• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Let me slip into something a little more comfortable
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Let me slip into something a little more comfortable

20 jaar
2 maanden geleden
Even een Hollywood quote als intro van mijn vraag. Elders op dit forum wordt er aan de meiden gevraagd wie er ook altijd hun bh uittrekken zodra ze thuiskomen. Maar what about de rest van je outfit? Zo heb ik van kindsaf de gewoonte om zodra ik thuis ben mijn broek, jurk of wat ik dan ook als bovenkleding aan heb, uit te trekken. Gewoon lekker in mijn onderbroek en iedereen thuis vond dat normaal. Tot ik wat meer vrouwelijke vormen begon te ontwikkelen en mijn ondergoed wat sexier werd, toen werden er plots grappig bedoelde opmerkingen gemaakt die me toch minder op mijn gemak deden voelen. Daar heb ik uiteindelijk toch maar een punt van gemaakt en sindsdien was het weer ok. Hoe doen jullie dit?
8 reacties
20 jaar
1 maand geleden
@M21 Gelukkig doen ze hier niet zo moeilijk. Gisteren na college nog even heerlijk in mijn stringetje op het balkon van de lentezon genoten.
21 jaar
2 maanden geleden
@M20. Ja, verboden. Staat ook uitdrukkelijk in de huisregels, Naakt buiten de eigen kamer is uitdrukkelijk verboden, met als consequentie dat je het complex uitgezet wordt. Maar ik vind het ook logisch in een complex met meer dan 500 kamers en een kleine 650 studenten.
20 jaar
2 maanden geleden
@M21 Verboden zelfs, gelukkig zijn de studentenflats van mijn vriend en mijzelf niet zo streng. Meeste huisgenoten halen er hun schouders over op of zijn zelf ook niet zo preuts.
21 jaar
2 maanden geleden
@M20. Alleen naakt op mijn en zijn kamer. Thuis kan het niet vanwege inkijk aan de voor- en achterkant. Wij wonen in een appartement op de begane grond zonder voor- en achtertuin. De slaapkamers zijn boven het appartement en daar is weinig tot geen inkijk. En bij vriend in het studentenhuis is het verboden om naakt in de gemeenschappelijke ruimten te komen.
20 jaar
2 maanden geleden
@M21 Vinden ze het thuis vervelend wanneer je dat T-shirt niet zou dragen? En bij je vriend dan, beperk je je dan ook tot alleen op zijn kamer, of stuiter je dan wel in je nakie over de gang?
22 jaar
2 maanden geleden
Ik doe mijn schoolkleren uit en iets makkelijker aan: short, legging, t-shirt, soms pyjama, soms een versleten lange trui, dat soort dingen.

Maar een vriendin loopt thuis altijd in haar onderbroek en t-shirt.

Toen wij nog in de stad woonden, konden wij aan de overkant van de straat binnenkijken in een stuk of 30 appartementen. De meeste mensen hadden thuis dezeflde kleren aan als wanneer ze weggingen. Maar sommigen liepen ook in pyjama of shorts. En sommige in onderbroek, of helemaal bloot (raar genoeg vooral jonge moslima's; ik weet niet of ze dat bewust deden, of omdat ze niet doorhadden dat vensters tweerichtingsverkeer zijn: je kan er in beide richtingen doorheen kijken; ik denk toch bewust als een soort reactie tegen hun onderdrukkende cultuur).
23 jaar
2 maanden geleden
Mensen die hier vaker lezen zullen het al wel weten, maar ik ben thuis altijd in mijn onderbroek. Dat is niet helemaal vrijwillig, mijn vriend wil dat en door onze levensstijl heb ik er een opdracht voor. Gelukkig vind ik het zelf ook vaak wel prettig en lekker vrij, maar het zorgt ook voor spannende momenten, zeker sinds ik me ook als er bezoek komt niet meer aankleed.
21 jaar
2 maanden geleden
Thuis op mijn kamer in het ouderlijk huis ben ik altijd naakt, dan gaat zo snel mogelijk de kleiding uit. En moet ik naar beneden om bijvoorbeeld iets te eten of te drinken, dan trek ik een lang T-shirt aan.
Ben ik op de kamer in het studentenhuis van mijn vriend, dan gaat ook zo snel mogelijk de kleding uit.
Vind het heerlijk om naakt te zijn.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.