Hallo Meisje hier boven van 20 jaar,
Ben het helemaal met jou eens! Waarom zo krampachtig allemaal? Ja getuigd van goede "zeden" zeggen ze dan... Ik zat laatst op YouTube een filmpje te kijken van Bert Haanstra. ( Nederlandse film producent) Hij heeft in de jaren 60 en 70 films gemaakt over het zedelijk gedrag van de Nederlanders en het opkomende "vrije gevoel"
Ofwel Flower Power tijd. Het was destijds heel normaal dat meisje en vrouwen gewoon topless rondliepen met een stringetje aan waarbij er niet veel ongzien over bleef zeg maar! Ofwel je kon duidelijk de vormen van de vagina zien. En bij de jongens en mannen de lengte/ dikte van de penis en ballen.
Nu in deze tijd is het weer helemaal veranderd en loopt iedereen weer krampachtig en preuts rond. Ook de jongens die tegenwoordig gewoon met vuile onderbroek aan gaan zwemmen met daaroverheen een boxer of zo. enz.. En ik vind dat kinderen gewoon de vrijheid moeten en mogen krijgen om zich zelf te zijn. Als dat betekend dat ze bloot willen lopen langs een stukje kanaal of meertje ect, wie stoort zich hier dan aan? En als het een groepje jongens of meisjes zijn, zal er weinig gebeuren denk ik.
Ben ook van mening dat door het preuts zijn, het kindermisbruik ook gegroeid is, Want het is niet meer "normaal" om een kind bloot te zien! Althans dat denk ik wel eens dat dat zo is. ( zal het wel fout hebben!)
Toen wij nog geen zwembad in de tuin hadden 2 jaar geleden, zwommen wij ook in dat kanaaltje en ook regelmatig gewoon bloot!
Sterker nog.. doen dat zelfs nog wel eens! Wij hadden zelfs afgesproken toen destijds dat voorbij de bocht in het kanaaltje, de meisjes zwemplaats was en voor de bocht in het kanaaltje die van de jongens. ha ha ha .. ( en dat ging echt niet altijd goed!!!!)
Ik vind het in ieder geval een lief gezicht als die kids gewoon bloot rond rennen en stoor mij er echt niet aan en vind er verder niets sexueels aan.
Fijne voortzetting van de zomer!
Groetjes,
P.