• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Aanmelden
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. 18 plus
  4. Mijn vriend wil anaal
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Aanmelden
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Pers & Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Mijn vriend wil anaal

17 jaar
3 weken geleden

Mijn vriend ... is heel dominant en wil anaal sex met mij hebben. ...  is mijn eerste vriend en was ook mijn eerste in bed, we zijn 2 maanden samen. Ik ben smoorverliefd op hem en wil alles voor hem doen. Ik ben elke dag bij hem en slaap 4 nachten per week bij hem. ... heeft enorm vaak zin en wilde na 6 weken in mijn bips, maar dat paste niet. Nu heeft hij een grote Buttplug voor mij gekocht, dat ding past bijna ook niet. Na lang draaien en duwen van ...lukte het eindelijk. ... wil dat ik dat ding de hele tijd in heb als ik bij hem ben. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet anaal. ... zegt dat anaal heel normaal is en at elk meisje dat doet. Ik wil hem niet kwijt, ik ben zo verliefd

26 reacties
23 jaar
1 dag geleden
Er is niets mis mee in een relatie iets voor je geliefde willen doen. Dat je anale seks overweegt en hier zelf ook van geniet is ook helemaal ok, maar uit uw berichten klinkt toch steeds een toon van dwang en dit vind ik niet gezond in een relatie. Iets wat je volledig uit vrije wil doet is fijn, voor beide en zo hoort het ook te zijn ... voor mij.
18 jaar
1 dag geleden
Hij heeft zijn zin gekregen en jij bent nog steeds zijn slachtoffer. Hoe kan jij nu ergens van genieten terwijl hij je dwingt om dingen in je uitgang te stoppen.
Ik blijf bij mijn eerdere reactie..... ga weg bij hem nu het nog kan. Sex heb je samen met plezier, maar het gaat bij jullie alleen om zijn genot.
Dat jij zegt dat je ervan geniet, klopt niet.
17 jaar
1 dag geleden
Hi, ik heb deze vraag een tijdje geleden geplaatst en heb al jullie reacties gelezen. Ook de reacties dat ik het moest uitmaken, ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Maar ik ben ook blij met de reactie van een meisje die het ook anaal heeft gedaan met haar vriend, die ook zwaar geschapen is en het ook opgebouwd heeft. Ik doe het inmiddels ook met mijn vriend anaal. Ik begin er steeds meer van te genieten.
Wat ik soms nog wel vervelend vind is, dat hij mij hard op de grote Buttplug zet en het zovaak anaal wilt doen.
Als ik bij hem kom, doet hij meestal direct de Buttplug bij mij in.
15 jaar
1 week geleden
TS, hoe gaat het nu? Heb je het uitgemaakt omdat hij zo dwingend is? Of heb je het geaccepteerd en zo ja gaat het nu dan beter?

als een buttplug te groot is en je wilt wel kun je beter eerst een kleinere maat dan forceren, dan kun je echt dingen uitscheuren en dan doet het pijn als je van klein naar groot gaat hoeft het geen pijn te doen met glijmiddel en geilheid
22 jaar
1 week geleden
@J21, Ik wordt daar niet opgewonden van. Het zal ongetwijfeld goed voelen bij iemand die daar wel gevoelens bij heeft hoor, maar ik val enkel op vrouwen.
21 jaar
2 weken geleden
@j22. Heb je nooit overwogen om met een jongen sex te hebben om te ervaren hoe het voelt? Ik kan je zeggen dat dit een enorme fijne en geile ervaring is.
22 jaar
2 weken geleden
Ik persoonlijk vind anaal ontvangen heerlijk, niet vanwege de prostaat stimulatie, maar meer het gevulde en opgerekte gevoel. In een relatie wil ik mijn vriendin er niet van weerhouden dit zelfde genot te ervaren. Maar ik weet zelf dat het pas lekker is als je jezelf eraan toegeeft en volkomen ontspannen bent. Dus iemand min of meer dwingen gaat nooit werken.
14 jaar
3 weken geleden
Leuk als hij wil en douw de butplug in zijn reet.
15 jaar
3 weken geleden
Als hij anaal wil, kan je het hem toch geven, met een voorbind dildo
14 jaar
3 weken geleden
Niet iedereen kan een piemel in zijn/haar anus hebben. Sommige zijn anusspieren te “kort” en past een stijve piemel of butplug niet, en het helemaal niet als je gestrest bent of niet relaxed. Ik ben een jongen en gay, mijn vriend is zowel bottom als top, ik ben meer bottom maar ik moet wel relaxed zijn om hem te kunnen ontvangen zodat we beide van samen zijn kunnen genieten.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.