• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. 18 plus
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Nieuwe buurvrouw

21 jaar
1 dag geleden
Hallo iedereen ik heb sinds 2 maanden een nieuwe buurvrouw bij ons in de flat wonen zij is 34 en woont alleen ik help haar afentoe met wat klusjes in haar huis stiekem vind ik haar heel leuk ik voel dat zij mij ook leuk vind Alleen ik kwam laatst bij haar en ze was bezig in de keuken ze droeg een strak jurkje en ik zag alles zitten kan ik een move maken of is het te snel
2 reacties
23 jaar
1 dag geleden
@J21 het is wel een risico dalijk is dat niet het geval en dan wordt het wel heel akward. Ik draag ook wel eens een straks jurkje legging of mini rok dat wil ook niet altijd iets zeggeb
23 jaar
1 week geleden
Ik zou het proberen denk ik. Heb een keer bijna hetzelfde gehad. Toen ik verhuisd ben, leerde ik een buurvrouw kennen een paar huizen verder. Ik sprak haar heel af en toe, soms in een cafe als ik er met vrienden ook was. Later vroeg zij of ik kon helpen met een nieuwe modem. Zij was toen 34 en ik 21. Nadat ik klaar was, hebben we nog wat gekletst op de bank en vertelde ze dat ze al een poos geen relatie had gehad en dat saai vond. Lang verhaal kort... ze heeft me gepijpt, waarna ik super snel klaar ben gekomen en haar heb gebeft. Mega geil!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.