• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Chastity?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Chastity?

18 jaar
2 maanden geleden
Ik heb dus laatst van chastity gehoord en gezien. En dat lijkt me persoonlijk best geil om een keer te proberen. Heeft iemand hier al ervaring mee en weet iemand überhaupt wat chastity is?
23 reacties
22 jaar
2 dagen geleden
Ik heb een paar kooitjes en draag ze soms. Ik vind het lastig om mn ballen door de ring te doen ook bij de grootste ring.
22 jaar
1 maand geleden
Wauw wat een fantasie hebben sommige
21 jaar
1 maand geleden
@J19 hihihi niet zo slim dan wordt het wel heel lastig ben je zelf ook gaan zwemmen dan en wist iemand dat je een kooitje om had
20 jaar
1 maand geleden
Zal kleine achtergrond informatie geven ik ben homo en bttm (ontvanger) verder wonen ik thuis met ons mam en 2 zussen en ben dus de enig man in huis.

Ons mam heeft ons geleerd dat het gebruik van seksspeeltjes normaal is (we hebben ze dus allemaal), en moedigt het ook aan. Zo mogen we soms ook wat uitzoeken, zo ook toen ik 16 werd. Tijdens het rondkijken kwam ik chastity cages tegen wat me interesse wekte. Mijn keuze was uiteindelijk gevallen op een opblaasbare butt plug.

Toen ons mam kwam om af te rekenen vroeg ze wat het is geworden. Vertelde het en had denk iets te geïnteresseerd over de cages, waarop ze zei "Kijk nog maar even rond wel als je klaar bent". Dus naast de plug ook een cage besteld.

Heb nooit echt moeilijke situatie gehad en draag regelmatig een case maar als ik mogelijk iets ga doen waar het onhandig is doe ik hem af. Enige minder fijne situatie was toen ik het verjaardagscadeau uitpakte in bij zijn van me zussen.
19 jaar
1 maand geleden
Ik persoonlijk vind het heerlijk zitten in het begin heel erg wennen vooral als ik opgewonden raakte dat gaat dan niet zo makkelijk Ook moet je niet het sleuteltje vergeten zoals ik van de week Ik was op een feestje van me klasgenoot we konden ook zwemmen en sommige dames kleden zich gewoon om waar iedereen bij was
22 jaar
1 maand geleden
Ik heb nooit moeilijke situaties gehad hoor. Maar heb nooit zomaar mn broek uit moeten doen met mn kooitje om haha.
21 jaar
2 maanden geleden
Kooitjes zijn er in verschillende vormen en materialen. Beetje afhankelijk van je wensen van wat je doel is, mooi vind en hoe lang je wilt dragen. Ik heb er zelf een van plastic waar mijn pik goed in past.
18 jaar
2 maanden geleden
Zal het nooit kopen maar lijkt me wel grappig. Had niet verwacht dat er zoveel mensen hier zouden dragen. Ik was alleen benieuwd of je met het dragen nooit in moeilijke situaties komt en weten andere er van?
22 jaar
2 maanden geleden
Wat is jullie favoriete kooi?
21 jaar
2 maanden geleden
@J21 Ik gebruik hem alleen dus kan prima alleen vergt wat meer discipline. Als je sleutel geeft aan ander geeft kan die bepalen wanneer of welke wijze je hem terugkrijgt.

Weet niet echt of je kan benoemen als voordeel maar (ongewenste) erecties zijn niet mogelijk. Door minder mastruberen meer en dikker zaad.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.