• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Aftrekmachine
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Aftrekmachine

16 jaar
2 maanden geleden
Mijn beste vriend liet mij laatst zien dat hij op aliexpress een autmatische aftrekmachine heeft gekocht. Het is een soort dik rubber hoes in een machine die op en neer beweegt en kan draaien waar je dan je pik in steekt. Hij vond het echt fantastisch zei hij. Heeft er iemand meer ervaring mee? Ik wil er misschien ook een kopen maar ze zijn best duur. En ik zie ook die kunnen verwarmen trillen of zuigen. Welke zou ik dan kopen?
14 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Zijn moeder wist dit toen sowieso, zijn vader wellicht niet. Hij was vooral met z'n bedrijf bezig en toen niet zo gelukkig met de geaardheid van zijn enige zoon. Ik besefte ook pas later dat zijn moeder toen altijd al vermoedde dat ik niet enkel een buurjongen was die af en toe bijles wiskunde gaf aan haar zoon.
23 jaar
1 maand geleden
Wisten zijn ouders dat hij speeltjes en machine heeft? Ik woon nog thuis bij mijn moeder zij weet dat ik speeltjes heb en machine.

Mijn vrienden weten wel dat ik speeltjes heb maar niet precies wat, hoeveel, afmetingen en de machine. Voor die details schaam ik me dan toch wel.
23 jaar
1 maand geleden
Die vriend woonde toen nog thuis. Zijn ouders kwamen zelden of nooit boven in z'n kamer en al helemaal niet als ik er toen was. Ik kon toen dus gerust uit de kleren op zijn kamer.
23 jaar
1 maand geleden
Je kan die vriend die interesse had in jouw toys deze eventueel eens tonen. Misschien dat hij dan wat in z'n kaarten laat zien? Hetero jongens/mannen praten inderdaad niet zo makkelijk over hun eventuele voorkeur voor anaal. Misschien dat hij die machine van u ook wel eens wil proberen, maar dat hij dit - net als jij - ook lastig vindt als er iemand bij is?
23 jaar
1 maand geleden
J23 bedankt voor de toelichting ik was benieuwd hoe het zat. Ik ben homo en heb zelf best veel speeltjes en ook een machine maar zou namelijk niet kunnen voorstellen dat mijn vrienden die willen proberen. Niet dat het uitmaakt maar al mijn vrienden zijn hetero en dat betekent niet dat ze anaal niet lekker zou kunnen vinden maar ze zullen er niet snel voor uitkomen.

Mijn goede vrienden weten dat ik speeltjes maar niet precies wat precies maar wel dat ze voor anaal gebruik zijn. Een vriend heeft daar onlangs wel wat meer interesse getoond. Ben er niet te veel op doorgegaan maar leek erop dat hij het wilde proberen.

Even uit nieuwsgierigheid woont je vriend met de machine op zichzelf? Of nog bij de ouders?
23 jaar
1 maand geleden
Hij is inderdaad homo, ik bi ( door ervaringen zeg ik steeds). Ik had al wel enkele keren een dildo gebruikt, maar ik had toen zelf geen seksspeeltjes.
Die machine stond bij hem en die gebruikte ik dus ook enkel bij hem. Hij was er dan ook steeds bij en dit was de eerste keer / keren wel wat raar en onwennig. Na enkele keren vond ik dit geen issue meer en genoot echt intens, met die vriend erbij dus. Zelf vond hij dit ook wel heel opwindend.
22 jaar
1 maand geleden
@J23 Die samen zijn beste vriend de neukmachine heeft geprobeerd.

Je gaf aan dat je vriend bi/ho is wat is jou geaardheid? Had je voor de ervaring al ervaring met speeltjes? Heb je al eerdere speeltjes van hem gezien? En heb je zelf speeltjes?

Ik heb zelf wat speeltjes en zo'n neukmachine lijkt me gaaf om te proberen maar zou dat niet zo goed durven met beste vriend erbij.
23 jaar
2 maanden geleden
Mij beviel die neuk-machine ook echt hoor. Ik kwam hierdoor steeds echt intens en met die vriend erbij leek het wat op de ervaring van een triootje, al was "die derde " dan de dildo van de machine.
23 jaar
2 maanden geleden
Ik ben niet vies van speeltjes en heb best wel wat speeltjes maar vind speeltjes voor de penis vaak tegenvallen. Zo'n aftrek/zuig machine lijkt me leuk maar gezien prijs en andere ervaring toch beetje bang dat tegenvalt.

@J23 Ik heb ook een neukmachine en mij bevalt die ook erg goed.
18 jaar
2 maanden geleden
Wat een onzin hierboven dat sex alleen leuk is met iemand anders. Masturberen in je eentje is ook leuk. En ik heb ook zo'n machine en ja, dat is ook heel leuk. Die van mij kan op en neer bewegen, zuigen en trillen. Vooral dat zuigen kan ik heel lang aanzetten voor ik klaarkom. Op en neerbewegen kom ik echt binnen een paar minuten al hard klaar. Beide is fantastisch. Trillen vind ik niet veel aan dus gebruik ik niet vaak.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.