• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. wel of geen schaamhaar
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

wel of geen schaamhaar

17 jaar
1 maand geleden
yow wat vinden jullie moet een pik kaal getrimd of volle bos zijn
zelf houd ik wel van wat haar maar moet wel bij gewerkt zijn
292 reacties
15 jaar
1 week geleden
Ja kaal en dat zie je ook bij de sportschool
14 jaar
1 week geleden
Nee, geen schaamhaar. Heb niet heel veel en alleen boven mijn pik maar het gaat er altijd af. Mijn oksels ook. En dat zie ik bij mijn vrienden ook. Ze scheren het niet allemaal maar hebben het wel kort. Dat vind ik niet erg maar er niets aan doen vind ik lelijk en vies.
19 jaar
2 weken geleden
Ik scheer me altijd helemaal kaal en dat zie ik bij sport (voetbal en sportschool) ook het meeste
23 jaar
3 weken geleden
Het hangt er vanaf waar ik zin in heb. Als het in de zomer warm is scheer ik me vaak 2 keer per week kaal, maar in de winter laat ik gerust een bosje staan. Ik heb me nu zo'n 2 maanden toch al niet meer geschoren
16 jaar
1 maand geleden
Ik scheer het en heb ook wel eens gewaxt. Mijn vriend vindt dat ook veel fijner. Hij wil het helemaal kaal. ik vind dat ook wel fijner bij mij zo.
17 jaar
1 maand geleden
Ik heb lekker oerwoud bos zwart schaamhaar heerlijk
23 jaar
1 maand geleden
Ik heb hem liever helemaal kaal
17 jaar
1 maand geleden
Vind het soms wel leuk om eens alles eraf te scheren, voelt best fijn daarna. Maar al die haartjes groeien snel terug en dan zijn ze zo kort en stekelig. Dat jeukt vreselijk
22 jaar
1 maand geleden
@meis 23 jaar: wat mooi dat jij je door je vriend intiem liet scheren, voor het eerst. Ik kan me voorstellen dat het even wennen is, maar tegelijk, je weet nu dan ook, eindelijk mag ik wel zeggen, hoe het voelt om glad en kaal te zijn. Geniet er vooral van, en laat je vriend er ook van genieten, beffen wordt er zóveel plezieriger door.
23 jaar
1 maand geleden
Vanmorgen heeft mijn vriendje het haar op mijn schaamlippen weggeschoren. Het is de eerste keer sinds dat daar haar staat er af het is wel even wennen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.