TS hier,
-hiervoor fapte ik echt heel vaak, altijd meerdere keren per dag (tot 4x ofzo). Dit was natuurlijk te veel en het plezier was er ook wel van af.
-hoe dit het mijn leven beïnvloed is een beetje dubbel, je moet echt niet verwachten dat je ineens 'supperkrachten' gaat krijgen ofzo, ik verlies nu wel minder tijd en energie, maar aan de andere kant kon ik als ik vroeger geil was snel ff aftreken zodat het weg was, dat kan nu niet meer. Verder ben ik eig ook niet heel veel socialer of zelfverzekerder geworden, maar mischien wel een klein beetje.
-dit is zeker niet mijn eerste poging
-het blijft eigelijk steeds even zwaar, maar het wordt wel echt een gewoonte om niet af te trekken dus het wordt relatief gezien wel echt gemakkelijker (vooral na 1 maand)(ik weet dat ik mezelf hier tegenspreek, maar ik probeer te zeggen: je geile momenten worden niet minder intens, maar je kunt het wel steeds beter verdragen...)
-het is niet uit religie, ik merkte dat ik het echt gwn te veel deed en ben dus gaan minderen.
Als je nog vragen hebt, laat dan maar weten. En veel succes aan iedereen die het probeert:)