• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. In mijn broek in de trein
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

In mijn broek in de trein

22 jaar
6 dagen geleden
Vandaag op het traject Amsterdam-Vlissingen moest ik vanwege werkzaamheden overstappen, dus twee treinen in plaats van één directe rit. Na een uur moest ik overstappen om vervolgens de laatste 2 uur in de andere trein te besteden. Ik stapte in Amsterdam al in met een redelijk volle blaas, maar kon niet naar de wc want de wc was defect. Oké, een uurtje hou ik wel vol. Dat eerste uur ging nog wel, maar ik voelde het wel steeds meer worden. Bij de overstap dacht ik eindelijk, nieuwe trein, nieuwe kans. Ook defect. Vanaf dat moment wist ik eigenlijk al dat het fout ging. Wat eerst alleen wat druk was werd langzaam meer pijn, en rond Roosendaal was het echt kritiek. Ik pakte m’n tas en liep door de hele trein naar de wc aan de andere kant. Onderweg moest ik een paar keer stoppen want anders was het daar al misgegaan. Kom ik eindelijk aan bij die wc… ook defect. Met een stickertje erbij: “er is een tweede toilet aanwezig.” Ja leuk, maar dat was dus die eerste, ook al kapot. Op dat moment hield het gewoon op. Drie defecte wc’s in twee treinen, bijna 2 uur opgehouden, en toen plaste ik gewoon alles in m’n broek. Broek en schoenen compleet doorweekt. En dan nog naar huis fietsen ook. Die natte broek die bij elke trap tegen je benen plakt, koud en klef, echt niet te doen. Thuis meteen onder de douche. Heeft iemand anders ook ooit in zijn of haar broek geplast in de trein vanwege defecte toiletten?
44 reacties
15 jaar
1 uur geleden
Wahaa ik dacht ineens aan zonder broek in de trein maar dat was toen wel even beter geweest. Ging knijpen niet meer? Met 22 jaar heb je dan toch wel genoeg om te knijpen?
17 jaar
10 uur geleden
Niemand die het maar in zijn of haar broek heeft laten lopen. Ik eerlijk wel. Ik moest het echt kwijt, maakte me niet meer uit. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer op kon houden, maar dat was niet echt waar.
17 jaar
1 dag geleden
Bij jongens komt na hun blaas eerst nog een prostaat en dan hun penis. Meestal 20cm als je ze hier moet geloven.Bij ons komt het er bijna direct uit als je het ook maar eventjes niet meer op kan houden en straalt het tot je knieën. Dan is bij jongens amper hun onderbroek nat. En meestal kunnen jullie hem er makkelijk uithalen en is er niets aan de hand.
23 jaar
1 dag geleden
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan hem?
16 jaar
2 dagen geleden
J16,
Eerst wel, we hebben gezoend en getongd en hij was loeihard.
Hij zou het eind van de avond met me mee gaan maar toen was hij verdwenen. Ik heb er nooit echt antwoord van hem op gekregen. Misschien had hij het weer in zijn broek gedaan.hihi.
Nee ik denk ander meisje.
16 jaar
2 dagen geleden
Je bent ineens helemaal de contrôle kwijt m16. Daar doe je niets meer aan. Maar wat heb je bij hem geprobeerd? Niet gelukt?
16 jaar
3 dagen geleden
J16.
Bij ons gebeurde dat ook. Het was de populairste jongen, teminste bij de meeste meiden. Daarna nog steeds. Ik heb ook wel een keer wat met hem geprobeerd maar ja hij heeft keus.
Dat beeld toen hij zo in zijn broek zeek blijft je wel bij.
16 jaar
4 dagen geleden
Soms kun je het best Nog 3 uur ophouden maar als je het al lang in zit te houden nog maar een half uur of 5 minutes.
Het stroomt soms erg hard door. Een leraar bij het klasse uitje zei me doodleuk dat we niet eerder konden stoppen en dat ik het nog wel een half uurtje op kon houden. Ja als ik dat zonder problemen kon dan was ik het niet eens gaan vragen.
Nu wist ook de hele klaas nog wat er was dus dubbel vervelend.
19 jaar
6 dagen geleden
Ja,m23. Ze was begripvol en hielp me het te relativeren. Maar ik had liever dat ze me zo niet had gezien.
23 jaar
6 dagen geleden
@j19
Ach, blauwtje gelopen, een 3 voor Frans, plas in je broek enz. enz, Daar zijn moeders toch juist voor.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.