• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Jongensvragen
  4. Jongensvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Aftrekken sperma

14 jaar
2 dagen geleden
Oke ff een vraag. Ik wil savonds voor het slapen graag ff aftrekken. In bed maar waar kan ik dan me zooi laten tips?
70 reacties
14 jaar
2 dagen geleden
Ik ruk ook voor slapen gaan en als voel dat ik komen ga, dan leg ik snel mijn benen achter mijn hoofd zodat mijn pik recht boven mijn mond komt te hangen en dan trek me eigen weer af tot ik àlles in mijn mond kan spuiten, vind dit super geil en lekker. En het geeft ook geen plakzooi
14 jaar
1 week geleden
Gewoon aftrekken en klaarkomen op je buik, dan loop ik naar de wc en veeg het daar af aan een wc papiertje, en trek hem dooor, ik weet dat dit een onhandige manier is!!
23 jaar
2 weken geleden
Doe je dekbed iets omhoog en neem bv een zakdoekje mee
18 jaar
1 maand geleden
Op je buik en dan afvegen met een handdoek. Of in een stukje wc papier of keukenrol.
18 jaar
1 maand geleden
Ik spuit in mn hand en lik het dan op of ik schraap het van mijn buik met mn vingers en lik het op
23 jaar
1 maand geleden
In je mond. Lekker makkelijk en geen gedoe met opkuisen.
13 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

1 maand geleden
J12 van de ene kant snap ik het wel dat je broer het niet wil doen bij je maar van de andere kant ook weer niet. Ik heb ook een oudere broer en toen ik voor het eerst ging aftrekken kwam hij plots mijn kamer in (we hebben geen schaamte voor elkaar). Ik deed het blijkbaar helemaal verkeerd en hij heeft het toen bij mij voorgedaan ik heb daar geen spijt van en daar is het ook bij gebleven
16 jaar
1 maand geleden
TS, met een sok of boxer haal je je zaad zo van je buik af
12 jaar
1 maand geleden
J14. Ja sauna is lekker en goed voor mijn spieren en gewrichten de kou was niks voor mij. Gelukkig mag ik woensdags na school met het broertje en ook misschien op de zondags in de sauna en misschien in de jacussie. misschien kan hij nog iets meer uitleggen want er gebeurd niks. Volgens mij zijn er ook geen saunas waar ik in mag.
14 jaar
1 maand geleden
Ik drink thee op mijn kamer. S morgens plaats ik de mok in de vaatwasser. En wordt mijn kwakje weggespoelt.
14 jaar
1 maand geleden
J12 Ja de sauna is heerlijk. Ben je al met hun erin geweest? Ze hebben het je dus uitgelegd. En ben je het gaan proberen? Het jongere broertje zou je alleen moeten spreken. Die wil meer uitleggen ofzo.
18 jaar
1 maand geleden
Waarom wordt mijn reactie niet gepost?!

Wat doen jullie met jullie boxer nadat jullie hierin zijn klaargekomen en hoe voelt het om klaar te komen in een boxer?
22 jaar
1 maand geleden
@j23 goed om te horen dat ik toch niet de enige ben

@j16 dat is zeker waar hahaha, geen opkuis werk meer nodig :) (alle respect naar onze meiden trouwens, van dit niet seksistisch op)
16 jaar
1 maand geleden
@j22
Als je over jezelf heen spuit moet je dat vervolgens ook weer opruimen met doekjes, of je moet het meteen voor het douchen aan doen.

Het allermakkelijkst is in een meid spuiten haha
23 jaar
1 maand geleden
J23, ik spuit zeker gewoon lekker op m'n buik of borst maar ruim het daarna wel met een doekje of gedragen sok op.
22 jaar
1 maand geleden
Als ik het goed begrijp spuit iedereen hier tegenwoordig in/op doekjes? Het is toch veel lekkerder om gewoon op je buik/borst te spuiten zonder te moeten mikken
12 jaar
1 maand geleden
Ts hier. Ik ben bij de vriend van mijn broer geweest en hij en zijn broertje, ik denk 14, 15 of 16 jaar, hebben wat uitgelegd en gezegd dat ik het ook zelf moet proberen. Ze hebben ook een sauna, dus daar mag ik ook in. Ik ging met mijn broer en pappa al naar een sauna, maar die is gesloten dus nu mag ik daar. Ze hebben ook een jacussie, ze hebben veel geld denk. Als ik het vraag aan klasgenoot of vriend ben ik bang dat ze denken dat ik gay ben, wat ik nog niet weet.
14 jaar
1 maand geleden
Kun je niet bij klasgenoten of vrienden tercht met vragen? Of bij je teamgenoten als je sport. Je kunt hier alles vragen. Maar met jongens 18 jaar, volwassenen moet je niet rommelen. Trouwens, jij speelt ook niet met kinderen van 6 jaar, toch? Laat staan iets bloot doen.
14 jaar
1 maand geleden
TS ik heb een goede tip. maar deze wordt niet geplaatst. Twee keer geprobeerd.
J12, vragen stellen zou kunnen. maar niet meer dan dat. het maseren was al te ver. Jij bent een (klein) kind. je broer en zijn vriend zijn volwassen. Dat is strafbaar. Stiekem hoeft niet, klasgenoten en vrienden zitten met hetzelfde. je leert van elkaar door te praten en te vragen.
12 jaar
1 maand geleden
Ts hier. Mijn broer heeft een vriend en heeft mij al eens gemasseert, misschien kan ik het wel aan hem vragen en tegen niemand iets zeggen. Waarom moet alles zo geheim op mijn leeftijd want bij anderen maakt het niet uit hoeveel jaren er tussen zit of wat ze doen.
14 jaar
1 maand geleden
Dat is balen voor je. Als je nergens terecht kunt met je vragen. Stel ze op dit forum.
18 jaar
1 maand geleden
@j12. Het verschil in leeftijd is best groot en z'n reactie kan ik wel begrijpen. Misschien staat hij wel open voor praten met jou over het onderwerp in het algemeen. Samen iets gaan doen is niet juist.
12 jaar
1 maand geleden
J14. Ik heb het gevraagd aan mijn broer, hij is 18, en wil me niet verder helpen. Hij zegt dat hij anders misschien problemen krijgt.
14 jaar
1 maand geleden
Dat doorzichtige is donshaar. Je puberteit is dus begonnen. Proficiat met de mijlpaal!!! Je piemel en balletjes gaan nog veel meer veranderen. Maar alles komt goed. Fijn dat je een broer hebt voor je vragen en die jou wil helpen. Anders kun je hier alles vragen. Is je broer veel ouder? Wat is voorkeur voor de lessen van je broer?
12 jaar
1 maand geleden
J15 dank je voor het antwoord, dus ik heb denk ik wel al een orgasme. Me piemel is wel wat groter (en balletjes) en dikker geworden. Lijken een paar doorzichtige haartjes te groeien. Ik hoop dat me broer me wil helpen of kan zeggen of laten zien of ik het goed doe en of hij het ook een lekker gevoel vind. En misschien kan hij zeggen of met sperma lekkerer is.
15 jaar
1 maand geleden
J12 Het kan zijn dat je nog geen sperma hebt met 12. Sperma krijg je tussen 12-16 jaar, het gemiddelde is 14. Het voelt lekker zeg je, als dit intens en heel erg fijn voelt is dit een droog orgasme. Van te voren kriebelt het dan in je buik, en voelt het alsof je heel nodig moet plassen. Dan moet je doorgaan met fappen. Je hebt ook geen voorvocht denk ik. Je kunt je broer vragen om hulp. Door elkaar fappen, of samen fappen en kijken.

Zit je wel in de puberteit? Is je piemel gegroeid, heb je schaamhaar, zijn je ballen groter en hangen ze al?

Je eerste druppels sperma zijn doorzichtig. Later krijg je meer sperma en wordt het witter.
12 jaar
1 maand geleden
j14. Jawel, maar ik heb nog geen sperma of ik doe het niet goed. Mijn broer heeft wel sperma als hij het gedaan heeft. Misschien moet ik het aan mijn broer vragen of hij me kan helpen of moet ik kijken hoe hij het precies doet. Ook al heb ik geen sperma, het voelt wel lekker.
18 jaar
1 maand geleden
J20 Jaaa, zo irritant als er stukjes papier aan je dick plakken.

Tissues is het beste. Toen ik 13 was gooide ik de cum doekjes altijd naast m'n bed als ik klaar was, echt schaamteloos haha. Tot ik een prullenbak van m'n moeder kreeg. Goede hint wel haha.
20 jaar
1 maand geleden
Ik moet sterker keukenrol papier gebruiken, ons wc is te zacht en anders blijven er stukjes papier kleven aan mijn eikel. Irritant om het los te krijgen...
14 jaar
1 maand geleden
J12 Ja, ouders weten dit. Ze waren ook ooit jong. En je laat soms bewijs achter. Jij doet nog niet aan fappen dus?
12 jaar
1 maand geleden
Mijn broer gebruikt altijd keukenrolpapier, blijft niet aan zijn piemel plakken , en mijn moeder vraagt soms of er nog rollen nodig zijn, ze weet dat hij aftrekt.
12 jaar
1 maand geleden
Mijn broer gebruikt altijd keukenrolpapier, blijft niet aan zijn piemel plakken , en mijn moeder vraagt soms of er nog rollen nodig zijn, ze weet dat hij aftrekt.
23 jaar
1 maand geleden
Gewoon in een gedragen sok die je in de was gooit of in een zakdoekje en dan de prullenbak in
16 jaar
1 maand geleden
j17 dat kan ook, al vind ik het fijner om het neer te leggen en er dan in te spuiten aangezien ik dan mooi de handen vrij heb om zowel m'n pik als ballen te masseren

j14, m'n ouders hoeven niet te weten waar of wanneer ik dat doe
14 jaar
1 maand geleden
Gewoon eeen doos tissues , rol wc of keukenpapier op de kamer zetten. Dit kan in de prullenbak of wc pot. Je ouders weten dat je het doet. Dus maak je daar geen zorgen over.
17 jaar
1 maand geleden
Wat ingewikkeld allemaal, ik pak gwn 4 vellen wc papier, vou m 1 keer op een doe de twee dubbele vellen om mn Lul en ga als ik dat vast heb op een neer tot ik klaarkom. Dan richt je altijd goed
16 jaar
1 maand geleden
Ik neem een paar velletjes wc papier van de wc mee en spuit daar in, al moet ik zeggen dat het wel vrij klein is om in te richten, daarom altijd wat extra meenemen voor het geval je weer veel te ver spuit.
15 jaar
1 maand geleden
Vroeger kwam ik op de lakens, maar dat vond mijn moeder niet goed. Het slaapt ook niet lekker als dat nat van de sperma is en die vlekken vallen ook op. Daarom gebruik ik nu van die kleine handoejes. Die heeft mijn moeder speciaal voor mij gekocht. Ze heeft daar een stappeltje van naast mijn bed gelegd, zodat ik het kan opruimen als ik moet spuiten. Ik ruk meestal elke avond voor slapen en dan gebruik ik die handdoekjes en ik ruk als ik douche.
23 jaar
1 maand geleden
Ik snap niet dat jullie niet doorlekken als je in je boxer komt. Bij mij gebeurt dat echt wel! En ik vind ook dat dat altijd een hele typische geur geeft. Daarom gebruik ik toch liever zakdoekjes die ik door de wc spoel.
23 jaar
1 maand geleden
Ik doe het altijd gewoon in een tissue of een gedragen sok. Wel met de sok opletten dat het in de wasmand niet opvalt...
15 jaar
1 maand geleden
ik kom bijna altijd in me onderbroek
20 jaar
1 kwartaal geleden
Gewoon in je hand en dan oplikken of rechtstreek in je mond spuiten. Je eigen speema smaakt zoetig
17 jaar
2 kwartalen geleden
Trekken met een condoom is ideal dan spuit je die gewoon vol en gooi je die weg
21 jaar
2 kwartalen geleden
Ik doe de bekkenstoot en daarmee kom ik in me boxer. Ik weet dat de bekkenstoot niet goed is, maar ik kom er lekkerder door klaar.

@j16
Ik heb best veel sperma, geloof me, maar je voelt het nadien niet echt. Wel als ik met me hand in me boxer ga, bijvoorbeeld als ik moet plassen, maar verder niet.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ik doe het in een tissue of een gebruikte sok en heel soms lik ik zelf wat van m'n hand om het te proeven
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik kwam altijd in mijn mond. Lekker handig. Geen gedoe met sperma opkuisen, gewoon slikken en klaar.
14 jaar
2 kwartalen geleden
meestal kom ik in mijn onderbroek klaar, snel omhoog doen als ik klaarkom en erin spuiten. het zijn maar een paar druppels. onderbroek hou ik daarna de hele nacht aan en als ik in de middag erin spuit hou ik hem ook gewoon aan.
16 jaar
2 kwartalen geleden
@J14
Ik ga het ook niet 'geheim' houden.Meer verzwijgen idd. Ik ga niet als ik naar boven ga roepen "nou, ik ga ff rukken". Ik laat ook niet gebruikte cum doekjes slingeren op mn kamer. Kijk ze weten het echt wel alleen heb ik niet de behoefte om daar uitgebreid over te gaan zitten praten
14 jaar
2 kwartalen geleden
Ja laten we het niet geheimhouden noemen maar,… verzwijgen ofzo. Het is niet dat als ik thuiskom ineens mijn broek naar beneden doe zodat ik open en vrij kan fappen. Of als ik ruk in mijn kamer dat ik dan zou kreunen. Of dat ik minder opvallend mijn onderbroeken zou leggen.
Kortom denk ik dat ze het misschien weten maar verder niet veel over gezegd wordt omdat ze niet zeker zijn.

Ja dat van die rol. Deed ik vroeger ook. Maar die stond gwn op mijn nachtkastje had ook vaak een loopneus dus kon ook daar aan liggen.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Ik spuit het op me borst en dan doe ik het afvegen met me slipje
16 jaar
2 kwartalen geleden
Als ik in mijn onderbroek klaarkom is letterlijk me hele onderbroek nat. Dat is toch vreselijk vervelend.
Denk dat jullie nog niet zoveel sperma hebben dat had ik 2 jaar geleden ook niey ecgt
14 jaar
2 kwartalen geleden
Gewoon in je onderbroek klaarkomen, geen gedoe
16 jaar
2 kwartalen geleden
@J14
wc rol zet ik meestal onder m'n bureau in een hoek waar die niet zichtbaar is. Meestal gebruik ik zakdoekjes en die doe ik in de la van m'n nachtkastje. De zakdoekjes met cum gooi ik in de vuilnisemmer.
Je ouders weten trouwens toch wel dat je rukt dus geheimhouden hoeft eigenlijk niet, zeker als ze toch spermavlekken in je onderbroeken zien
14 jaar
2 kwartalen geleden
Als de vraag voor mij was, ja maar ik heb nooit echt deftig geproefd. Ik ga nu is proeven.
16 jaar
2 kwartalen geleden
ik spuit altijd gewoon in me boxer dat is super makkelijk en het droogt gewoon op. En je ziet er niks van alleen in zwarte zie je het maar in alle andere kleuren niet.

Mijn broer doet het met wc papier want er liggen overal proppen naast en onder ze bed en me zus heeft er welis een lullige opmerling over gemaakt hij is best wel slordig. En me andere broer doet het aan ze dekbed. Die zit vol met vlekken maar ik heb het nooit gevraagd we praten daar niet over.

Ik ben de jongste maar vind wel dat ik de beste manier heb. Je ziet er namelijk niks van en hoeft niks op te ruimen en je voelt er bijna niks van terwijl ik best wel veel spuit. Als ik overdag ruk spuit ik ook zo en dan voel ik bijna niet dat ik met een natte boxer loop omdat het warm blijft zegmaar. Met wc papier heb ik het wel geprobeerd maar dat bleef super irritant aan me eikel plakken daarom ben ik daarmee gestopt. Hoop dat het helpt
14 jaar
2 kwartalen geleden
Ts hier j 15 ja soms doe ik het gewoon in me hand en lik slik het daarna gewoon door.
15 jaar
2 kwartalen geleden
J14 Heb je ooit je eigen sperma geproefd?
14 jaar
2 kwartalen geleden
Aan al de toiletpapier gebruikers. Waar zetten jullie de rol dan. Ik ga ervan uit dat jullie het geheim willen houden voor jullie ouders. Dan zijn ze toch niet dom als die rol op je nachtkastje staat en dan de volgende morgend gefrommelde papiertje naast je bed. Dan weten ze toch dat je het doet, ze zijn niet van gisteren.

Ik spuit op mijn buik dan trek ik mijn onderbroek over mijn buik en veeg alles er mee weg. Ik slaap dan wel in een natte maar opzich zo erg is het niet. Ik wil het wel aflikken maar na 5 sec ben ik ni meer geil. Ik ben zelf nog nooit betrapt ( wel paar keer maar net niet) en die onderbroeken ja, ik denk dat ze het weten, maar zeggen er niks van en ik ook niet. Ik draag meestal zwarte onderbroeken en dan zie je wel zo aan de binnenkant en beetje aan de buitenkant een witte vlek.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb altijd een wc rol of zakdoekjes op m'n kamer. Ik kom dan klaar op m'n buik en veeg daarmee de cum af. Ik heb een dichte vuilnisemmer waar ik de zakdoekjes in gooi
16 jaar
2 kwartalen geleden
Ik spuit het op me buik
15 jaar
2 kwartalen geleden
Papieren zakdoek, tissues, wc papier, keukenrol, handoek. En je kunt het zelfs opeten....
16 jaar
2 kwartalen geleden
In een papieren zakdoekje.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Misschien in sok en dan in de was
15 jaar
2 kwartalen geleden
Ik neem altijd een beetje wc papier mee dat ik de volgende ochtend in de wc gooi als ik in bed wil aftrekken
22 jaar
2 kwartalen geleden
WC-papier is het makkelijkste. Je kan ook in een sok klaarkomen.

Derde optie is om eerst een condoom om te doen. Dan leer je meteen hoe dat moet ;)
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik legde meestal een handoek over mijn buik en borst neer en daar spoot ik op, een enkele keer spoot ik verder dan zat het op mijn gezicht of hoofdeind. Soms spoot ik mijn kwakje in een oude sokken en dan viel ik daarna heerlijk in slaap.
17 jaar
2 kwartalen geleden
TS, ik veeg het altijd weg met wc-papier en leg dat dan onder mijn bed. Volgende ochtend gooi ik het in de wc . Of soms pak ik een handdoek of boxer en dan zelfde idee
12 jaar
2 kwartalen geleden
Wc papier/oude handdoek/sok
18 jaar
2 kwartalen geleden
Papieren zakdoekje op je buik leggen en daar op spuiten en dan in de wc gooien.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Papieren zakdoekjes, keukenrol of tissues en daarna door de wc spoelen (keukenrol liefst niet). Die gebruik ik ook soms als ik te vochtig klaarkom. Ik lees hier vaak dat jongens het in hun sok, T-shirt of boxershort spuiten.
Lijkt mij wel raar, maar je wilt het toch ook ergens kwijt. Op je hand spuiten en dan oplikken doen sommige ook.