• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. buttplug
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

buttplug

21 jaar
2 maanden geleden
Mijn vriendin vond de sex wat saai worden en vroeg mij een buttplug voor haar te kopen, ik heb bij een website 3 plugs gekocht die S/M/L zijn en wat anaal glijmiddel. Nu wil zij dit dus gaan gebruiken maar ik ben bang dat ik haar pijn doe hiermee. Hoe kunnen wij dit het beste gebruiken? iemand tips? en als ze er aan gewent is wat kan er dan nog meer?
19 reacties
23 jaar
1 week geleden
Een dildo, een double-ended dildo of eventueel een voorbinddildo voor de liefhebbers kan je samen gebruiken.
22 jaar
1 week geleden
Ik heb een normale buttplug maar sinds kort ook een puppy tail buttplug. Vooral die laatste vind ik leuk om te dragen tijdens het geven van orale seks.
16 jaar
1 week geleden
@j23 zoals wat bedoel je dan?
23 jaar
2 weken geleden
@ j16 Een plug kan je inderdaad bij het voorspel gebruiken, maar ook tijdens de seks met je partner. Je kan de plug ook vervangen door een wat actievere toy.
20 jaar
4 weken geleden
Straks direct na college heb ik afgesproken naar mijn vriend te gaan. Ik weet hoe prettig verrast hij zal zijn wanneer ik voor zijn deur sta met een staart onder mijn jurkje. Ik weet ook hoe opwindend ik het vind om dat ding zichtbaar in het openbaar te dragen, maar het blijft eng om er mee op weg te zijn naar de uni…
16 jaar
4 weken geleden
Gebruiken jullie een plug als voorspel? Of tijdens de sex? Of vaker als opdracht?
23 jaar
4 weken geleden
Inderdaad een leuke ervaring, lijkt me. Ik mocht als opdrachtje van mijn vriendin vorige zomer een eind door de duinen wandelen met een puppytail. Het was zeker niet onze bedoeling om aanstoot geven en deden dit waar we sowieso van wisten dat de badgasten daar hier ook geen aanstoot zouden aan nemen. Het was wel behoorlijk spannend om te doen, moet ik toegeven.
20 jaar
4 weken geleden
In het kader van creatief met buttplug zijn mijn vriend en ik gisteren een stapje of eerder grote passen verder gegaan in onze experimenteerdrang. Het leek mijnheer wel wat wanneer ik tijdens onze zondagse hardloop sessie mijn staartplug zou dragen. Een geil idee waar ik zelf ook al wel eens aan had gedacht, maar dat ging ik nog niet meteen hardop toegeven. In plaats daarvan ben ik schoorvoetend (worden jullie al moe van de verwijzingen naar lopen?) akkoord gegaan onder de voorwaarde dat hij met me mee zou doen. Dat kostte wat meer overredingskracht, maar uiteindelijk hebben we gisteren samen ruim een uur heel sportief met onze staart lopen flashen in het bos. Knettergek aldus mijn huisgenoten en zij kunnen het weten. Wij vonden het vooral heel leuk om te doen 😎
23 jaar
1 maand geleden
Ik heb ook ooit op een verkleedfeestje zo'n plug gedragen. Aanvankelijk vond ik dit toch wel wat spannend.
20 jaar
2 maanden geleden
@J21 Hihihi wat grappig, dat is precies wat mijn vriend na enig aandringen gedragen heeft met carnaval zaterdag. Hij vond het al zolang oneerlijk dat ik mijn staartje makkelijk in het openbaar kon dragen en dit leek mij het ideale excuus voor hem om een rok aan te trekken zonder dat iemand er raar naar zou kijken. Ik had natuurlijk maar een soort van gelijk, maar hij heeft er van genoten (en ik met hem).
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.