• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Geil worden van jezelf
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Geil worden van jezelf

21 jaar
1 maand geleden
Hoi, hebben jullie ooit dat je geil kan worden van jezelf? Dan niet perse uit narcistisch oogpunt alsin dat ik echt letterlijk mezelf knap/geil vindt, maar Ik heb bijvoorbeeld een lichte fetish voor van die lange nike, adidas, etc. sokken, ik vind het voornamelijk leuk om dat bij andere mensen te zien. Maar heel soms kan ik bijvoorbeeld op de bank liggen met die sokken aan en dan merk ik dat ik geil wordt van het feit dat ik mijzelf in die sokken zie. Hebben andere mensen dit ook? Of bijvoorbeeld van je eigen lichaam, of kledingstukken, etc.?
22 reacties
18 jaar
1 dag geleden
Ik vind het ook geil om mezelf naakt in de spiegel te zien en met mijn lichaam te spelen. Volgens mij hebben heel veel jongens en meisjes dat.
20 jaar
2 dagen geleden
Hoi, ik wordt ook soms geil van mezelf, ik ga dan voor de spiegel staan en mezelf betasten, m'n tepels strelen en aftrekken, ik snap het wel.
20 jaar
3 weken geleden
Hi.lijkt raar maar als ik terugkijk naar mijn vroege jeugd had ik dat ook van kerk kleren toen ik misdienaar was dat was van een lange rok die in het rood en zwart was dat moest ik over een gitzwarte pyama aan.
Dan leek het net of je een toog aanhad maar die rok vond ik nog spannender.
22 jaar
4 weken geleden
@J19 beetje aparte manier om opgewonden te worden maar als het werkt voor jou gewoon doen
19 jaar
4 weken geleden
Ik doe soms een rokje of jurkje aan met een string er onder dan sta ik met rug naar de spiegel en draai ik me terwijl ik beetje bij en fantaseer ik dat iemand anders is
20 jaar
1 maand geleden
Al heb ik wel enige schroom ervan dat ik " opgewonden" van mezelf ben zie ik dat er meerdere jongens volwassenen dit beleven van bepaalde kleding!
18 jaar
1 maand geleden
Die jongen met zijn voetbalteneu ,die fetisj van voetbal kousen herken ik mijzelf ook in ,ben zomaar geil van mezelf nu zeker weer.
Ik heb een vriendin die op voetbal zit ik vind het super geil en met een geile bui doe ik dan haar voetbaltenue aan dat vind zij vet geil.
23 jaar
1 maand geleden
Ik snap dat niet helemaal wat sommige zitten te brabbelen die beweren een functie in de kerk doen als acoliet want dit is voor 18 + dacht ik.
Ik ben op mijn 9e jaar begonnen als misdienaar bij een sspx parochie daar heb ik ongeveer 6 weken eerst bij getraind van het reilen en zeilen daar .
19 jaar
1 maand geleden
Meisje van 18 jaar,ben licht autistisch dus vrij milde vorm daarvan maar toch weleens is er enige schroom bij mij als het de beurt is voor misdienaar//acoliet als ik dan in de sacristie ben om me te verkleden is meestal wisselend naar gelang drukte in de sacristie!
18 jaar
1 maand geleden
Pas 18 en wat onervaren hier.
Het lijkt vet raar als ik jullie vertel dat ik van mezelf opgewonden ben als ik een zwarte jupon / onderjurkje met zwarte panty draag met daaroverheen een rode of een zwarte toog en superplie want ik ben misdienaar- acoliet.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.