Dankjewel @m17, inderdaad zal een speedo an-sich vaker gedragen moeten worden. Maarja, ik ben van wc-eend want ik draag alleen maar “strakke” zwembroekjes (of ik ga naakt op een naaktstrand).
TS, heel goed dat je het nog wat verduidelijkt. Zo’n bobbel is gewoon “teasen”, toch? Geen ongevraagd blote penis en ook geen opgedrongen erectie. Natuurlijk kan je weleens een erectie krijgen, persoonlijk rol ik dan altijd even op mijn buik, maar soms is een semi erectie al best duidelijk in een klein zwembroekje. Zelf heb ik niet zo’n grote, varieert tussen 5cm in de kou naar 15cm in volle glorie. Semi zal dan dus ergens tussen de 10 en 12cm zijn, en sowieso niet zo hard (want als mijn penis in erectie is dan drukt die ook een strak zwembroekje wel opvallend op).
Zelf denk ik dat meisjes en vrouwen een penisafdruk wel oké zullen vinden, zolang het niet intimiderend overkomt. Sommige zullen wegkijken, anderen zullen voorzichtig geïnteresseerd zijn. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een onbekend meisje of vrouw zich ertoe aan voelt en er merkbaar op reageert.
En kom gerust eens naar een naaktstrand, je zal ervaren dat een penis net zo gewoon is als een neus of een navel. Allemaal uniek, en soms kijkt iemand, soms kijkt niemand.