Ik op schoolreis in bed vorig jaar, toen ik 14 was. Ik werd wakker net terwijl ik begon te plassen. Ik herinner mij nog vaag dat ik droomde dat ik op het strand lag te zonnen en ik dringend moest. Maar de toilethokjes waren veel te ver, ik zag het niet zitten om daar helemaal naartoe te lopen. Ik keek rond: er was niemand in de buurt. Dus ik ontspande mij en ik deed in mijn broek. Eerst wou het niet lukken, van de remmingen. Ik ontspande mij nog meer. Toen plots voelde ik de warme straal tussen mijn lippen, en daarna voelde ik het onder mijn billen lopen. Ik hoorde het ruisen. Maar het duurde nog een hele tijd voor het echt begon door te dringen: dat ik in bed lag in de slaapzaal, op schoolreis, en dat ik dus in het echt in mijn broek aan het plassen was. Maar toen was het al veel te laat, alles was al in mijn broek. Ik schaamde mij dood. Gelukkig vonden mijn vriendinnen het niet erg, ze zeiden dat ze het soms ook hadden. En gelukkig was ik niet de enige op die reis, er waren er nog twee die ook een keer in bed gedaan hadden. Maar toch.