• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Dingen doen in je blootje
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dingen doen in je blootje

20 jaar
2 maanden geleden
Ik heb de laatste tijd last van nudistische trekjes. Het is begonnen afgelopen zomer toen ik een aantal keer op het naaktstrand ben geweest. Nu vind ik het ook leuk om thuis activiteiten naakt te doen zoals koken schoonmaken rondlopen ect. Wie heeft dit ook en hoe is dat zo gekomen en wat is nog meer een advies om eens naakt te gaan doen?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

74 reacties
13 jaar
2 maanden geleden
Ik ben het met laatste j14 helemaal eens wij gaan ook altijd naar naturisten campings en stranden en thuis zijn mn broertje en ik meestal ook naakt en wij hebben ook wel eens een stijve maar daar wordt niet om gelachen ofz
13 jaar
2 maanden geleden
Ts j20 wat doe je nu zoal in je blootje?
23 jaar
2 maanden geleden
M20 In de sneeuw hebben we dit nog liet gedaan. In de zomer en op vakantie wel. Mijn vriendin is erg open en vraagt soms haar beste vriendin. Zij is dan ook fotografe van opleiding.
20 jaar
2 maanden geleden
Haha @M23 het was toch meer spelen in mijn blootje dan een serieuze fotoshoot hoor. Er zitten een paar leuke prentjes tussen, maar het was toch vooral mijn vriendje met zijn gammele smartphone en gebrekkige concentratie op zijn taak die het eindresultaat bepaalden 😇
23 jaar
2 maanden geleden
Klinkt alvast leuk ... en ook wel heel koud, maar dit was niet gewoon " dingen doen in je blootje ". Logisch dat bij zo'n sexy fotoshoot de temperatuur wat oploopt. Naakt in de sneeuw - met staart tussen de benen - is een opwindende setting.
20 jaar
2 maanden geleden
Hmm, misschien niet altijd, J23, maar toen mijn vriend en ik vorige week in de sneeuw foto’s gingen maken en ik uiteindelijk alleen nog in mijn Dr. Martens en een lange vossenstaart door de witte wereld liep te dartelen was het toch wel de gedachte aan stomende seks die ervoor zorgde dat ik niet ter plekke bevroor 🥶
23 jaar
2 maanden geleden
Inderdaad, voor ons heeft naakt zijn ook niet meteen iets seksueels. We zijn gewoon graag naakt, zowel binnen als buiten. Het is ook heel leuk dat we dit beide echt fijn vinden.
Los van gewoon graag naakt in de natuur zijn zijn we ook wel liefhebbers van buitenseks. Dit is misschien een gevolg van graag naakt buiten zijn, maar verder nier rechtstreeks gerelateerd. Ik bedoel dat we gerust een dag naakt kunnen zijn zonder dat dit iets seksueels heeft of tot seks moet leiden.
14 jaar
2 maanden geleden
Waarom word nudisme altijd gezien als seks hebben?, dat je bloot bent betekent niet dat je meteen seks moet hebben. Als je een jongen bent dan kan de eerste keren een stijve piemel krijgen omdat het iets nieuws is, maar naarmate de tijd verstrijkt raak je er gewend aan en zal minder vaak een stijve krijgen. Is het daarom dat ik steeds minder vaak jonge jongens en meisjes op een nudisten camping zie, omdat ze maakt zijn met anderen gelijk zien als seks hebben of moeten hebben. Thuis zijn we vaak allemaal bloot mijn vader, moeder, zus en broertje en ik zijn allemaal bloot maar hebben zeker geen seks met elkaar, kan wel eens voorkomen dat ik of mijn broertje een bijna harde krijgen maar dat is geen seksuele opwinding, dat gebeurt gewoon. En bloot kan je net zoveel doen als je gekleed bent.
20 jaar
2 maanden geleden
@J23 Draagt zij (of een van jullie) ook wel eens een staart in het openbaar?
23 jaar
2 maanden geleden
@M20 Mijn vriendin draagt ook soms een plug, zonder en met staartje.
16 jaar
3 maanden geleden

Hoi Ts!

Ik ben P. en ben 16 jaar. ben Gay en heb een vast vriendje van nu net 14 jaar. Dat als intro... ha ha .

Hebben nu iets van 2 jaar omgang met elkaar. Mijn gezinssamenstelling is iets anders dan normaal. Ik woon bij mijn oom ( ook Gay) maar heb hem nooit blood gezien hoor! mijn vader is door een auto ongeluk overleden toen hij mijn jongere broertje op haalde van zwemles.

Doordat ons huis niet zo groot is , is mijn slaapkamer bij de kamer van mijn broertje betrokken en ik verhuist op een paar honderd meter van mijn ouderlijk huis.

Mijn oom is therapaut en werkt voor een instelling in

R. Dus heb veelal het "rijk"alleen thuis bij mijn oom.

Van huis uit zijn en waren wij altijd best preuts, nooit pa of ma naakt gezien. ook mijn oom nooit!

Maar ik wist al lang dat ik gay was.

Nooit iets gezegd en zelfs even verkering gehad met een meisje! ha ha ha ( zijn nog vrienden!!)

Heb gewoon openlijk gezegd dat ik gay ben 2 jaar geleden.Nu ook een heel lief vriendje. wij lopen gewoon blood als er niemand thuis is.

Douchen samenm slapen samen en doen eigenlijk alles blood als het kan. Gaan ook naar een naaktstrand hier in de buurt.

En als we naar een zwembad gaan is dat meestal in speedo.

Ook gaan wij regelmatig naar het vakantie huisje van mijn oom samen in de buurt van Worms in Duitsland. Daar is het gewoon om blood te lopen op een strandje. Duitsers zijn niet zo preuts als hier.

Dus ja.. ik vind het lekker om gewoon naakt te zijn.

Hebben daar ook wat vrienden gekregen die ook gewoon blood zijn.

Blood zijn heeft ook niets te maken met sex!

Het is een vorm van vrijheid vind ik.

Ik loop echt niet altijd met een stijve rond hoor! zelf niet als mijn vriendje er is is!

Maar ik vind het lichaam van een naakte jongen gewoon mooi!

Dus ja, loop regelmatog blood. Heerlijk!

1 van die Duitse jongens had een keer ( jaar geleden) een filmpje gemaakt terwijl wij blood waren en heeft het on line gezet. Ik vond dat wat minder leuk, maar ook dat intresseerd mij niet echt.

Was geen sex of Zo gelukkig! en ook kun je ons gezicht niet echt goed zien.

Achteraf vond ik het best wel geil om dat te doen ,maar ben bang dat er niet alleen goede jongens op af komen maar ook pedo figuren. Ik weet dat dat een soort ziekte is en ook zielig is, maar zie mijzelf niet met een oud mannetje om gaan.

Maar weens jullie veel plezier in he bloodje en schaam je niet!

Grt.

P.

Grt. P.

20 jaar
3 maanden geleden
@J23 Mijn vriend en ik dragen ook regelmatig zo’n staart. Ik ook heel vaak in het openbaar. Draagt jouw vriendin ze zelf ook?
23 jaar
3 maanden geleden
Mijn vriendin en ik zijn ook graag naakt, in de zomer sowieso maar ook nu kan dit bij ons thuis. We hebben geen inkijk in ons appartement en in de zomer op het terras slechts van één buur wat verder. We weten intussen wie dit is en het stoort ons niet en hem ook niet. Mijn vriendin is hier nog wel vrijer in dan ik. Wij doen ook gewoon huishoudelijke taken in ons blootje en dit heeft dan niets seksueels. Soms vraagt mijn vriendin me om een plugje of puppytail in te hebben bij sommige klusjes. Dit is dan wel wat ... tja;
Mijn vriendin is soms een beetje een koukleum en draagt soms enkel een sweater in huis.
17 jaar
3 maanden geleden
Ik.ben afgelopen weekend in Duitsland geweest. Mijn vriendin en ik hebben naakt in de auto gezeten. Mijn vriendin die auto reed had alleen maar schoenen aan. Het was een prettige ervaring.
23 jaar
3 maanden geleden
@J23 wij waren afgelopen zomer met groep op Gran Canaria. Toen juist mega veel jongeren en jong volwassenen. Iedereen was naakt. Het was heerlijk vrij gevoel. Iedereen kan zichzelf zijn daar. Echt geweldig. Dus tip: ga tijdens de vakantie dan zijn er zeker meer leeftijdsgenoten
23 jaar
3 maanden geleden
Ja dat idee heb ik ook, ben vorige week op Gran Canaria geweest en daar in de duinen is ook een groot naaktstrand maar ik was met me vriendin veruit de jongste daar. De jongste na ons was altijd 30/35
15 jaar
3 maanden geleden
Mijn vriend en ik wonen op het eiland Goeree Overflakee..

Wonen niet ver van het strand en ook niet ver van het naaktstrand.
Wat ons altijd op valt is dat er hier van alles gezegd word. Tuurlijk geloof ik ook best wel maar als mijn vriend en ik op het naaktstrand zijn, zien wij nooit jongeren zoals jullie hier boven.
Ja oudere mensen met kleinkinderen van 3a4 jaar of zo.
Nooit jongens zoals jullie hierboven...
Wij gaan maar niet meer. Heb nu zelf een zwembadje in de tuin waar we naakt kunnen spelen. Was perfect! Niemand kan ons zien.
En verder proberen wij altijd blood te zijn. Blood is geen sex!
Gewoon bloodgewoon.
19 jaar
3 maanden geleden
Sinds een half jaar ongeveer heb ik een eigen appartement. Ik merk dat nu ik hier langer woon ik steeds vaker naakt door het huis loop. Niet als ik de deur uit moet, maar bijvoorbeeld in het weekend als ik niks gepland heb en er ook niemand komt. Als ik dan onder de douche vandaan kom heb ik zoiets van waarom zou ik mij aankleden. Dus dan ga ik gewoon naakt dingen doen. Soms kleed ik mij na een tijdje toch aan en soms ben ik ook nog gewoon naakt als ik naar bed ga.
18 jaar
6 maanden geleden

Zoals ik een week geleden vertelde, zijn we afgelopen zondag naar Duitsland gereden.
Op een parkeerplaats net over de grens bij Venlo hebben we alle kleding uitgetrokken.
Nou had ik alleen maar een jurkje aan en daaronder helemaal niets, dus ik was snel bloot.
Mijn vriend twijfelde eerst nog, maar toen ik naakt in de auto zat trok hij ook alles uit.
De veiligheidsgordel tussen mijn tieten voelde lekker aan.
We hebben ongeveer een 130 kilometer gereden in ons blootje.
Een hele spannende ervaring moet zeggen.
Af en toe kregen we een duimpje of een leuk getoeter.
Dus ze hebben wel gezien dat we naakt waren, mijn tieten waren zeker zichtbaar.
In ieder geval gaan we het vaker doen.

12 jaar
6 maanden geleden
Leker toch
12 jaar
6 maanden geleden
J21 ik zou eigenlijk wel met je mee willen gaan, maarja dat gaat niet!
21 jaar
6 maanden geleden
@20 Leuk of niet ?, je mag naakt in je auto rijden en inderdaad niet uitstappen.
Komend weekend gaan we weer, is echt lekker en ook wel een beetje geil.
18 jaar
6 maanden geleden
Mijn vriend en ik gaan het eens doen.
Eens lekker helemaal bloot autorijden.
Is wel spannend denk ik.
20 jaar
6 maanden geleden
@J21 Ik heb het opgezocht (want geïntrigeerd door het idee) en het is inderdaad niet verboden. Dat van dat niet uitstappen heb ik trouwens nergens gelezen, maar dat zou je natuurlijk kunnen concluderen uit de omschrijving dat de auto net als je huis als een privé ruimte wordt gezien. Spannend idee wel.
21 jaar
6 maanden geleden
In heel Duitsland mag je naakt in de auto zitten, Google maar eens nackt autofahren, dan krijg je alle info.
12 jaar
6 maanden geleden
J21 zijn dat bepaalde gebieden dan of hoe zit dat?
21 jaar
6 maanden geleden
Wist je dat je in Duitsland naakt mag autorijden.
Mijn vriendin en ik hebben onlangs een rit gemaakt.
Op een parkeerplaats ons helemaal uitgekleed en spiernaakt een 100 kilometer gereden.
Je mag alleen niet uit de auto komen.
Het was een hele leuke ervaring.
15 jaar
6 maanden geleden
Ik ben gewoon gay. Klaar.
Heb een vriendje. Ietsje jonger dan ik.
Woon in een oude boerderij op Goeree.
Ik woon tijdelijk bij mijn oom en zijn vriend.
Ik heb al een poosje een vaste vriend.
Als mijn oom niet thuis is en wij alleen, lopen wij altijd naakt.
Niet alleen vanwege sex, .maar gewoon omdat het lekker is vinden wij.
Sins kort hebben wij 2 andere jongens leren kennen en dat is ook leuk.
Durven ook blood te lopen.
Tsja.. een jongen heeft nu eenmaal een piemel.
De 1 groot, ander klein, dik of dun..

Je moet jouw gevoelens begrijpen en doen wat voor jou goed is . Toch?
23 jaar
6 maanden geleden

Inderdaad. Ik het begin hield ik mijn kleren bij me, maar het was inderdaad veel spannender om deze bij mijn fiets achter te laten. Enkel op m'n sneakers naakt door het bos ... spannend en opwindend.

20 jaar
6 maanden geleden
@J16 Verstoppen is natuurlijk het spannendste
16 jaar
6 maanden geleden
Als je naakt in een bos loopt nemt je dan je kleren mee of laat je die achter waar je begon
23 jaar
6 maanden geleden
Gewoon thuis in je blootje dagelijkse dingen doen is idd leuk, zeker bij dit mooie weer.
13 jaar
6 maanden geleden
Thuis ben ik altijd naakt en doe ik alles wat ik ‘moet’ doen lekker in m’n blootje
23 jaar
6 maanden geleden
Naakt zijn in een bos is inderdaad een bijzonder gevoel.
21 jaar
6 maanden geleden
Ik loop in de zomer graag (alleen) naakt door het privé bos van m'n ouders, heerlijk om de wind te voelen aan m'n ***
23 jaar
6 maanden geleden
Ik ben heel graag bloot, tijdens rukken natuurlijk, maar ook als ik stofzuig of kook of op de bank zit. Ook ga ik graag naakt de sauna in of ga ik naar een naaktstrand. Het voelt gewoon heerlijk om in je blote piemel rond te lopen en ben het ook vanuit vroeger gewend. We gingen naar naturistencampings waar ik ook een aantal zomers werkte. Dan trouwens wel met kleren aan. Maar na het lunchen was ik vrij en trok ik m'n broek lekker uit in de hitte van de Franse zon en dan had mijn pik lekker de ruimte ;). Heerlijk bevrijdend was dat!
12 jaar
6 maanden geleden
J13 ben je al op een naaktstrand geweest en zo ja hoe ging het vertel?? Zo nee waarom nog niet?? Ik lees het graag
20 jaar
6 maanden geleden
Vorige week heb ik me uit laten dagen om in mijn blootje de brievenbus te legen. Zo’n 15 meter van de voordeur naar de straat. Het leek rustig, toch betrapt. Hihi.
20 jaar
6 maanden geleden
Ik vind het wel lekker om een tijdje naakt te zijn, bijvoorbeeld na het douchen. Maar ik doe niet alles in mijn blootje.
23 jaar
6 maanden geleden
Naakt sporten is leuk en naakt wandelen ook.
12 jaar
6 maanden geleden
Wij zijn hier thuis naturistisch opgevoed dus broertje en ik zijn thuis zo’n beetje 24/7 naakt
22 jaar
9 maanden geleden
Ik woon sind kort met MN vriend samen en als we klaar zijn met weekend en we komen thuis Dan gaan meteen de kleren uit en MN vriend en ik wrijve meteen over elkaars dikke buiken en Dat is zo geweldig want we hoeven nu niet bang te zijn Dat MN ouders binnenkomen en Dat we als 2 walrussen op bank liggen wij kunnen niet Meer zonder elkaar
12 jaar
9 maanden geleden
Het naakt zijn is een goed gevoel
20 jaar
9 maanden geleden
Ik ga altijd naar een naturistencamping en thuis vind ik het ook fijn om altijd naakt te zijn
23 jaar
9 maanden geleden
Hoeft toch niet lastig te zijn? Naakt zijn is gewoon een fijn gevoel, als je thuis geen inkijk hebt toch. Op het strand ook inderdaad.
20 jaar
9 maanden geleden
Ik vind het fijn in mijn bloodje te zijn . Onderbroek uit. Tshirt aan. En dan dansen.
23 jaar
1 jaar geleden
Ik vond het altijd al fijn om naakt te zijn en gelukkig mijn vriendin ook. In de winter toch wat minder, maar binnenkort zijn we thuis terug naakt. Het ontbijt sowieso altijd en ook gewone huishoudelijke klusjes doen we in ons blootje. Vanaf het weer het toelaat trekken we onze kleren ook uit als we thuiskomen. Gewoon een heel relaxed en fijn gevoel vinden we.
13 jaar
1 jaar geleden
Wij zijn niet echt nudist maar bloot is bij ons thuis niet ongewoon. Wij, mijn zus, mijn broertje en ik zijn vaker bloot dan onze ouders. Wij gaan niet naar naaktcampings en naaktstranden of zo maar wel in huis en zomers in de tuin. Mijn broertje is 11 en wij delen de slaapkamer, douchen vaak samen. Ik game vaak bloot of muziek luisteren en ik slaap bloot.
23 jaar
1 jaar geleden
We zijn ooit met de familie op vakantie geweest naar île du Levant in Frankrijk. Bijna de ganse tijd gewoon naakt was echt zalig.
16 jaar
1 jaar geleden
Als ik alleen thuis ben ben ik bloot. Ik ben de enige thuis die dat doet en daarom doe ik het ook alleen als er verder niemand is. In mijn kamer ben ik altijd bloot en slaap ook bloot. Mijn broer en zus zijn het huis uit en mijn ouders werken allebei dus genoeg gelegenheid. Voelt gewoon chill om te doen
17 jaar
1 jaar geleden
Als ik alleen ben loop ik thuis vaak in mn onderbroek en sokken maar helemaal bloot hoeft van mij niet. Als het koud is dan dubbele sokken en nog een shirtje, dan is het warm genoeg. Kwestie van wennen
13 jaar
1 jaar geleden
Ik wil nu wel dat het snel zomer is
18 jaar
1 jaar geleden
Op het strand zitten er inderdaad rare figuurtjes tussen. Ik was een keer op een strand langs de kust en toen had ik ze al zien staan in de duinen. Ondanks dat ik tussen de mensen lag werd ik toch aangesproken door een smeerlap. Pas na 3 keer zeggen dat ik geen interesse had liep die veder. Wees alert als je op het naakstrand dat kan ik je wel zeggen
23 jaar
1 jaar geleden
Thuis ben ik ook vaak naakt, gewoon omdat ik dit fijn vind. Thuis waren we ook licht naturistisch en was naakt zijn geen issue. Onze vakanties waren ook vaak naakt en dit was heel ontspannend vond ik.
17 jaar
1 jaar geleden
Ik loop in de zomer thuis altijd in mijn blote kont rond. Zowel binnen als in de tuin. Het geeft mij een heerlijk en vrij gevoel!
17 jaar
1 jaar geleden
@j13 in die duinen word inderdaad geneukt, veel vaker door homos dan heteros is mijn evaring. Je bent daar eigelijk te jong voor dus ik zou gewoon van de zomer op het strand blijven. Maar het kan wel mijn eerste keer was ik ook heel jong maar je kan altijd een jaar wachten
12 jaar
1 jaar geleden
J13 zoals j20 zegt er gebeurt wel eens wat dus niet altijd. En er zijn daar mannen die niks met 13 jarige hebben maar er zijn er ook bij die een 13 jarige heel interessant vinden en ik denk niet dat jij door een 40/50/60+ er aangerand of genomen wil worden
23 jaar
1 jaar geleden
Naakt zijn en dingen doen is inderdaad fijn. Ik ben ook graag naakt thuis, buiten, op het strand en op vakantie. Als je hier open over bent en je verder gewoon gedraagt wordt dit best wel makkelijk aanvaard.
20 jaar
1 jaar geleden
@j13: we bedoelen dat jij nog erg jong bent, en dan kun je beter in de buurt van een gezinnetje gaan liggen. In de duinen gebeurt natuurlijk wel eens wat. Als je het leuk vindt om met iemand af te trekken of er naar te kijken of zo kun je daar terecht. Voor meer sex ben je echt veel te jong... niet doen! Daarom zou ik niet te ver de duinen in gaan als ik jou was..
13 jaar
1 jaar geleden
oke dus bij een gezin zitten zoals je niet geneukt word?? gebeurt dat echt dan? wat dan wnr je wel na de duinen gaat kan je dan neuken
14 jaar
1 jaar geleden
Dansen! Op mijn kamer dans ik dikwijls in mijn blootje, ook als het koud is want van dat dansen wordt ge toch warm. Heel erg plezant, echt waar en het beweegt ook heel fijn als ge geen kleren aan hebt die de bewegingen storen. Als we in ons blootje zijn dans ik soms wel eens heel uitdagend voor mijn vriend, die wordt daar dan helemaal opgewonden van 😊.
12 jaar
1 jaar geleden
J13 zoals j14 idd zegt. Het is echt niet dat er op elke naaktstrand vieze mannetjes zijn. Maar ga niet alleen de duinen in. Als er bv geen wc is loop dan wat verder de zee in
14 jaar
1 jaar geleden
J13
Als je naar het naaktstrand gaat om daar lekker te gaan luieren of zonnen als de zon tenminste schijnt, pas als je op het strand bent en je een plekje gevonden hebt dat het liefst het dichtste bij andere mensen ligt met kinderen, dan pas kleed je, je daar helemaal uit en doe je je kleren het liefst in je zwemtas of rugzak en spreid je je handdoek over het zand uit. En als je ff zwemmen gaat kan je die andere mensen vragen of ze je spulletjes willen passen zodat niemand anders met je spullen ervandoor gaat.
Snap je het nu wel? En als je naar huis gaat dan kleed je je op dat zelfde naaktstrand weer aan. Maar beter is dat je samen met een schoolvriend of je buurtvriend naar het naaktstrand gaat, want er zijn altijd wel vrouwen en mannen die hun handen niet kunnen afhouden van jonge jongens als jij maar ook van mij.
20 jaar
1 jaar geleden
Ik woon nog bij mn moeder dus thuis naakt lopen kan niet. Loop wel gewoon naakt naar de badkamer enzo. Maar ga wel vaak naaktzwemmen dat kan bij ons best vaak. en zomers natuurlijk lekker naar naaktstrand. Als ik op kamers zou wonen zou ik de hele dag naakt lopen denk ik :p
13 jaar
1 jaar geleden
ok ma kan je dan in je kleren het strand op of hoe? en hoe bdoel je bij iemand gaan zitten
12 jaar
1 jaar geleden
J13 als jij in de buurt van een naaktstrand woont kun je er gewoon heen gaan. En als je een stukje moet lopen van je fiets kun je gewoon je kleren aanhouden. Pas als je op het naaktstrand bent kun je alles uittrekken.
Tip, ga in de buurt van een stel of gezinnetje zitten is veiliger op die leeftijd, en als je de zee in wilt gaan even vragen of ze op je spullen willen letten
13 jaar
1 jaar geleden
hoe kan je in de zomer na een naaktstrand? en moet dan bij je fiets de kleren uit
18 jaar
1 jaar geleden
Sinds ik op kamers woon ben ik wel minder preuts dan toen ik thuis woonde nog. Huisgenoten zijn nu toch 3 jongens van 18, 20 en 21. Die hebben hetzelfde hangen haha. Maar ik doe niet echt dingen naakt. Wel van mn kamer naar de douche lopen bijvoorbeeld. Of even iets pakken in de keuken. Maar niet naakt studeren of chillen ofzo. We zitten wel vaak genoeg met alleen boxers aan in de woonkamer, maar niet naakt.
19 jaar
1 jaar geleden
Sinds een half jaar woon ik op kamers als conservatoriumstudent. Ik studeer viool, en vaak als ik oefen doe ik dat naakt. Heerlijk, geen belemmeringen en een perfecte manier om op houding te letten. En in de zomer wandel ik veel naakt in een gebied waar dat mag. Een wereld ging voor me open.
12 jaar
1 jaar geleden
Hé ts, ik ben naturistisch opgevoed, m’n ouders waren het al we gaan ook elk jaar naar een naturistencamping en zo. Als ik bv thuis kom van school gaan bij mij gelijk al m’n kleren uit. Ik doe bv naakt huiswerk, m’n kamer opruimen, andere klusjes die ik ‘moet’ doen. En in de zomer ook naakt dingen in de tuin, grasmaaien en andere tuin dingen. Vanaf de straat kan niemand ons zien, 1 huis waar 60+ers wonen kunnen me wel zien als ze dat willen maar die vinden het alleen maar grappig als ik in mn blootje in de tuin ben
21 jaar
1 jaar geleden
Ik loop niet naakt. Ik vind het geil om in de zomer in mn boxer de tuin in te lopen
18 jaar
1 jaar geleden
Het lijkt me een geil idee om naakt rond te lopen of alleen in een klein onderbroekje met een stijve piemel die uit je slipje puilt
17 jaar
2 jaar geleden
Hoi TS, ik doe ook graag thuis dingen naakt als mijn ouders er niet zijn. Alleen raak ik altijd zo vreselijk opgewonden dat ik constant een stijve krijg. Zeker als ik het idee heb dat andere mensen me kunnen zien of me gezien hebben.
20 jaar
2 jaar geleden
Hallo jongen 20
Ik ben naturist en ik ben thuis altijd naakt ook in de winter. Ik ben lid van NFN en hun organiseren evenementen die je naakt kan doen zo als zwemmen. Groeten R