• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

buttplug

21 jaar
2 dagen geleden
Mijn vriendin vond de sex wat saai worden en vroeg mij een buttplug voor haar te kopen, ik heb bij een website 3 plugs gekocht die S/M/L zijn en wat anaal glijmiddel. Nu wil zij dit dus gaan gebruiken maar ik ben bang dat ik haar pijn doe hiermee. Hoe kunnen wij dit het beste gebruiken? iemand tips? en als ze er aan gewent is wat kan er dan nog meer?
10 reacties
20 jaar
2 dagen geleden
@J21 Hihihi wat grappig, dat is precies wat mijn vriend na enig aandringen gedragen heeft met carnaval zaterdag. Hij vond het al zolang oneerlijk dat ik mijn staartje makkelijk in het openbaar kon dragen en dit leek mij het ideale excuus voor hem om een rok aan te trekken zonder dat iemand er raar naar zou kijken. Ik had natuurlijk maar een soort van gelijk, maar hij heeft er van genoten (en ik met hem).
20 jaar
2 dagen geleden
@J21 Hihihi wat grappig, dat is precies wat mijn vriend na enig aandringen gedragen heeft met carnaval zaterdag. Hij vond het al zolang oneerlijk dat ik mijn staartje makkelijk in het openbaar kon dragen en dit leek mij het ideale excuus voor hem om een rok aan te trekken zonder dat iemand er raar naar zou kijken. Ik had natuurlijk maar een soort van gelijk, maar hij heeft er van genoten (en ik met hem).
21 jaar
3 dagen geleden
Hi M20 ik draag hem vooral thuis maar heb hem ook weleens onder een kilt aan gehad. Vind het gevoel van die staart langs m’n benen super opwindend
20 jaar
3 dagen geleden
Sorry, waar ik J18 zei bedoelde ik natuurlijk J21. Waar draag jij jouw staartje het liefst?
23 jaar
3 dagen geleden
Als je rustig doet komt het vast goed. Ik raad je aan de plugjes zelf ook te proberen, dan weet je hoe het voelt voor haar en het is daarbij ook nog eens erg lekker. Als ze gewend is en jullie het beide leuk vinden, dan kun je haar ook anaal penetreren
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

20 jaar
4 dagen geleden
@J18 Ja, die dragen we allebei.
21 jaar
4 dagen geleden
Draagt jou vriend dan net als ik ook een vossenstaart?
20 jaar
4 dagen geleden
Hihi O de buttplug… Een paar jaar geleden inmiddels ontdekte ik op internet beelden van een meisje dat naakt in een bos liep me tussen haar benen een lange vossenstaart die nergens aan vast leek te zitten. Dat vond ik er zo sexy uitzien, dat het maar een paar minuten duurde voor ik precies wist hoe dat werkte. Ik had toen ook nog geen enkele ervaring met butt plugs en het heeft best even geduurd voor ik het aan mijn vriend durfde te laten zien. Er is in die jaren veel veranderd en ik moet toegeven dat het dragen van een staart een deel van ons leven is geworden. En de buttplug? Dat is een hele leuke bijkomstigheid 😜
21 jaar
6 dagen geleden
TS hier, we hebben het gister geprobeerd. Eerst lekker voorspel en daarna met glijmiddel rustig de kleinste plug ingebracht. Dit ging beter als verwacht, terwijl de plug in zat zijn we lekker doorgegaan en mijn vriendin kwam binnen een minuut klaar van mijn stoten. Voor mij was het ook lekker want door haar plug was ze een heel stuk strakker. Voor ons dus een succes.
23 jaar
1 week geleden
Buttplugs zijn gemaakt om anaal in te brengen en als je dit rustig en met het nodige glijmiddel doet zal of mag dit niet pijnlijk zijn. Je bent best wel ontspannen om een plug vlot in te brengen. Je kan één van de plugs ook al eens bij jezelf inbrengen, kan je zo zelf ervaren hoe dit moet en voelt. Misschien vindt jouw vriendin dit ook wel leuk?
Als zij / jullie gewend aan die plugs en dit fijn vinden kunnen jullie bijvoorbeeld voor trillende toys gaan, een dildo, of een double-ended dildo om samen te gebruiken. Als jouw vriendin dit fijn vindt en zij dit zelf wil kunnen jullie eventueel ook de stap zetten naar anale seks, penetratie door jou. Ook in een hetero relatie hoeft dit geen taboe of eenrichtingsverkeer te zijn. Als je niets opdringt, niets forceert, luistert naar elkaar en elkaars lichaam kan anale seks echt een leuke en lekkere toevoeging zijn aan jullie seksleven.