• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ballen in slip

19 jaar
1 maand geleden
Ik heb een aantal slips gekocht. Nu is het zo, dat aan beide kanten de slip niet mooi ''sluit''. Mijn ballen zijn dus net iets zichtbaar, dan heb ik mijn penis al naar boven liggen. Leg ik deze over mijn ballen, dan helemaal. En nee, ik heb geen extreem grote penis of balzak. Is mijn slip dan gewoon te klein?
71 reacties
23 jaar
1 maand geleden
Waarschijnlijk omdat je slip te groot is staat hij aan de zijkant iets open waardoor je penis/balzak zichtbaar is
18 jaar
2 maanden geleden
Probeer Nike eens, die hebben wat meer ruimte voorin
16 jaar
2 maanden geleden
De slips van Comfyballs. Deze slips sluiten mooi aan op je billen als een tweede huidje. Ook aan de voorkant, behalve bij je zak. Daar is de stof iets meer elastisch, waardoor de slip daar de vorm van je zak aanneemt. Vooral voor jongens zoals ik, die een wat grotere hangende zak hebben met 2 grote kloten onderin de zak, is dat juist heel prettig om te dragen, want dan heb je dat deze slip lekker strak om je billen zit em tegelijkertijd je zak en je kloten precies de ruimte hebben, die ze nodig hebben, dus wel je zak en je kloten vrij naar beneden laten hangen en een beetje ondersteunen, maar niet je kloten (onze gevoeligste plek) omhoog drukken, wat anders niet zo prettig aanvoelt. Voor mij zijn dit de perfecte en meest jongensvriendelijke slips, die hun naam eer aan doen.
23 jaar
2 maanden geleden
De slips van Nike zijn erg chill. Of van Sepratec, die hebben een extra buidel
21 jaar
2 maanden geleden
De jazzpants van Mey die gemaakt zijn van polyester of polyamide (nylon) en elastan zijn geweldige slips om te dragen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
2 kwartalen geleden
Bij kwalitatieve slips, jocks of strings is dit geen probleem. Ik vind het daarom net aangenaam om strings te dragen.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vriendje (15) is ook gezegend met een wat grotere zak en hij draagt ook slipjes van sloggi, waarover hij heel tevreden is, net zoals J16 zegt. Het biedt volgens mijn vriendje ook heerlijke ondersteuning aan zijn gevoelige ballen. Ik vind het juist mooi om te zien hoe die mooie grote ballen zich aftekenen in zijn slipje. Hij weet dat ik dat heel mooi vind. Wij genieten van elkaar en ik ben heel blij met mijn vriendje.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag ook sloggi slips. Deze slips zitten heerlijk met lekker veel ruimte voor je zak, vooral ook als je wat grotere kloten hebt.
12 jaar
2 kwartalen geleden
M’n moeder heeft begin van de zomer er een gemaakt voor mij en m’n broertje. Maar die gaan echt te ver om bv bij gym of bij sporten te dragen en dan bedoel ik als we moeten douchen
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag sloggi slips die zitten ruim voor je ballen en penis ook als hij stijf word in me onderbroek heb ik geen last dat het niet goed zit
18 jaar
2 kwartalen geleden
@j17. Helemaal eens. Wij zijn als jongens bevoorrecht dat wij ballen in onze slips hebben. Lekker van genieten!
20 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag ze van Nike, omdat die meer ruimte biedt. In het begin heb ik ze ook van Calvin Klein gehad, net als m'n trunks, maar die slips waren veel te krap
17 jaar
2 kwartalen geleden
De titel vind ik wat vreemd. Iedere jongen heeft toch ballen in zijn slip? Gelukkig wel zou ik zeggen .
17 jaar
2 kwartalen geleden
@J22. Dat is echt waar gebeurd. Ik geniet hiervan. Ook vrouwen (ver) boven mijn leeftijd kijken, wat ik ook leuk vind. @J15. Bij mij is alles puur natuur. Ik heb er niks aan gedaan om van die grote kloten te krijgen. Ze waren bij mij altijd al wat groter, maar rond mijn 12de jaar begonnen ze opeens veel groter te worden. Jij bent nu 15 en waarschijnlijk worden jouw kloten ook nog wel iets groter. Maar ook als ze iets minder groot zijn, kun jij als jongen ook heel succesvol zijn bij meisjes, want dat zie ik wel bij enkele vrienden van mij. Alleen doordat ik van die grote kloten heb, buit ik dat extra voordeel uit, wat mij al veel leuke reacties van meiden en vrouwen heeft opgeleverd. En daar geniet ik wel van.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Laatste jongen van 17. Ik herken wat jij zegt. Ik leg mijn lul altijd iets opzij in mijn slipje, naar links. Voor mijn ballen langs vind ik niet prettig. Mijn ballen hangen naar beneden.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik draag tegenwoordig slipjes van het merk Comfyballs. Die zijn er in alle mogelijke kleuren. Het voordeel van deze slips is dat zij heerlijk aansluiten bij je billen (ze zitten als een tweede huidje) en dat er voldoende ruimte is voor je mannelijkheid. Qua formaat is het bij mij redelijk gemiddeld. Wel heb ik een wat hangende zak met redelijk grote ballen. Deze slipjes vormen zich rond je geslacht en nemen ook de vorm van je geslacht aan, doordat de stof daar enigszins elastisch is. Dit zorgt in mijn geval voor de perfecte ondersteuning van mijn lul en mijn zak, waarbij mijn ballen heerlijk in mijn slipje liggen. Heerlijk om te dragen. Ik kan dit iedere jongen aanraden.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb juist dat mijn lul niet goed ligt in mijn slip dat er te weinig plek voor is ofzo ik heb Calvin klein metal Briefs of zo iets met een dikke waistband gekocht voor 3 pack maar 17 euro bij Calvin klein outlet, normaal draag ik bij de trunks maat s en daarom heb ik ook s voor de slip gekocht is dat handig en heeft iemand tips hoe ik mijn lul dan moet leggen soms leg ik het op mijn ballen maar dan krijg ik snel een stijve en zit het niet chill
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb ook verschillende slips geprobeerd, pasvorm van elke merk is ook verschillend. Hangt ook af,van de breedte van de voorkant. En ook verschil hoeveel het stof rekbaar is. Ik heb ook verschillende van zeeman geprobeerd, maar van Sloggie en Ten Cate sluiten de randen redelijk rond je je benen.
15 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen 17. Wat een prachtig verhaal! Hier dromen veel jongens van. Als het mooi weer is, dan ga ik ook eens vaker naar het strand. Ik heb alleen niet van die grote ballen zoals jij dat hebt, meer gemiddeld, denk ik. Ik zou ook wel grotere ballen willen hebben. Heb jij daar iets speciaals voor gedaan om dat te krijgen? Maar misschien groeien mijn ballen nog een beetje. Dat je dan zoveel succes bij de meisjes hebt, lijkt mij prachtig.
22 jaar
3 kwartalen geleden
Haha wauw.. sure
17 jaar
3 kwartalen geleden
Ik draag ook van deze slipjes en het draagcomfort is echt fantastisch. Het is precies zoals m@16 zegt. Ik ben net als haar vriendje gezegend met 2 grote hangende ballen en het voelt inderdaad alsof een zachte hand heel voorzichtig je zak ondersteunt zonder dat je ballen omhoog gedrukt worden. Doordat je zak in je slipje dus gewoon naar beneden hangt tekenen je kloten goed zichtbaar af in deze slipjes. Een paar weken geleden was ik op het strand en had ik ook zo'n lichtblauw zwembroekje aan, waarbij je dat zo kon zien. Dit leverde mij vrij veel vrouwelijke aandacht op van meiden en jonge vrouwen vooral. Voor mij als jongen voelt dat wel heel goed. Nu zie ik er als jongen verder qua looks gelukkig ook goed uit. Er was zelfs een meisje, die zei tegen haar vriendinnen: Kijk, die jongen, hij lijkt wel de king van het strand. Zoiets vind ik wel heel leuk. Toen ben ik ook nog even naar deze meiden toe gelopen en heb nog even leuk met hen gepraat. Ik vroeg o.a. of ze het leuk vonden op het strand en of ze hier wel vaker kwamen. Ik zag toen dat dat ene meisje, die daarvoor net iets gezegd had over mijn zwembroekje, heel erg bloosde. Wel leuk vond ik dat.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen22. Heb jij inmiddels ook al ondergoed van Comfyballs? Voelt het voor jou ook alsof een zachte vrouwenhand jouw kloten de hele dag voorzichtig ondersteunen? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
22 jaar
3 kwartalen geleden
M15, dan heb jij zeker iemand blij gemaakt . Dat lijkt mij ook heerlijk als of er iemand met hand onder z'n ballen zit. Wel 'n vrouwe hand dan.
16 jaar
3 kwartalen geleden
@j19. Die slipjes zijn van het merk Comfyballs. Zoek het maar eens op op internet. Volgens mijn vriendje zitten deze slipjes als gegoten. Bij veel andere slipjes was het zo dat die dan goed zaten bij zijn billen, maar te krap waren bij zijn kruis. Hij zei wel eens dat het dan net voelde alsof zijn ballen omhoog gedrukt werden en dat het leek alsof hij steeds in zijn ballen werd geknepen. Als hij dan een grotere maat nam, dan zat die misschien goed bij zijn ballen, maar zat dit slipje bij zijn billen veel te ruim. Ik heb mijn vriendje gevraagd wat het verschil dan vooral maakt. Hij zegt dat de slipjes, die hij nu draagt de goeie maat hebben, maar extra ruimte hebben bij zijn zak. De stof is daar wat elastischer en dat houdt in het geval van mijn vriendje in dat zijn ballen gewoon naar beneden hangen en dat zijn slipje zich aanpast aan de vorm van zijn zak. Ik kan dat ook wel goed zien als mijn vriendje voor mij staat in zijn slipje. Hij zegt verder dat het voelt alsof een onzichtbare hand steeds heel zachtjes zijn zak en kloten voorzichtig ondersteunt en dat vindt hij heel lekker. Ik ben zo blij voor mijn vriendje, zodat ik hem laatst een aantal van deze slipjes voor zijn verjaardag cadeau heb gedaan. Ik zag toen een hele blije jongen en dat maakt mij ook heel gelukkig.
19 jaar
3 kwartalen geleden
@m16, welke slips zijn dat die je vriend draagt? Welk merk en waar haal je die?
17 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen van 16 ik draag ook die cup slipjes ik ben de hele dag stijf in me broekje
16 jaar
3 kwartalen geleden
Er zijn ook wel slipjes voor jongens, die wat extra ruimte hebben voor de mannelijkheid van de jongen als je als jongen wat groter geschapen bent. Mijn vriendje (15) draagt van deze slipjes en die zitten volgens hem perfect. Zijn lul is niet echt groot, maar hij heeft vooral een grote hangende zak met grote ballen daar onderin. Gewone slipjes zitten voor hem daar te strak en dat vindt hij niet prettig. Het is zeg maar een soort cupmaat, maar dan voor jongens. Mijn vriendje zweert hierbij.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Een goede slip heeft voldoende ruimte aan de voorkant, maar je moet hem natuurlijk wel ook in de juiste maat kopen. Zelf draag ik de slips van Nike en die zitten perfect
22 jaar
3 kwartalen geleden
Mijn vriendje heeft een slip die van panty stof is gemaakt. Je kan zn piemel en ballen goed zien. Slips vind ik sowieso sexy staan en mooier dan boxers. Hij heeft ook slips met soort buideltje dan zie je zn ballen wiebelen als hij loopt
17 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen van 16 draag jij ook die slips waar je je ballen ziet hangen en waar jepiemel ook soms buiten je slip ziet hangen of stijf staat
17 jaar
3 kwartalen geleden
Als je ballen buiten je slip hangen kunnen ze wel 'afgesnoerd' worden door je slip wat niet zo goed is voor je visjes denk ik dan zo...
16 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen17. Ik vind dat ook mooi om te zien!
17 jaar
3 kwartalen geleden
Ikvind het mooi als me ballen buiten me slip hangen dan hangen ze koel goed voor de sperma produktie
23 jaar
3 kwartalen geleden
@J23 Dat is precies de reden waarom ik strings draag alleen maar, het hangt van de string af maar de merken Calvin Klein, Olaf Benz, Clever hebben allemaal aan de voorkant voldoende ruimte. Sommige van Olaf Benz die houden juist heel goed zoals je zegt de balzak met ballen vast en ondersteunen perfect.

Ik zou zeggen TS probeer een keertje een goede string en ik zou mijzelf niet laten leiden door de stof/veter tussen de billen. Daar wen je echt wel aan de een iets sneller als de ander, ik was er direct aan gewend persoonlijk.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Dan vermoed ik dat dit aan de pasvorm en/ of kwaliteit van de slip ligt. Bij strings - van goede kwaliteit - is er mogelijk nog wat minder plaats, maar deze sluiten mooi aan en geven zelfs lichte ondersteuning aan de balzak.De juiste maat is uiteraard ook belangrijk.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Jongen van 15 j welk merk slipjes draag jij
15 jaar
3 kwartalen geleden
Ik vind het heel opwindend als ik de ballen van een jongen kan zien in zijn slipje. Mijn vriendje is ook 15 jaar en heeft wat grotere en hangende ballen, wat ik prachtig vind om te zien in een mooi slipje.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Mijn slips passen prima. Wel zitten de slips van Nike in de gewone maat goed, terwijl ik van CK ze een maatje groter moet
17 jaar
3 kwartalen geleden
J18 en J20. Ik vind het juist wel leuk, spannend en opwindend om bij jongens zoals jullie de zaadballen te kunnen zien, terwijl jullie je slipje aan hebben. Ik fantaseer daar ook wel eens over.
18 jaar
3 kwartalen geleden
Ik vind het heerlijk zitten om je ballen uit je onderbroek laten hangen voor de sperma productie dat jeukt zo lekker
22 jaar
3 kwartalen geleden
Het middenstuk moet breed en elastisch genoeg zijn, en de randjes moeten goed aanspannen. Je ziet dat soms bij gym: als die onderkant niet breed genoeg is, of de elastiekjes aan de rand zijn te slap, dan floept hun spel eruit. Maar vraag mij geen details en geen merken, want dat weet ik natuurlijk niet.
20 jaar
3 kwartalen geleden
Ikheb een paar slips waar me ballen uit me slip bungelen maar zaadballen moeten niet te warm zijn niet goed voor de sperma
22 jaar
3 kwartalen geleden
Jongens van 20 en 19, wat bedoelen jullie met "dan kijk je dwars door mijn slip heen"? Bedoel je dat ze doorzichtig zijn of dat je van de onderkant af zo naar boven naar je pik kijkt? Ik heb van beiden een paar en vind het eigenlijk niet erg. Je bent man en hebt dus een pik en 2 ballen en het is best spannend en geil als ze dat kunnen zien.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Ik draag slips van Adidas en die sluiten heel mooi aan daar komen je ballen er niet uit
18 jaar
2 jaar geleden
Waarom zou je in je ondergoed onder de douche gaan staan?
14 jaar
2 jaar geleden
Ik draag Calvin Klein slips en die sluiten heel mooi aan.
Ook aan mijn balletjes.
Nadeel van witte slips is als je ermee onder de douche gaat dat je er alles erdoor ziet
19 jaar
2 jaar geleden
Jongen van 20 ik hou van kleine slips ze mogen er van mij uit me onderbroek hangen ik speel er dan mee
20 jaar
2 jaar geleden
Ik denk dat je slipje te klein is.
16 jaar
2 jaar geleden
Ik heb ook wel eens slip gehad die minder goed aansloot opzij beneden en dat een bal soms te zien was.
19 jaar
2 jaar geleden
Ik heb onderbroek die sluiten niet goed af dus je ziet me ballen als het warm weer is heb ik hang ballen en als het koud is is me zak opgetrokken maar je kijk zo door me onderbroek heen het is een geil gezicht als je ze ziet hangen me vriend trek ze eigen op af als hij mij in me onder broek zie staan en hij trek mijn onderbroek ookwel eens aan dan trek ik me eigen er op af
20 jaar
2 jaar geleden
Ikheb ook onderbroeken waar je me ballen ziet hangen als ik in me onderbroek sta je kijk dwars door me slip heen je ziet alles ik vind het wel een geil gezicht)
17 jaar
2 jaar geleden
Dat heb ik ook.
22 jaar
2 jaar geleden
Dan is inderdaad het model niet helemaal juist. Ik draag zelf ook slips en ben groter dan gemiddeld, zowel slap als stijf, maar ze sluiten gewoon goed aan in m'n liezen.
19 jaar
2 jaar geleden
Ik denk dat dat inderdaad echt afhangt van het model. Ik had er vroeger ook wel waar je wat inkijk had. Waren op zich wel comfortabel en zo, maar ze sloten dus niet volledig aan. Verder waren ze ook echt wel groot genoeg. Waarschijnlijk was het model gewoon niet goed ontworpen of zo om penis en ballen te houden (die bij mij overigens ook niet overmaats zijn of zo hoor).
20 jaar
2 jaar geleden
@ts, dan heb je denk ik niet de juiste slips. Ik heb zelf 2 slips van Nike in de juiste maat en heb er nooit last van dat ze niet goed sluiten
17 jaar
2 jaar geleden
Jongen20 heeft gelijk. Wij hebben als jongens allemaal gelukkig 2 ballen en die mogen best worden gezien. Wij zijn immers jongens/mannen. Bij mij kun je in mijn slip ook mijn ballen zien hangen en een beetje inkijk vanaf de zijkant, waardoor mijn zak iets te zien is. Wij zijn echte jongens, dat hoort er gewoon bij.
17 jaar
2 jaar geleden
Jongen20 heeft gelijk. Wij hebben als jongens allemaal gelukkig 2 ballen en die mogen best worden gezien. Wij zijn immers jongens/mannen. Bij mij kun je in mijn slip ook mijn ballen zien hangen en een beetje inkijk vanaf de zijkant, waardoor mijn zak iets te zien is. Wij zijn echte jongens, dat hoort er gewoon bij.
21 jaar
2 jaar geleden
Ik heb daar bij CK ook last van gehad. Nu draag ik slips van Nike en heb ik nergems last van. Hoe gaat het ermee ts, heb je iets aan de tips?
19 jaar
2 jaar geleden
Dat heb ik niet alleen bij goedkope merken, maar ook bij Calvin Klein. Dan heb ik precies hetzelfde probleem, aan de zijkant kijk je naar binnen. Bij sommige goedkope merken heb ik daar juist geen last van. Goed zittend ondergoed is gewoon heel persoonlijk. Ook met boxers. Sommige boxers zitten lekker, andere voor geen meter.
23 jaar
2 jaar geleden
Ik heb vaak het idee dat de goedkopere merken, net wat minder goede pasvorm hebben.
20 jaar
2 jaar geleden
Maak je daar niet druk over j17, dat mag zeker gezien worden dat je man bent
17 jaar
2 jaar geleden
Ik heb ook dat mijn ballen altijd goed zichtbaar zijn in mijn slip. Ik leg mijn lul dan al wat opzij, maar ik heb behoorlijk grote hangende ballen, terwijl mijn lul niet zo groot is. Ik weet ook niet wat ik eraan moet of kan doen dat mijn ballen niet zo zichtbaar zijn. Heeft iemand enig idee?
22 jaar
2 jaar geleden
Ik draag net als andere j22 ook Nike slips. Ik ben zelf vrij fors geschapen,maar heb dat probleem nooit. Als je de juiste maaat hebt, dan heb je bij de slips van genoeg ruimte voorin.
17 jaar
2 jaar geleden
Jongen18. Jij hebt een slipje, waarbij jouw ballen uit jouw broek komen. Dat vind ik leuk en dat wil ik ook. Watvoor slipje is dat en waar heb je die vandaan? Het lijkt mij heerlijk dat je kloten vrij hangen.
17 jaar
2 jaar geleden
Sommige jongens hebben grotere ballen en die hebben dan een slip nodig met wat meer ruimte daar. Ik ben ook zo'n jongen.
18 jaar
2 jaar geleden
Ik heb ook slips waar m'n ballenuit me broek komen
23 jaar
2 jaar geleden
Ja. Probeer eens een maat groter, dat zal beter zitten.
22 jaar
2 jaar geleden
Ha ts, gewoon benieuwd, waarom ben je dan slips gaan dragen? Ik vermoed dat je slips te klein zijn. Ik draag zelf ook slips en heb ze van Nike. Die hebben genoeg ruimte aan de voorkant, dus sluiten mooi aan. Ik vind de slips van de hema bijvoorbeeld niet fijn, die heb ik wel eens geprobeerd, maar hadden niet genoeg ruimte... Ik raad je dus van Nike aan!
16 jaar
2 jaar geleden
ofwel te klein ofwel geen goed model
16 jaar
2 jaar geleden
Een grotere slip Kopen waar de ballen in passen
21 jaar
2 jaar geleden
Hi, waarschijnlijk wel inderdaad. Heb je gewoon de normale maat gekocht die je altijd draagt of kleiner? Draag zelf wel is Puma slips, die zitten prima. Welk merk heb je?