• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Klaar komen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Klaar komen

20 jaar
2 maanden geleden
In het begin bij het rukken kwam ik op mijn buik of ving ik het op met mijn hand maar sinds kort probeer ik te edgen ( omdat je harder en verder kan spuiten) en dan in mijn mond te richten ik zelf wordt tijdens het rukken al heel opgewonden of het lukt zijn er meer dit doen
7 reacties
19 jaar
1 maand geleden
Ik was begonnen met klaar komen toen ik 14 was het was echt intense gevoel. Als of ik ben hetero maar toch t voelt echt machtig om je zelf te reukken
23 jaar
2 maanden geleden
edgen = het randje (edge) opzoeken van wanneer je bijna klaarkomt, maar dan proberen om niet klaar te komen; als je langer op dat punt van bijna klaarkomen weet te blijven, voelt het orgasme als je uiteindelijk wel klaarkomt intenser.
16 jaar
2 maanden geleden
Wat doe je precies bij edgen?
13 jaar
2 maanden geleden
Ja ik edge ook, maar ik heb ook heel vaak dat ik tijdens het edgen het opeens al voel komen en dan begin ik toch maar met keihard gaan om er nog een beetje wat van te maken
23 jaar
2 maanden geleden
Edgen deed ik vroerger ook soms ja. Mijn orgasmes werden hierdoor intenser en ik had de indruk dat mijn ejaculaties ook groter werden. Ik mijn mond komen deed ik al van zodra ik ondekt had dat ik dit kon.
19 jaar
2 maanden geleden
Zou dat ook wel mooi vinden, maar als ik klaar kom spuit het helaas niet zo hard eruit, echt jammer.
23 jaar
2 maanden geleden
Soms, maar edgen vind ik niet heel lekker. Ik spuit dan zo hard en intens dat m’n pik pijn doet. Ik gebruik liever een prostaatstimulator.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.