• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Speedo terug in?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • Onze locaties
  • JOU Academie
  • Publicaties
  • Onze partners

Check onze socials

• Privacyverklaring
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Speedo terug in?

20 jaar
3 maanden geleden
Ik hoorde op het nieuws in Belgie dat speedo's terug zijn van "weggeweest" en steeds populairder worden.
Ik ben aan het twijfelen om een te kopen maar mijn pik zou dan wel zichtbaar zijn.

Maar ik ga nogal veel om met jeugd want ik begeleid vakantiekampen voor jongeren (tot 17 jaar). Normaal ga ik altijd in een zwemshort maar zou ik de uitdaging aangaan en wat strakker gaan, ook als er jongeren bij zijn?
167 reacties
23 jaar
2 dagen geleden
Als ik een zwembroek aan moet dan is dat altijd een soort speedo (niet dat merk maar gewoon strak). Die ik heb heeft korte strakke pijpjes. Voordeel is dat dan mijn piemel niet helemaal opgepropt zit. Niet dat die groot is (juist niet) maar nu kan die makkelijker opzij in het broekje zonder er onderuit te kunnen zakken ofzo.
17 jaar
3 dagen geleden
Ik vind een Speedo voor een jongen heel mooi, het liefst in een lichte en effen kleur, zoals de jongen van 16 heeft. Wat ik er vooral mooi aan vind is dat je de contouren van het mannelijke geslacht zo mooi in een Speedo kunt zien, terwijl het een heel mooi broekje is. Je kunt precies zien waar de lul zit en daaronder de zak en de kloten. Ik geniet ervan om hiernaar te kijken en jongens maken hiermee echt indruk op mij. Ik begrijp wel waarom zoveel meiden en vrouwen naar de jongen van 16 hebben gekeken.
16 jaar
4 dagen geleden
J16. Ik ben ook 16 jaar. Allereerst wil ik zeggen dat jij een mooi bericht hebt gestuurd. Lekker positief! Niet dat gezeik van jongens, die het niet durven om een speedo te dragen, maar jij bent lekker zelfbewust en positief. Jij draagt gewoon jouw speedo met zelfvertrouwen. En als meiden naar jou kijken, dat vond jij helemaal niet erg. Jij bent echt een jongen met karakter en een jongen naar mijn hart! Het is niet mijn bedoeling om jou eventueel verlegen of op een andere manier ongemakkelijk te maken met deze complimenten voor jou, maar ik heb echt respect voor een jongen zoals jij en dat wou ik even zeggen. Mijn droom is om zo'n jongen tegen te komen en dan een leuke en gezellige middag te hebben.
16 jaar
5 dagen geleden
Als ik ga zwemmen of op het strand ben, dan draag ik altijd een speedo, soms een witte, soms een gele en soms een lichtblauwe (mijn lievelingskleur). Ik vind het heerlijk om een speedo te dragen. Het sluit lekker aan op mijn billen en het ondersteunt mijn zak een beetje zonder dat het te strak is voor mijn kloten. Mijn lul, die ik meestal een beetje opzij draag, tekent zich net als mijn ballen daaronder wel wat af in mijn speedo, maar mijn lul is in slappe toestand niet zo groot. Verder scheer ik mijn zak helemaal glad, maar verder niet. Mijn oksels en mijn benen scheer ik dus niet. Op het strand of bij het zwembad zijn het meestal meisjes en (jonge) vrouwen die naar mij kijken, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik heb vrijwel nooit vervelende dingen meegemaakt.
15 jaar
1 week geleden
Ik wil graag eens me speedo gebruiken dus ik dacht dan dat ik voor dat ik naar school ga dan baantje ga zwemmen maar zijn der jongens die dit doen en wat hebben jullie aan en wat scheren( oksel schaam en benen?) jullie
23 jaar
2 weken geleden
Snap wel dat je erover nadenkt ik zelf zwem al 5 jaar iedere week en begon eerst ook met een short alleen dat is gewoon vervelend als je even uit het water bent of gaat omkleden dus ik doe nu ook altijd een speedo aan en ja dan zie hem wel duidelijk veel beter zitten ook al heb ik niet de grootste met 8 cm slap maar ja uiteindelijk ben je toch meer in het water dan er buiten en is maar een korte tijd dat andere het zien het is maar net wat je zelf fijn vind
16 jaar
2 weken geleden
Ik draag ook een Speedo als ik te zwemmen ga. Deze broekjes zitten heerlijk en als er naar gekeken wordt, so be it. Gisteren was ik met vrienden in het zwembad en daar waren wel meer jongens, die een Speedo aan hadden.
21 jaar
2 weken geleden
Met verbazing alle reacties gelezen. Wat een preutsheid zeg. Ik wist niet dat jongens zo een enorm schaamtegevoel hebben. Ik ben 21 en draag altijd Speedo's. Ja, je ziet bij mij een enorme bult. So what? Ik draag lichte Speedo's omdat ze veel lekkerder zitten en snel droog zijn. Als mensen willen kijken dan doen ze dat maar. Ik trek me hier niets van aan. Ik ben gewoon mijzelf en ik conformeert me niet aan die zielige jongens doe zich schamen.
15 jaar
2 weken geleden
Ik heb er zelf twee maar ik wil ze wel eens dragen maar ik heb een probleempje ik durf het niet om in de buur van mijn huis te dragen want ik ben bang dat bekend mij zien. Maar het zit wel grandioos lekker
21 jaar
3 maanden geleden
@j23 Zowel mannen als vrouwen?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.