemen. Ik vond erg leuk om haar zo te nemen en zo zien te genieten. Maar als we nu seks heeft wilt ze liever alleen daarmee genomen worden.
21 reacties
22 jaar
1 maand geleden
J22, ik doe sporten in de sportschool en soms voetbal. Mijn vriendin is de enige met de sleutel.. er ligt er voor nood 1 ingevroren in de vriezer.. maar nog nooit hoeven gebruiken gelukig
22 jaar
1 maand geleden
J22, ondanks mij topic begon over feit dat ik mijn piemel nog weinig gebruik ivm voorbinddildo vind ik nu kooitje heb eigenlijk niet erg. En naar veel filmpjes gekeken te hebben lijkt me ook leuk om langere tijd opgesloten te zitten en sleutels aan vriendin te geven zodat zei het kan bepalen wanneer ik bevrijd wordt. Maar ondanks ik niet zo ver ben lijkt me ook lastig met werk en sport.

Wat voor sport en werk doe jij en heb je zelf een sleutel of alleen je vriendin?
22 jaar
1 maand geleden
J22, ik draag het ook tijdens werk en sport, alleen als ik een teamsport heb en gezamenlijk ga douche niet..
22 jaar
1 maand geleden
Wow 2 weken hoe doe je dat met werk en/of sporten?
22 jaar
1 maand geleden
J22 ts, wat leuk dat je het aan het uittesten bent met een kooitje! Hier hebben we het langzaam opgebouwd en kan ik het kooitje langere tijd dragen zonder er last van te hebben, dis 2 weken achter elkaar met wel af en toe grote schoonmaak waardoor hij slechts enkele minuten even af is.. soms maakt me vriendin hem ook los, speelt er mee en sluit me dan weer op zonder een orgasme..
22 jaar
1 maand geleden
Hier TS weer we hebben inmiddels een peniskooi gekocht. We hadden hiervoor ons beide eerst ingelezen en vervolgens mijn piemel goed opgemeten om de exacte maat van de kooi te bepalen.
Toen de kooi binnen was hebben we hem gelijk gepast en moet toegeven het zit beter als verwacht. En heb ongeveer uurtje omgehad.

De volgende dag heb ik overdag paar keer omgehad. Tegen de avond voelde mijn vriendin of ik kooitje om had en vroeg om de sleutels. Ik gaf haar deze en ze zei je krijgt ze pas terug als je me goed hebt verwend. En zo hadden we heerlijke vrijpartij en tegen einde bevrijde ze mij en pijpte me klaar. Ik weet nog niet precies hoe ver ik wil gaan met kooitje maar voor af en toe te dragen is het iig goed. Voor langere tijd lijkt me ook wel leuk maar lastig. Hoe zit het bij jullie?
23 jaar
2 maanden geleden
Ik heb geen ervaring met een peniskooi en zie de combinatie met een strapon ook niet meteen, tenzij door je vriendin genomen worden met een voorbinddildo jij met zo'n peniskooi aan? Voor ons is een strapon echt de beste toy ooit. We genieten hier beide echt van en hebben ook verschillende voorbinddildo's. Mijn vriendin draagt soms ook zomaar een strap-on-me harnas is huis omdat ze dit gewoon leuk en opwindend vindt.
22 jaar
2 maanden geleden
Ts dat is een leuke ontwikkeling, laat je weten hoe het gaat als je een kooitje om hebt en hoe jullie het beiden vinden?
23 jaar
2 maanden geleden
Zelf niet benieuwd naar hoe dit zou zijn dan?
22 jaar
2 maanden geleden
Hier TS ik heb het mijn vriendin besproken. Ze vond het zielig maar gaf aan dat ik een vrij kleine piemel heb en als ik haar neuk hem niet zo goed voelt. Als ik haar neuk. met de voorbinddildo die 2x groter en stuk dikker is dan mijn pik geeft ze aan dat ze er veel meer van voelt en soms zelf van klaar kan komen.

We hebben afgesproken dat we voorbinddildo blijven gebruiken want ik moet haar gelijk geven dat mijn piemel vrij klein is. We gaan alleen bij voorspel wel meer mij piemel betrekken.

Verder heb ik na het lezen van enkele reactie hier interesse gekregen in een peniskooi. En grapte van hij is zo klein dat hij eigenlijk opgesloten moet worden. Ze snapt het niet gelijk dus beetje toegelicht en we gaan nu ook kijken voor een kooitje. Ik liep er zelf al langer over te denken en mijn vriendin leek het ook leu.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.