Ik heb dit vroeger ook vaak samen gedaan. Aanvankelijk was dit steeds met dezelfde vriend. Hij was hier heel open en vrij in, hij was ook diegene die het initiatief nam. Na een tijdje gebruikte hij ook een didlo. Het duurde wel een hele tijd eer hij deze ook bij mij gebruikte. Samen met hem voelde vertrouwd en was telkens heel opwindend om te doen. Een weekend waren we met vieren op stap geweest. Terug thuis nam hij opnieuw het initiatief. We gingen samen uit de kleren en hij haalde een dildo en bracht deze ongegeneerd bij mij in terwijl die twee toekeken. Hij stelde me toen voor om zijn twee vrienden af te trekken. Ik zette we tussen hen in en terwijl hij me met die dilde verwende trok ik die twee vrienden af. Het was ontzettend opwindend en deden dit af en toe na een avond stappen. Het voelde aanvankelijk behoorlijk onwennig om me zo te tonen met die vrienden erbij, maar tegelijk ook heel opwindend om zo samen dingen te doen. Nadien had ik wel een schaamtegevoel, zelfs een zeker schuldgevoel, maar tegelijk was het zo opwindend dat ik dit steeds opnieuw deed en genoot van die ervaringen. Ook nu nog ben ik blij dat ik dit toen heb mogen ervaren.