Hoi TS/J13
Ik slaap al zolang ik mij kan herinneren bloot.,Thuis hebben ze daar geen moeite mee. Bij jou dus wel. â˜¹ï¸ Bij jou neef kan jij dat wel doen. Blijkbaar vind je het fijn. Stiekem doen, is mijn eerste gedachte. Maar dat is voor jou absoluut geen optie. Dat levert jou grote problemen op. Is jou neef even oud? Slapen jullie op een kamer?
Jij bent dus 13 jaar. Ben jij net in de puberteit. En kan jou mama daar niet tegen? Je papa is veel minder preuts, lees ik. Enkel in een onderbroek lopen, vind ze ook al niet goed. Hebben jij en je broertje vaak een hard pietje? ( Stijfie) Vind ze dat misschien erg beschamend? Ze waste jullie ook niet, je vader deed dat dus. Erg opmerkelijk 🤔 Je oom zou je het uit kunnen leggen. Maar die verwijst je naar jou moeder, en pas over een jaar. Misschien zou je daar op moeten doorvragen. Desnoods met je neef erbij. Want als jij de reden zou weten, zou je begrip voor haar standpunt kunnen opbrengen. Toch? Heb jij het weleens met je papa besproken. Waarom mama dit niet wil?
Wat zou je moeder doen, als die neef bij jou logeert, en bloot zou gaan slapen. Of bloot uit de badkamer zou komen...