• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Dingen doen in je blootje
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dingen doen in je blootje

20 jaar
3 maanden geleden
Ik heb de laatste tijd last van nudistische trekjes. Het is begonnen afgelopen zomer toen ik een aantal keer op het naaktstrand ben geweest. Nu vind ik het ook leuk om thuis activiteiten naakt te doen zoals koken schoonmaken rondlopen ect. Wie heeft dit ook en hoe is dat zo gekomen en wat is nog meer een advies om eens naakt te gaan doen?
77 reacties
22 jaar
5 dagen geleden
M20 , dan zul je zeker wel bekijks gehad hebben. Voelde je er prettig bij of misschien wel veel meer.
20 jaar
6 dagen geleden
Hihi &J22. Niet helemaal zo bloot als jullie, maar ik ging eens bij vrienden langs die aan het schilderen waren. Of ik even wilde helpen, maar ik had net een nieuwe jurk aan. Gelukkig hadden ze nog wel zo’n witte wegwerpoverall voor me. Da’s niet handig over een jurk en erg transparant met alleen een zwarte string eronder… (vooral tijdens het rondje bouwmarkt om extra materiaal te halen 🤪
22 jaar
1 week geleden
Mijn vriendin en ik hebben recent een huisje weten te bemachtigen. Nu zijn we de afgelopen tijd veel aan het klussen geweest. In een gekke opwelling kwamen we op het idee om afgelopen week samen met een bevriend stel naakt te gaan klussen. We kennen elkaar al lang en we gaan weleens met z'n vieren naar de sauna of het naaktstrand maar zoiets als dit hadden we nog nooit gedaan. Het was in het begin heel erg vreemd maar op gegeven moment hadden we het niet meer door. Alleen soms sta je in een vreemde positie dat je je hele hebben en houden ziet haha. Er viel ook wat verf op m'n schaamhaar dat is minder maar voor de rest was het een leuke ervaring. Denk dat weinig mensen zoiets hebben gedaan maar echt een aanrader.
13 jaar
3 maanden geleden
Ik ben het met laatste j14 helemaal eens wij gaan ook altijd naar naturisten campings en stranden en thuis zijn mn broertje en ik meestal ook naakt en wij hebben ook wel eens een stijve maar daar wordt niet om gelachen ofz
13 jaar
3 maanden geleden
Ts j20 wat doe je nu zoal in je blootje?
23 jaar
3 maanden geleden
M20 In de sneeuw hebben we dit nog liet gedaan. In de zomer en op vakantie wel. Mijn vriendin is erg open en vraagt soms haar beste vriendin. Zij is dan ook fotografe van opleiding.
20 jaar
3 maanden geleden
Haha @M23 het was toch meer spelen in mijn blootje dan een serieuze fotoshoot hoor. Er zitten een paar leuke prentjes tussen, maar het was toch vooral mijn vriendje met zijn gammele smartphone en gebrekkige concentratie op zijn taak die het eindresultaat bepaalden 😇
23 jaar
3 maanden geleden
Klinkt alvast leuk ... en ook wel heel koud, maar dit was niet gewoon " dingen doen in je blootje ". Logisch dat bij zo'n sexy fotoshoot de temperatuur wat oploopt. Naakt in de sneeuw - met staart tussen de benen - is een opwindende setting.
20 jaar
3 maanden geleden
Hmm, misschien niet altijd, J23, maar toen mijn vriend en ik vorige week in de sneeuw foto’s gingen maken en ik uiteindelijk alleen nog in mijn Dr. Martens en een lange vossenstaart door de witte wereld liep te dartelen was het toch wel de gedachte aan stomende seks die ervoor zorgde dat ik niet ter plekke bevroor 🥶
23 jaar
3 maanden geleden
Inderdaad, voor ons heeft naakt zijn ook niet meteen iets seksueels. We zijn gewoon graag naakt, zowel binnen als buiten. Het is ook heel leuk dat we dit beide echt fijn vinden.
Los van gewoon graag naakt in de natuur zijn zijn we ook wel liefhebbers van buitenseks. Dit is misschien een gevolg van graag naakt buiten zijn, maar verder nier rechtstreeks gerelateerd. Ik bedoel dat we gerust een dag naakt kunnen zijn zonder dat dit iets seksueels heeft of tot seks moet leiden.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.