Hoi Ts!
Ik ben P. en ben 16 jaar. ben Gay en heb een vast vriendje van nu net 14 jaar. Dat als intro... ha ha .
Hebben nu iets van 2 jaar omgang met elkaar. Mijn gezinssamenstelling is iets anders dan normaal. Ik woon bij mijn oom ( ook Gay) maar heb hem nooit blood gezien hoor! mijn vader is door een auto ongeluk overleden toen hij mijn jongere broertje op haalde van zwemles.
Doordat ons huis niet zo groot is , is mijn slaapkamer bij de kamer van mijn broertje betrokken en ik verhuist op een paar honderd meter van mijn ouderlijk huis.
Mijn oom is therapaut en werkt voor een instelling in
R. Dus heb veelal het "rijk"alleen thuis bij mijn oom.
Van huis uit zijn en waren wij altijd best preuts, nooit pa of ma naakt gezien. ook mijn oom nooit!
Maar ik wist al lang dat ik gay was.
Nooit iets gezegd en zelfs even verkering gehad met een meisje! ha ha ha ( zijn nog vrienden!!)
Heb gewoon openlijk gezegd dat ik gay ben 2 jaar geleden.Nu ook een heel lief vriendje. wij lopen gewoon blood als er niemand thuis is.
Douchen samenm slapen samen en doen eigenlijk alles blood als het kan. Gaan ook naar een naaktstrand hier in de buurt.
En als we naar een zwembad gaan is dat meestal in speedo.
Ook gaan wij regelmatig naar het vakantie huisje van mijn oom samen in de buurt van Worms in Duitsland. Daar is het gewoon om blood te lopen op een strandje. Duitsers zijn niet zo preuts als hier.
Dus ja.. ik vind het lekker om gewoon naakt te zijn.
Hebben daar ook wat vrienden gekregen die ook gewoon blood zijn.
Blood zijn heeft ook niets te maken met sex!
Het is een vorm van vrijheid vind ik.
Ik loop echt niet altijd met een stijve rond hoor! zelf niet als mijn vriendje er is is!
Maar ik vind het lichaam van een naakte jongen gewoon mooi!
Dus ja, loop regelmatog blood. Heerlijk!
1 van die Duitse jongens had een keer ( jaar geleden) een filmpje gemaakt terwijl wij blood waren en heeft het on line gezet. Ik vond dat wat minder leuk, maar ook dat intresseerd mij niet echt.
Was geen sex of Zo gelukkig! en ook kun je ons gezicht niet echt goed zien.
Achteraf vond ik het best wel geil om dat te doen ,maar ben bang dat er niet alleen goede jongens op af komen maar ook pedo figuren. Ik weet dat dat een soort ziekte is en ook zielig is, maar zie mijzelf niet met een oud mannetje om gaan.
Maar weens jullie veel plezier in he bloodje en schaam je niet!
Grt.
P.
Grt. P.
Zoals ik een week geleden vertelde, zijn we afgelopen zondag naar Duitsland gereden.
Op een parkeerplaats net over de grens bij Venlo hebben we alle kleding uitgetrokken.
Nou had ik alleen maar een jurkje aan en daaronder helemaal niets, dus ik was snel bloot.
Mijn vriend twijfelde eerst nog, maar toen ik naakt in de auto zat trok hij ook alles uit.
De veiligheidsgordel tussen mijn tieten voelde lekker aan.
We hebben ongeveer een 130 kilometer gereden in ons blootje.
Een hele spannende ervaring moet zeggen.
Af en toe kregen we een duimpje of een leuk getoeter.
Dus ze hebben wel gezien dat we naakt waren, mijn tieten waren zeker zichtbaar.
In ieder geval gaan we het vaker doen.
Inderdaad. Ik het begin hield ik mijn kleren bij me, maar het was inderdaad veel spannender om deze bij mijn fiets achter te laten. Enkel op m'n sneakers naakt door het bos ... spannend en opwindend.